het leuke is ook nog als hij zo ligt te slapen dat je alles met hem kan doenquote:
Jemig!! Dat is een lang eind katquote:
Hahaha ja maar daar wassie net wakkerquote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:21 schreef dalet het volgende:
Toevoeging bij Fritz:
[afbeelding]
Vond ik ook erg grappig
Die laatstequote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:24 schreef DuchessX het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oooo ik lees nu het topic, wat zielig, maar gelukkig issie weer oke!! De kat van mijn zus heeft ook al een paar keer ontzettend last van blaasgruis gehad, en ze hebben dan zo'n pijn af en toe echt heel zielig.....quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:27 schreef DuchessX het volgende:
Hai Inkie,
alles is nu weer goed met Bailey gelukkig! Afgelopen zomer zat zijn hele blaas vol blaasgruis en dat is nog een heel drama geweest
Ja, dat blijkt maar weer. Ik zou ook liever twee katten willen...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:41 schreef Markster het volgende:
[..]
Cavia's zijn dan ook uitermate stomme beesten.
Bij honden zeggen ze altijd dat het type hond wel goed bij het baasje past, zeg maar een " soort zoekt soort" . Misschien is dat bij katten ook zo???quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:42 schreef krakkemieke het volgende:
Mijn kat slaapt met z'n duim in z'n mond![]()
En hij snurkt![]()
Prachtigquote:
omdat poessies gewoon helemaalquote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:32 schreef Bluezz het volgende:
Die pluizen uit die oren....
enneh... hoe komt het toch dat dit topic weer gedomineerd wordt door katten![]()
* O *quote:Op zaterdag 12 februari 2005 11:58 schreef werty het volgende:
(oftopic)
kan iemand mij uitleggen hoe je die cheerleader smiley maakt
Hahaha, ook een knuffel in de mand. Ik heb ook een Duitse Herder en ze kan niet zonder haar knuffel, die heeft ze in haar bek als ze slaapt.quote:Op woensdag 9 februari 2005 05:13 schreef Cici het volgende:
[afbeelding]
Tyson toen hij nog jong was.
Tja ... Wat moeten we daar op zeggen.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 00:25 schreef Spindizzy het volgende:
Smekkie:
Zo, dat waren mijn beesten
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:25 schreef -CRASH- het volgende:
Tja ... Wat moeten we daar op zeggen.
[afbeelding]
Bijjjjjjjna jaquote:
Zo baas... Zo hondquote:Op zondag 13 februari 2005 01:54 schreef Hilje23 het volgende:
Hoe wou je Rimpel hebben?
In bed
op de bank
In de stoel bij mijn ouders
op zijn kleedje
en samen met baasje op de bank
Jawel hoor...hahahaha!quote:Op zondag 13 februari 2005 19:38 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Bijjjjjjjna ja
[..]
Zo baas... Zo hond
Zijn ZE ook weleens wakker
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:25 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Tja ... Wat moeten we daar op zeggen.
[afbeelding]
quote:
Het is nog erger dan je denkt. Dat been behoort een meneer toe die aan het afkitten was. Tijdens het verbouwen van de badkamer sliep ze dus regematig in bad.quote:Op maandag 14 februari 2005 02:04 schreef Bluezz het volgende:
Prachtig ondeugend, ik dacht dat Xena de enige was die ook gewoon ín het bad zit. Er zijn er dus zelfs die er slapenWat doet dat been daar trouwens
Offtopic dus.....
[afbeelding]
Neuh, echt ziek is hij hier niet, hoor. Hij slaapt vrijwel elke dag onder een dekentje. Dit omdat hij vanwege zijn schildklier erg kouwelijk is, vooral als hij echt moe is.quote:Op zondag 20 februari 2005 11:29 schreef Bluezz het volgende:
Een ziek kippie bij de verwarming.
Nee, dat kleedje gooien wij over hem heenquote:Op zondag 20 februari 2005 11:43 schreef Bluezz het volgende:
Kruipt ie zelf onder dat kleedje of doen jullie dat?
Wat een prachtig poesje, die Machoquote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:49 schreef Nijntjuh het volgende:
Macho![]()
ligt graag bij mijn PC. En dan is hangen op mijn hand natuurlijk ook errug "hand" - ig
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die is lief zegquote:Op zondag 20 februari 2005 11:52 schreef Spindizzy het volgende:
Het is toch ook veel lekkerder om door de baas ingestopt te worden
Casper en Smekkie:
[afbeelding]
net zo als anders. maar nu heeft hij alleen zijn ogen dichtquote:Op dinsdag 8 februari 2005 22:42 schreef prupke het volgende:
Nou die van mij ziet er zo uit
[afbeelding]
Dit is onze nol. Maf beest.
quote:Op zondag 20 februari 2005 11:06 schreef Verbal het volgende:
Soms heeft onze schildklierpatiënt het een beetje koud:
[afbeelding]
V.
<proest> Hangjeugd!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:51 schreef Bluezz het volgende:
Gisteravond in een wel heel vreemde houding
[afbeelding]
Kijk nou hoe lief en pluizigquote:
Die houdingquote:Op maandag 14 maart 2005 00:29 schreef DuchessX het volgende:
[[url=http://usera.imagecave.com/mlsng/wskrtialefjmvld/icth_DCP_4366.JPG.jpg]afbeelding][/url]
Even klein ivm de bandbreedte.
Jij lacht zeker om die roze (volgens Ryan is het rood) muur?quote:
Nou... in principe slaapt Pjotr gewoon beneden... maar als ik bijvoorbeeld thuis ben en een middagje boven achter mijn computer kruip, mag hij mee naar boven, en dan leg ik dekens op bed en dan mag hij best op bed liggen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 19:10 schreef Stali. het volgende:
Ps. ik zag trouwens dat Pjotr ook op bed mag slapen. Ook want Ollie mag dat van mij en weer niet van Ryan..
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:13 schreef Verbal het volgende:
[..]
Af en toe slaapt hij 's nachts bij ons, maar dan op een groot hondenkussen tussen mijn kant van het bed en de muur. Hij wil niet eens op bed als wij er ook in liggen
V.
Okquote:Op zondag 27 maart 2005 13:42 schreef dalet het volgende:
Ondanks dat ik geen dieren heb, vind ik dit een heerlijk topic! Keep going!
quote:Op zondag 27 maart 2005 14:31 schreef Nolius het volgende:
Sommige zijn echt humor
Houden katten niet gewoon 1 oog open zodat ze toch nog dingen meekrijgen ofzo? Het is natuurlijk van oorsprong wel een roofdier...
Niet alleen katten doen datquote:Op zondag 27 maart 2005 14:31 schreef Nolius het volgende:
Houden katten niet gewoon 1 oog open zodat ze toch nog dingen meekrijgen ofzo?
Goed is die, hè?quote:Op zondag 27 maart 2005 14:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Verbal, wat een geweldige sofa. Ik wil er ook zo eentje.
Piet Klerkx in Waalwijk verkoopt zequote:Op zondag 27 maart 2005 14:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Verbal, wat een geweldige sofa. Ik wil er ook zo eentje.
Yep, kruising malteser en nog een ras welke ik nu eventjes niet op kom.quote:Op zondag 27 maart 2005 16:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maltezertje, toch, of niet?
Mja dat hoeft geen probleem te zijn, genoeg pups die met honden en katten zijn opgegroeid hoorquote:Op zondag 27 maart 2005 16:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het is dat ik al twee honden en twee katten heb, maar anders...
Het is ook meer dat mijn huisje gewoon te klein is. Het is nu echt vol.quote:Op zondag 27 maart 2005 19:36 schreef lelibel het volgende:
Mja dat hoeft geen probleem te zijn, genoeg pups die met honden en katten zijn opgegroeid hoor![]()
Pff jah daar is niet zo veel aan te doen. Frettenkooi kost wel veel ruimte idd. Maargoed dan wordt het gewoon genieten van deze 4 schattenquote:Op zondag 27 maart 2005 19:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het is ook meer dat mijn huisje gewoon te klein is. Het is nu echt vol.
quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:14 schreef Verbal het volgende:
En zo trof ik Pjotr zojuist aan, na het eten
V.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |