Hmmm... verrassend "nieuws", maar van mij mag Sony nog wel eventjes wachten hoor! Het heeft geen haast. Ik vermaak me nog wel even met m'n PS2! En àls 'ie dan nog in 2005 gereleased wordt, dan krijgt Europa 'm sowieso pas eind 2006!quote:Sony Considers 2005 PS3 Release
A company rep hints at the possibility of a release this year.
May 12, 2005 - In a surprising twist on the next generation hardware race, a Sony representative has stated that a year 2005 release for the next generation PlayStation is a possibility. Responding to questions from Jiji news service, Sony Chief Financial Officer Takao Yuhara states, "For the year end sales season, simultaneously building up both the PlayStation Portable system in America and Europe as well as the next generation PlayStation is one option that we have."
Most industry speculation calls for a next generation PlayStation release in 2006. Sony's third party developers have backed this assumption up with a strong list of PlayStation 2 titles planned for the rest of the year and early next.
The state of the next generation PlayStation software shown at next week's E3 show should reveal if a 2005 release is a possibility for the new system, or if Yuhara's comments were designed to take some steam out of Microsoft's Xbox 360 unveiling later today.
Bron
Los van je kenmerkende fanboyistische vergelijkingen vind ik die line up nou niet de meest aantrekkelijke van de 5 jaar ps2.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:52 schreef PandorasBox het volgende:
Ouwe barrel kickt wel die andere barrels weg.
- Final Fantasy XII
- Shadow of the Colossus
- Kingdom Hearts 2
- Dragon Quest VIII
- Onimusha 4
- Tales of Legendia
En nog natuurlijk Okami, Jak X, Ratchet:Deadlocked, Sly 3, SOCOM 3 etc..Beste line-up van dit jaar.
Gamcube heeft natuurlijk nog Zelda en Geist als exclusieve toppers.
Xbox heeft Half-Life 2 (Pc poort) en Conker (N64 poort) als games die waarschijnlijk goed zullen worden.
![]()
Allemaal crap games.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:52 schreef PandorasBox het volgende:
Ouwe barrel kickt wel die andere barrels weg.
- Final Fantasy XII
- Shadow of the Colossus
- Kingdom Hearts 2
- Dragon Quest VIII
- Onimusha 4
- Tales of Legendia
En nog natuurlijk Okami, Jak X, Ratchet:Deadlocked, Sly 3, SOCOM 3 etc..Beste line-up van dit jaar.
Tja smaken verschillen hequote:Op vrijdag 13 mei 2005 02:18 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Los van je kenmerkende fanboyistische vergelijkingen vind ik die line up nou niet de meest aantrekkelijke van de 5 jaar ps2.
Ik vind het wel tijd voor een opvolger en zal ook geinteresseerd de E3 volgen naar wat Sony ons gaat brengen voor opvolger.
Tja, origineel ontwikkeld voor de Xbox als je hem dan omport dan heb je niet opeens een mooier spelquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:52 schreef PandorasBox het volgende:
Crap games? [afbeelding]
*calling all damage control teams*
Next-gen is te vroeg. Kijk naar de Xbox 1.3 beelden van Perfect Dark 0.![]()
De creme de la creme van de aankomende spellen 'crap games' noemen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 07:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
Allemaal crap games.. Een uitzondering daar gelaten.
Vinden jij en PB blijkbaar.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:19 schreef chibibo het volgende:
[..]
De creme de la creme van de aankomende spellen 'crap games' noemen.
Da's geen paniek, dat is gewoon strategie. Als de concurrent met iets nieuws komt en jij kunt nog niet meteen volgen moet je er in ieder geval voor zorgen dat de consument gaat twijfelen. Je moet ze proberen te overtuigen van het feit dat jouw nieuwe product beter gaat worden, zodat ze wachten en de concurrent niet een te duidelijk 'first mover advantage' krijgt.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 07:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Leuk dat Sony trouwnes een beetje in paniek begint te raken..
Overigens komen er nog wel wat andere goede games op de XBOX hoor..
Jak kan mij ook niet bekoren, maar van de meeste spellen op dat lijstje ga ik wel watertanden.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik vind dingen als Jak deel 4, Onimusha *yawn* echt 3x niets.
Grandia en Wanda lijken me wel leuke games. Kingdom Hearts 2 (Disney, jeeeeeeeej (. ) en dat soort crap doet me niets.
.
Ja sony heeft vast nog niks in planning enzo en ze laten zich helemaal omver lopen door MS,quote:Op vrijdag 13 mei 2005 07:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Allemaal crap games.. Een uitzondering daar gelaten.
Leuk dat Sony trouwnes een beetje in paniek begint te raken..
Overigens komen er nog wel wat andere goede games op de XBOX hoor..
En toen was ik gestopt met lezen.quote:
Ja... ik ben ervan overtuigd dat 2005 het beste jaar is en wordt voor de PS2!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:20 schreef mikando18 het volgende:
[Grote lijst games]
Als je daar niks tussen kan vinden ben je gewoon geen echte gamermaar goed nu weer OT.
Ik heb ook een ps2 en GC hoor.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:05 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
En toen was ik gestopt met lezen.![]()
Leuk dat iemand een mening heeft, hoera enzo, maar spellen zoals FFXII, KHII etc crap noemen is gewoon...![]()
Ik heb medelijden met mensen die alleen een Xbox hebben. Ze komen best wel gefrustreerd over nu.![]()
Misschien is dat wel Sony's revolutie: 'nieuwe' icoontjes voor de controllerquote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:19 schreef PandorasBox het volgende:
De 3 in gam3 en welcom3 heeft natuurlijk betrekking op de Ps3.
Verder zijn die tekens gewoon -van links naar rechts- Driehoek, Rondje, Kruisje en Vierkant. Maar dan gehalveerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |