Ja, deel 2 was een deceptie van formaat idd.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:34 schreef Markster het volgende:
Deel 2 was een stuk minder, maar nog steeds erg goed (op rayden na)
Wanneer kunnen we de eerste reports verwachten. Hier wil ik best even voor opblijven...quote:Op maandag 16 mei 2005 20:09 schreef MMaRsu het volgende:
Het klopt dat hij om 12 uur vannacht is, maar hij is niet live te zien dacht ik.
Tja mario en zijn vriendjes zul je er niet op vinden neequote:Op maandag 16 mei 2005 22:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
De PS3 vind ik op dit moment eigenlijk het minst interessant omdat ik toch al wel weet dat er weinig moois te zien zal zijn voor mij. Uiteindelijk haal ik wel een PS3 voor Square-Enix games, maar verder hoef ik 'm niet
Precies.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:22 schreef Markster het volgende:
[..]
Tja mario en zijn vriendjes zul je er niet op vinden nee
Volgens http://www.nrc.nl/W2/Lab/Millenniumsite/tijdzones.html welquote:Op maandag 16 mei 2005 22:26 schreef H.Flick het volgende:
4pm PST, dat is 1 uur 's nachts hier, toch?
He noep, Mgs, Re4 en FF, Tales of Symphonia en Baten Kaitos zijn net zo goed allemaal topgames..wtf generaliseren haat ik echtquote:Op maandag 16 mei 2005 22:23 schreef Sakie het volgende:
-gelukkig niet zeg-
MGS, GT(R), FF, i love it![]()
Jah, alleen maar 9'ens... Echt slecht spel dat MGS3quote:Op maandag 16 mei 2005 15:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Oe, je voelt de druk al he..
Jammer dat deel 3 zo'n ongelooflijk tegenviel. Anders had het me misschien nog kunnen boeien..
Sowieso is het erg naief om te denken dat 1 game een hele console kan laten floppen. Maar goed, naief zijn de meeste PS-ers wel, dat zagen we bij de release van de eerste XBOX duidelijk.
Zeg zeg, ik speel alleen de gehyped games hé. Niet té fanatiekquote:Op maandag 16 mei 2005 23:33 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
He noep, Mgs, Re4 en FF, Tales of Symphonia en Baten Kaitos zijn net zo goed allemaal topgames..wtf generaliseren haat ik echt![]()
Maar wat vind jij dan van games als GTA3/VC/SA en MGS3 etc? Ik kan me haast niet voorstellen dat mensen dat niks vinden?quote:Op maandag 16 mei 2005 22:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
De PS3 vind ik op dit moment eigenlijk het minst interessant omdat ik toch al wel weet dat er weinig moois te zien zal zijn voor mij. Uiteindelijk haal ik wel een PS3 voor Square-Enix games, maar verder hoef ik 'm niet
quote:Op maandag 16 mei 2005 23:35 schreef Sakie het volgende:
[..]
Zeg zeg, ik speel alleen de gehyped games hé. Niet té fanatiek![]()
mocht je willenquote:Op maandag 16 mei 2005 23:42 schreef MMaRsu het volgende:
Ik hoop echt dat dat een launchgame word voor de Revo
Linkje?quote:Op maandag 16 mei 2005 23:58 schreef Roi het volgende:
I'm waiting to get inside the studio for the press conference. I got here a little early, and the hotty of a security guard was very helpful. So helpful, I'm should take her out...
Anyway, should there be an electrical outlet near me, I can charge up this thing and get to doing a live blog of the event.
Important information, should I have access, will be delivered to you, the GAF readership, as it comes out.
Let's hope for this to work out, otherwise I'll be on the phone to Jenn and Josh and they'll be updating you with the specs, games, and all manner of other important stuff, like the hot gal that just walked right by me, as I tell them of it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |