Sony Nederland heeft in principe niet veel met Playstation games te maken. Daar is SCEE voor. En dat is dan gelijk het risico van importeren voor de consument. Geen garanties! Alleen de garantie dat ieder PS3-spel ter wereld in princiepe op ieder PS3 moet kunnen draaien.quote:Op woensdag 27 april 2005 23:21 schreef Ruis het volgende:
ik neem aan dat je begrijpt dat een bedrijf als sony nederland dat echt niet wil hebben, niet de verkopen maar wel de garantie claims e.d.
Zou fijn zijn als de PS3 ook die kant op zou gaan.quote:But Sony told us the PSP will continue to use a 'worldwide' code system for games, "which means that games purchased anywhere in the world will run on any PlayStation Portable".
However, "Due to language and system issues, quality assurance procedures are done in each territory, and therefore we recommend purchasing both hardware and software in the same territory," Sony went on.
Met als gevolg dat de markt gaat veranderen. Dat er straks dus geen "originele Europese spellen" meer nodig zijn. Althans... dat er geen verschil meer hoeft te zijn in versies van een taal zeg maar. Dat de VS en Europa dezelfde engelstalige versie krijgt. Dat je straks je game niet meer uit Amerika hoéft te importeren, omdat 'ie hier tegelijk verkrijgbaar is. Dat bijv. Duitsers die per se een Duist-talige versie willen, dan misschien wat langer moeten wachten en hun Duitse versie alleen in Duistland kunnen kopen.quote:Op woensdag 27 april 2005 23:25 schreef Ruis het volgende:
...wat dus weer ten koste zou gaan aan verkoop aan originele europese spellen.
Ja en de PSP stond daar voor het lieve sommetje van 399 euroquote:Op woensdag 27 april 2005 23:21 schreef Tain het volgende:
[..]
De tracks op schiphol verkoopt op het moment PSP spellen voor 70 a 80 euro en het ergste is, ze verkopen ook nog wat af en toe
Wordt gewoon een PS2 controller:quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:59 schreef mikando18 het volgende:
Word dit de nieuwste ps3 controller?
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoop het eerlijk gezegt niet al zal zo'n bal best wel eens wat meer precisie in FPS spellen kunnen geven.
http://www.vgameforce.com/newsread.asp?id=71&console=gf
quote:This first generation REFLEX Control™ enabled controller is intended for release in Fall of 2005.
Wat een vies ding.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:59 schreef mikando18 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind het net lijken alsof de controller is gestoken door een beest en een bult eraan over heeft gehoudenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:32 schreef P-Style het volgende:
Wat een lelijk nep-ding zeg! Een verminkte DS2, waar een trackball-bal in is gepropt!
Ik vind het meer lijken alsof de controler is gebeten door een beest en een open wond eraan over heeft gehouden.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:46 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik vind het net lijken alsof de controller is gestoken door een beest en een bult eraan over heeft gehouden![]()
http://ps3.ign.com/articles/611/611379p1.htmlquote:May 9, 2005 - Following recent announcements of a move towards compromise in the heated battle to become the next generation home video standard, the Tuesday morning Nihon Keizai Shimbun contains a first report on the shape that such a compromise will take. According to the paper, Sony and Toshiba have entered into final preparations for a format which combines disk technology from Sony with software technology from Toshiba. The two companies plan to offer an unified format to members of their respective high definition video forums as early as next week.
Daar heb ik eigenlijk nooit aan getwijfeld. Het duurt toch nog effe voordat de PS3 op de markt komt, dus de vernieuwde Blu-Ray-standaard (of hoe 'ie dan ook gaan heten) kunnen ze nog best implementeren. En dat doen ze ook! Zo is Sony wel.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:36 schreef mikando18 het volgende:
Gaat de ps3 dan toch blu-ray gebruiken?
http://ps3.ign.com/articles/611/611379p1.html
Nou, dat hoop ik nietquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:59 schreef mikando18 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoop het eerlijk gezegt niet al zal zo'n bal best wel eens wat meer precisie in FPS spellen kunnen geven.
http://www.vgameforce.com/newsread.asp?id=71&console=gf
Nee, dat ding op dat plaatje wordt gewoon een controller voor de PS2 gemaakt door een of ander bedrijf. Speciaal voor FPS's.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:49 schreef Markster het volgende:
Nou, dat hoop ik niet
Zal ook wel niet, dat ding ziet er veel te onafgewerkt uit, Sony kennende wordt het echt wel wat stijlvoller dan dit gedrocht !
Van mij mogen ze het model van logitech wel overnemen, heerlijk ding, net iets groter en iets verder uit elkaar (de 2 handgrepen zeg maar). Het rubber aan de zijkanten en de iets kleinere sticks, maken hem heel goed. Daarbij is de D-pad veel beter, omdat het niet 4 losse knoppen zijn, maar eigenlijk een soort 3e analoge stick:quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:58 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nee, dat ding op dat plaatje wordt gewoon een controller voor de PS2 gemaakt door een of ander bedrijf. Speciaal voor FPS's.
Sony kennende wordt het de Dual Shock 3! Die er precies hetzelfde uitziet als z'n twee voorgangers!
Precies. De Dual Shock was al goed. De Dual Shock 2 was nòg beter met z'n iets stuggere sticks en natuurlijk z'n drukgevoelige knoppen (héél goed uitgewerkt in games als MGS3!) en de Dual Shock 3 mag van mij triggers hebben als L2 en R2 knoppen en verder mag 'ie USB (kleine makkelijke connector) worden.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:07 schreef BaggerUser het volgende:
niks verranderen aan de controler
Mwah ik vind dat wel meevallen, tenminste bij die logitech controller, bij de xbox versie weet ik het niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:25 schreef H.Flick het volgende:
Als ze de D-pad maar niet uit 1 stuk maken, dat vind ik echt verschrikkelijk. Je gebruikt dat ding nu meestal toch om bijvoorbeeld inventory items mee te kiezen enzo en dan zijn 4 aparte knopjes veel makkelijker. Kijk maar hoe irritant het nu bij de Xbox controller is, daarmee duw ik heel vaak per ongeluk in de verkeerde richting.
Euhm... Neequote:
Euhm... Neequote:True Fantasy Online
Deze ws welquote:Resident Evil 5
Euhm... Neequote:Allemaal exclusief voor Ps3.
En Team Ninja schijnt ook van MS naar Sony te stappen.
Dit moet wel de meest doelloze post zijn die ik ooit gezien heb, waar heb je die onzin in godsnaam vandaan?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:35 schreef PandorasBox het volgende:
Geruchten:
KOTOR 3
True Fantasy Online
Resident Evil 5
Allemaal exclusief voor Ps3.
En Team Ninja schijnt ook van MS naar Sony te stappen.
Dit is niet waar. Team Ninja heeft gezegd exclusief te willen developen voor de in hun ogen "meest krachtige console". Deze generatie was dat de xbox (en voordat de xbox er was was het de PS2), nu willen ze het nog even afwachten.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:11 schreef rockstah het volgende:
...en Team Ninja heeft al 20 maal laten weten dat ze volledig achter de X360 staan en absoluut niet geloven in het multimedia concept van de PS3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |