Ik pas me aan Fok aanquote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:53 schreef Treinhomo het volgende:
Dat duurde lang....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik heb geen snor en ben niet rupsigquote:
Is dit de door jouw geliefde Winny de Jong?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 22:08 schreef pyl het volgende:
Niet Britt (die was er gisteren nog).
Hint:[afbeelding]
Ja (hoewel geliefd....hè pos?), maar ze fungeert hier slechts als hint.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 22:45 schreef fotoloog het volgende:
Is dit de door jouw geliefde Winny de Jong?
Hmmm, twee mogelijkheden:quote:Op dinsdag 8 februari 2005 22:08 schreef pyl het volgende:
Niet Britt (die was er gisteren nog).
Hint:[afbeelding]
Denk nog even over mogelijkheid 3, zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 22:47 schreef huggy_bear het volgende:
Hmmm, twee mogelijkheden:
1. Ze zit net als Winnie de Jong aan de Prozac, of
2. Winnie de Jong heeft haar opgegeten
![]()
'n kniesoor zou zeggen Alessandra, maar dat durf ik niet meer...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 22:51 schreef huggy_bear het volgende:
't is kleindochter van Il Duce, of te wel Allesandra Mussolini
Waarvan trouwens ook dit soort foto's bestaan:quote:Op dinsdag 8 februari 2005 22:51 schreef huggy_bear het volgende:
't is kleindochter van Il Duce, of te wel Allesandra Mussolini
Pas op hèquote:Op dinsdag 8 februari 2005 22:53 schreef pyl het volgende:
[..]
'n kniesoor zou zeggen Alessandra, maar dat durf ik niet meer...![]()
What is the matter with you !!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 22:53 schreef pyl het volgende:
[..]
'n kniesoor zou zeggen Alessandra, maar dat durf ik niet meer...![]()
Mallerd !quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:01 schreef Treinhomo het volgende:
Alexandra Mussolini.
Wauw ...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:02 schreef pyl het volgende:
Arie Pais
Sorry, dacht dat je een subtiel grapje maakte, maar ik had beter moeten weten, inderdaad.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:03 schreef Treinhomo het volgende:
Ja, lach er maar mee;
't is weer 's dikke stront door een trechter hier...![]()
Nope; als subtiele grapjes aan mij besteed waren, zou ik wel bij de buren vertoeven...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:04 schreef pyl het volgende:
Sorry, dacht dat je een subtiel grapje maakte, maar ik had beter moeten weten, inderdaad.
Tja, die verdrinken nog eens in hun subtiliteit. Wees maar blij dat je noodgedwongen hier vertoeft.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:05 schreef Treinhomo het volgende:
Nope; als subtiele grapjes aan mij besteed waren, zou ik wel bij de buren vertoeven...
Nope.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:11 schreef Treinhomo het volgende:
('n jonge) Hennie stoel ?
Eegje Schooquote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:08 schreef pyl het volgende:
[..]
Tja, die verdrinken nog eens in hun subtiliteit. Wees maar blij dat je noodgedwongen hier vertoeft.
[afbeelding]
Mag jij mij 's haarfijn uit de doeken doen WAT het verband is tussen een halfnaakte nazaat van de uitvinder van het fascisme en Eegje Schoo....quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:15 schreef pyl het volgende:
Nope.
Heeft wel een relatie met het eerste plaatje van Huggy-bear.
Pfff, daar vraag je me wat.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:20 schreef pyl het volgende:
Eegje Schoo is goed natuurlijk. Echtgenoten in één kabinet, is dat weleens vaker voorgekomen, huggy?
Stel je niet zo aan. Het goede antwoord stond er twee keer. Of je wil je graag eerst de veren in je kont voor dat het volgende plaatje komtquote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:19 schreef huggy_bear het volgende:
-zip- ff het goede antwoord afwachten,Huggy !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |