Ik pas me aan Fok aanquote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:53 schreef Treinhomo het volgende:
Dat duurde lang....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik heb geen snor en ben niet rupsigquote:
Is dit de door jouw geliefde Winny de Jong?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 22:08 schreef pyl het volgende:
Niet Britt (die was er gisteren nog).
Hint:[afbeelding]
Ja (hoewel geliefd....hè pos?), maar ze fungeert hier slechts als hint.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 22:45 schreef fotoloog het volgende:
Is dit de door jouw geliefde Winny de Jong?
Hmmm, twee mogelijkheden:quote:Op dinsdag 8 februari 2005 22:08 schreef pyl het volgende:
Niet Britt (die was er gisteren nog).
Hint:[afbeelding]
Denk nog even over mogelijkheid 3, zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 22:47 schreef huggy_bear het volgende:
Hmmm, twee mogelijkheden:
1. Ze zit net als Winnie de Jong aan de Prozac, of
2. Winnie de Jong heeft haar opgegeten
![]()
'n kniesoor zou zeggen Alessandra, maar dat durf ik niet meer...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 22:51 schreef huggy_bear het volgende:
't is kleindochter van Il Duce, of te wel Allesandra Mussolini
Waarvan trouwens ook dit soort foto's bestaan:quote:Op dinsdag 8 februari 2005 22:51 schreef huggy_bear het volgende:
't is kleindochter van Il Duce, of te wel Allesandra Mussolini
Pas op hèquote:Op dinsdag 8 februari 2005 22:53 schreef pyl het volgende:
[..]
'n kniesoor zou zeggen Alessandra, maar dat durf ik niet meer...![]()
What is the matter with you !!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 22:53 schreef pyl het volgende:
[..]
'n kniesoor zou zeggen Alessandra, maar dat durf ik niet meer...![]()
Mallerd !quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:01 schreef Treinhomo het volgende:
Alexandra Mussolini.
Wauw ...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:02 schreef pyl het volgende:
Arie Pais
Sorry, dacht dat je een subtiel grapje maakte, maar ik had beter moeten weten, inderdaad.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:03 schreef Treinhomo het volgende:
Ja, lach er maar mee;
't is weer 's dikke stront door een trechter hier...![]()
Nope; als subtiele grapjes aan mij besteed waren, zou ik wel bij de buren vertoeven...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:04 schreef pyl het volgende:
Sorry, dacht dat je een subtiel grapje maakte, maar ik had beter moeten weten, inderdaad.
Tja, die verdrinken nog eens in hun subtiliteit. Wees maar blij dat je noodgedwongen hier vertoeft.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:05 schreef Treinhomo het volgende:
Nope; als subtiele grapjes aan mij besteed waren, zou ik wel bij de buren vertoeven...
Nope.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:11 schreef Treinhomo het volgende:
('n jonge) Hennie stoel ?
Eegje Schooquote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:08 schreef pyl het volgende:
[..]
Tja, die verdrinken nog eens in hun subtiliteit. Wees maar blij dat je noodgedwongen hier vertoeft.
[afbeelding]
Mag jij mij 's haarfijn uit de doeken doen WAT het verband is tussen een halfnaakte nazaat van de uitvinder van het fascisme en Eegje Schoo....quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:15 schreef pyl het volgende:
Nope.
Heeft wel een relatie met het eerste plaatje van Huggy-bear.
Pfff, daar vraag je me wat.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:20 schreef pyl het volgende:
Eegje Schoo is goed natuurlijk. Echtgenoten in één kabinet, is dat weleens vaker voorgekomen, huggy?
Stel je niet zo aan. Het goede antwoord stond er twee keer. Of je wil je graag eerst de veren in je kont voor dat het volgende plaatje komtquote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:19 schreef huggy_bear het volgende:
-zip- ff het goede antwoord afwachten,Huggy !
Pardon?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:25 schreef huggy_bear het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. Het goede antwoord stond er twee keer. Of je wil je graag eerst de veren in je kont voor dat het volgende plaatje komt![]()
fotoloog vond dat, ondanks dat het goede antwoord op het plaatje van Eegje Schoo er twee (2) keer stond, ik nog geen nieuw plaatje mocht posten omdat het antwoord nog niet bevestigd was.quote:
Wat een onzin....quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:33 schreef huggy_bear het volgende:
[..]
fotoloog vond dat, ondanks dat het goede antwoord op het plaatje van Eegje Schoo er twee (2) keer stond, ik nog geen nieuw plaatje mocht posten omdat het antwoord nog niet bevestigd was.
De echte reden is dat mijn antwoord net ff iets eerder gepost is dan het zijne.
voor fotoloog en nu op naar het volgende plaatje
Nopequote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:37 schreef Treinhomo het volgende:
Wordt de volgende Colijn ?
Tot dusver de, in de kiem gesmoorde, succesreeks 'Voorspel Je Plaatje Voor Dummies'...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:38 schreef huggy_bear het volgende:
Nope
Zoals ik al zei: moeiiiiilijk!!!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:48 schreef sooty het volgende:
Eitje: Al Capone.
Ssst....we zijn voor de verandering 'n plaatje aan 't raden.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:52 schreef Gellius het volgende:
Deeltje tweehonderd alweer! Tsjongejongejonge. Doen jullie wel voorzichtig, rakkers?
Oke. Niet iedereen met een spleetje tussen z'n tanden is Rob de Nijsquote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:58 schreef sooty het volgende:
De crimineel-goede Rob de Nijs ?
Je gaat in de goede richting !! Eichman was in WOII al een stuk ouder trouwens sorry, was maar 5 jaar ouder dan deze meneer.quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:02 schreef sooty het volgende:
Eichman ?
Yeah, had 'm opgeslagen bij photobucket maar was de naam vergeten...quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:22 schreef sooty het volgende:
Pat Matheney ?
Geeft niet.quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:26 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Yeah, had 'm opgeslagen bij photobucket maar was de naam vergeten...![]()
Toch eens luisteren naar good ol' pat...quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:25 schreef Treinhomo het volgende:
Volslagen onbekend in huize Treinhomo...
Tsk, en ik dan...quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:50 schreef Treinhomo het volgende:
Puntje voor tong...
Tsssk. Naast zijn artiestennaam had ik tenmiste nog zijn echte naam.quote:
Krijg jij een zoen!quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:59 schreef sooty het volgende:
[..]
Tsssk. Naast zijn artiestennaam had ik tenmiste nog zijn echte naam.
Yep.quote:Op woensdag 9 februari 2005 01:22 schreef Treinhomo het volgende:
Israëli ?
Moshe was natuurlijk bekend van zijn ooglapje.quote:Op woensdag 9 februari 2005 01:26 schreef Treinhomo het volgende:
Hmmm....dan houdt mijn kennis al gauw op bij Moshe Dayan.
...
'k zei ook niet dat 't Dayan was...quote:Op woensdag 9 februari 2005 01:29 schreef sooty het volgende:
Moshe was natuurlijk bekend van zijn ooglapje.
Hint(s) nodig ?quote:Op woensdag 9 februari 2005 01:31 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k zei ook niet dat 't Dayan was...![]()
Zijn broer was ooit minister-president van Israel.quote:Op woensdag 9 februari 2005 01:37 schreef Treinhomo het volgende:
Allicht...
Nope.quote:Op woensdag 9 februari 2005 01:43 schreef Treinhomo het volgende:
Heet meneer 'Ben-gurion' ?
Correct!quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:48 schreef Yankee het volgende:
Michael Madsen
Foto: als je niet wil, alle begrip en even goede vrienden, maar als je wel wil: hoe zat dat dan?quote:Op woensdag 9 februari 2005 00:13 schreef fotoloog het volgende:
Mijn vader is door toedoen van mengele gestorven...... welterusten![]()
Liever niet Pyl;quote:Op woensdag 9 februari 2005 12:50 schreef pyl het volgende:
[..]
Foto: als je niet wil, alle begrip en even goede vrienden, maar als je wel wil: hoe zat dat dan?
Er is ook volgens mij maar een persoon op aarde die er zo uit ziet.quote:Op woensdag 9 februari 2005 12:56 schreef fotoloog het volgende:
Da's snel,mr_a
Afgesprokenquote:Op woensdag 9 februari 2005 13:00 schreef pyl het volgende:
Geen probleem, foto, zoals ik al zei.
(Maar nu zit ik me toch met een berg vragen. Affijn, daarover moeten we het nog maar eens op een ander moment hebben.)
Een digitaal horloge mét wijzers?quote:
Nopequote:
Uitvinder, geboren in America, dus Limburgerquote:Geen idee; welke richting moet ik zoeken. Hij is een uitvinder? Nationaliteit?
Neuhquote:Op woensdag 9 februari 2005 19:29 schreef Farfalina het volgende:
Louwrens Voorthuijzen aka Lou de Palingboer
Yep, Hub van Doornequote:Op woensdag 9 februari 2005 19:43 schreef Farfalina het volgende:
Van Doorne
quote:Op woensdag 9 februari 2005 19:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Yep, Hub van Doorne![]()
@pyl: Dat was de variomatic, je ziet daar de uitersten van de overbrengingsverhoudingen tussen de beide assen
Een Daf is anders wel tof, die gaat net zo hard achteruit als vooruitquote:Op woensdag 9 februari 2005 19:48 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
Daf....geen wonder dat ik 'm niet ken....![]()
Wat is het nut daarvan? (Tenzij je een tasjesdief achtervolgt, natuurlijk.)quote:Op woensdag 9 februari 2005 19:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Een Daf is anders wel tof, die gaat net zo hard achteruit als vooruit![]()
Vast.quote:En techniek is ook wel (een beetje) leuk
Geen nut, gewoon een leuke bijkomstigheid van het ontwerp.quote:Op woensdag 9 februari 2005 19:53 schreef pyl het volgende:
[..]
Wat is het nut daarvan? (Tenzij je een tasjesdief achtervolgt, natuurlijk.)
Tja, ik heb nou eenmaal geen voorkeur voor Alfa of Bèta, het hangt allemaal samen. Homo Universalisquote:Vast.![]()
Yepquote:Op woensdag 9 februari 2005 19:57 schreef pyl het volgende:
Edgar Allen Poe
quote:(en nu ben ik effe weg).
Techniek is kei leuk !quote:Op woensdag 9 februari 2005 19:50 schreef Scrutinizer het volgende:
En techniek is ook wel (een beetje) leuk
Van Kenia, Kenjatto of zoquote:Op woensdag 9 februari 2005 21:15 schreef Berkery het volgende:
Voormalig Afrikaans president (1892 - 1978)
Is goed mogelijk mits die toen al bestondenquote:Op woensdag 9 februari 2005 21:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat heeft die meneer in zijn hand? Zit hij aan de leugendetector?
quote:Op woensdag 9 februari 2005 21:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Meneer werd verdacht van communisme in de Verenigde Staten?
quote:Op woensdag 9 februari 2005 21:36 schreef Treinhomo het volgende:
Julius Rosenberg ?
Ik weet wat een hoogwerker is, da 's genoegquote:Op woensdag 9 februari 2005 21:35 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Klopt; boven de 20M sta ik toch ook enigszins met knikkende knieën in de hoogwerker.
Dan zou het inderdaad een leugendetectortest kunnen zijn, die is in 1921 uitgevondenquote:Op woensdag 9 februari 2005 21:40 schreef Berkery het volgende:
[..]![]()
Zijn 'zaak' had niks met de koude oorlog te maken, foto is genomen in de jaren '30
Bruno Hauptmannquote:Op woensdag 9 februari 2005 21:55 schreef sooty het volgende:
De kidnapper van de Lindbergh baby ?
En dat schijnt in sommige staten van de USA nog steeds een beproefd middel om nabestaanden van slachtoffers een soort schijn-gerechtigheid te biedenquote:Op woensdag 9 februari 2005 21:59 schreef Berkery het volgende:
Al wordt er tegenwoordig erg getwijfeld aan zijn schuld, ze hebben hem voor de zekerheid maar snel de electrische stoel gegeven
Slaap lekker!quote:
beter dan dat getreuzel van tegenwoordigquote:Op woensdag 9 februari 2005 22:21 schreef tong80 het volgende:
ze hebben hem voor de zekerheid maar snel de electrische stoel gegeven![]()
![]()
In het geval van Hauptmann binnen 15 maanden na zijn eerste veroordeling, en dan is ie nog twee keer in beroep gegaan. Nee, vroeger was alles beterquote:Op woensdag 9 februari 2005 22:26 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
beter dan dat getreuzel van tegenwoordig
Rebels tiepje...doet 'iets met computers'...quote:Op donderdag 10 februari 2005 01:46 schreef Manono het volgende:
Vaag in de verte... Ik weet het niet. Hint?![]()
O, was jij dr ook nogquote:
Meeeow heb geen idee.. tong weet het gelukkig ook niet dus dan zal ie wel erg jong zijn?quote:Op donderdag 10 februari 2005 02:30 schreef Treinhomo het volgende:
Rebels tiepje...doet 'iets met computers'...
Die linker is inderdaad Tupac Shakur. Die ander is een Britse acteur.quote:Op donderdag 10 februari 2005 11:34 schreef missbehavin het volgende:
Is die linker niet 2Pac, of zit ze er helemaal naast? Maar wie is dan die rechter??
Helder genoeg. Tim Roth idd.quote:Op donderdag 10 februari 2005 11:43 schreef missbehavin het volgende:
is het die ene, Tim nogwat? Grrr, ze is niet zo helder heute..
Thank you!quote:Op donderdag 10 februari 2005 11:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Helder genoeg. Tim Roth idd.
Inderdaad Chris Penn.quote:Op donderdag 10 februari 2005 12:04 schreef missbehavin het volgende:
aha, u bedoelt Chris! Kijk dit zijn hints waar ze wat aan heeft!
Nou mr, dat komt met vlagenquote:Op donderdag 10 februari 2005 12:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Inderdaad Chris Penn.Je bent helderder dan je zelf denkt.
![]()
Dat was me ook nog niet opgevallen. Blijkbaar ben ik ook nog niet geheel wakker. Nog maar een kopje koffie drinken.quote:Op donderdag 10 februari 2005 12:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou mr, dat komt met vlagen![]()
btw, ik zie nu pas dat onze nicks leuk samen passen (zo helder is ze nu..)![]()
jeetje, waar haal je ze toch vandaan?quote:
Ik kijk denk ik erg veel filmsquote:Op donderdag 10 februari 2005 12:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
jeetje, waar haal je ze toch vandaan?
Bingo!quote:
He shoots and scores!!!!quote:Op donderdag 10 februari 2005 12:32 schreef Treinhomo het volgende:
Christian Slater.
Ja ik herkende dat bolletje daarstraks ook al niet..quote:
Hintje: meneer was één van Neerlands eerste hackers.quote:Op donderdag 10 februari 2005 12:40 schreef missbehavin het volgende:
Ja ik herkende dat bolletje daarstraks ook al niet..![]()
Nope.quote:Op donderdag 10 februari 2005 12:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Hij lijkt een beetje op Stefan van de Walle maar die is het denk ik niet.
Weer wat geleerd.quote:Op donderdag 10 februari 2005 12:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Stefan van de Walle was de tv Kees in Flodder.
Stik !quote:Op donderdag 10 februari 2005 12:57 schreef mr_anonimous het volgende:
TH heeft Miena het goede antwoord gegeven?
quote:Op donderdag 10 februari 2005 12:49 schreef Miena het volgende:
Rop Gonggrijp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |