Uhm, als je Gmail heb kan je volgens mij tot 100 mb bijlages versturen, (duurt dan wel ff), maar ik kan me ook vergissen en dat het 10 mb is.quote:Op donderdag 10 februari 2005 15:13 schreef DearPrudence het volgende:
Okay, ik heb een vraagje aan jullie (namens mijn vader)
Weet een van jullie een site, of methode dat ik een filmpje van 65 MB op het internet kan plaatsen, zodat een ander dit ook kan zien? (namelijk te groot om via mail te sturen)
Fietsen is gezond en leuk, dus niet zeuren..quote:Op donderdag 10 februari 2005 16:06 schreef errrrr het volgende:
Zo, ben weer terug. Ookal kan ik om kwart over vijf alweer weg, ach ja, fietsen is ook leuk
Ik weet niet waar je al die foto's vandaan haald..quote:Op donderdag 10 februari 2005 16:54 schreef -Mzraki- het volgende:
Nog even dit, een BMW M3 E46 mét BMW M3 CSL velgen eronder, ultimate pimpage.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oef.
Je had zeker niet toevallig je digitale camera mee..?quote:Op donderdag 10 februari 2005 17:42 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Je hebt nooit genoeg auto's gezien!.
Anyway, ik herinnerde me net weer even, toen we terug fietsten van de sporthal naar huis zagen we wat congierges wat bomen aan het omhakken bij school, maar Joost v Beurden was daar ook aan het helpen, met houthakkershemd aan![]()
.
Klopt, maar ik ging iets eerder weg.quote:Op donderdag 10 februari 2005 17:34 schreef MrAli het volgende:
[..]
Je zat toch bij Ruben in het team?
BMW M3 zal iets van 50.000--80.000 euro kostten, velgen zo'n 2000-4000 en banden zo'n 1000-2000quote:Op donderdag 10 februari 2005 17:51 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je al die foto's vandaan haald..
Maar staat daar ook bij wat dat zoal moet kosten? Ben wel benieuwd..(Weet ik hoeveel er nog te sparen valt..)
Ik snap je helemaal, je wil natuurlijk zo snel mogelijk je drumstel hebben..quote:Op donderdag 10 februari 2005 18:31 schreef DearPrudence het volgende:
lummel lummel lummel lummel lummel!!!
Echt, serieus, ik ben pissed.
Die jongen neemt niet op! Hele dag al niet! Aaaaaagh!
Net een mail gestuurd.
Ik bedoel, wil die jongen, verdomme wel zijn drumstel verkopen of niet??!
Nee, je zult eerst toch nog met hem moeten onderhandelen e.d., kan me goed voorstellen da hij daar zelf graag bij zou willen zijn.quote:Op donderdag 10 februari 2005 18:45 schreef MrAli het volgende:
Maar uhm, ik las dat ie er van het weekend niet was, als ie nog bij zijn ouders woont, of er is iemand anders thuis kan je hem dan toch wel gewoon ophalen neem ik aan..
Dat snap ik, maar ik dacht dat alles al rond was, prijs enz..quote:Op donderdag 10 februari 2005 19:08 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee, je zult eerst toch nog met hem moeten onderhandelen e.d., kan me goed voorstellen da hij daar zelf graag bij zou willen zijn.
Nee, het gevraagde bedrag was 300 euro! Dat wil ik heb ook geven. Simpel. Klaar.quote:Op donderdag 10 februari 2005 19:11 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik dacht dat alles al rond was, prijs enz..
Maar als dat dus niet zo is zal het niet gaan idd..
Zoals ik dus dacht, en dus geeft Ruben mij onjuiste informatie..!!quote:Op donderdag 10 februari 2005 20:25 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Nee, het gevraagde bedrag was 300 euro! Dat wil ik heb ook geven. Simpel. Klaar.
Nu het ophalen nog lijkt mij!
*me-tag werkt niet..quote:Op donderdag 10 februari 2005 20:37 schreef DearPrudence het volgende:
Nein!
* DearPrudence ergert zich!
Wat zijn jullie allemaal aan het doen?quote:Op donderdag 10 februari 2005 20:12 schreef MrAli het volgende:
*having fun with Niels, ssh und a screen @ haqdaq.mine.nu*
We zijn niets meer aan het doen, we waren wat aan het doen..quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:31 schreef errrrr het volgende:
[..]
Wat zijn jullie allemaal aan het doen?
Zo, ik ga naar bed... Vampires - The Masquerade is best leukLoopt alleen niet helemaal 100%, jammer...
En het kan idd gewoon dat hij er in het weekend niet is, waar hij waarschijnlijk niks aan kan doen. Wel lullig dat hij dan ook nog 's niet bereikbaar isEn was het nog gelukt met het filmpje?
Kijk..dat is het echt werk..quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:03 schreef Ponk het volgende:
Hier hoef ik waarschijnlijk weinig aan toe te voegen :
[afbeelding]
En dan te bedenken dat ze in Italie en Frankrijk de hele winter al te weinig sneeuw hebben gehad. (en Zwitserland zit ook niet heel ruim geloof ik)![]()
Oja en dan voordat jullie gaan zeuren dat het oude sneeuw was :
Wegens het slechte weer dat ik de hele week had was dit hele skigebied al 4 dagen achtereen gesloten geweest. In die 4 dagen was de sneeuwhoogte opgekrikt met ruim 1 meter, dus eigenlijk lagen er maagdelijke poedervelden van pak em beet 1 meter diep.![]()
Je zou toch zeggen dat de sneeuw niet zo snel zal verdwijnen, maarja je weet het maar nooit idd, het is te hopen dat het niet ineens 2 weken lang 10 graden boven nul word.quote:Op donderdag 10 februari 2005 23:11 schreef MrAli het volgende:
[..]
Kijk..dat is het echt werk..
Damn..wat zou ik daar graag eens een afdaling op maken..poedersneeuw van 1 meter dik..
* Mr. Ali kwijlt ondertussen zijn hele toetsenbord onder..
Nog 16 dagen en dan gaan we weer..Hopelijk ligt er dan nog flink wat sneeuw..
Ik aanbid de sneeuwgoden..![]()
.... Lulquote:Op donderdag 10 februari 2005 23:03 schreef Ponk het volgende:
Hier hoef ik waarschijnlijk weinig aan toe te voegen :
[afbeelding]
En dan te bedenken dat ze in Italie en Frankrijk de hele winter al te weinig sneeuw hebben gehad. (en Zwitserland zit ook niet heel ruim geloof ik)![]()
Oja en dan voordat jullie gaan zeuren dat het oude sneeuw was :
Wegens het slechte weer dat ik de hele week had was dit hele skigebied al 4 dagen achtereen gesloten geweest. In die 4 dagen was de sneeuwhoogte opgekrikt met ruim 1 meter, dus eigenlijk lagen er maagdelijke poedervelden van pak em beet 1 meter diep.![]()
Wat blijkt: op de "laptop" draait nog weer wel 4.3.* en niet 5.0.*, dus ik moet hem even van de media pc af pakken, maar die stond gisteren niet aan....quote:Op donderdag 10 februari 2005 22:44 schreef MrAli het volgende:
[..]
We zijn niets meer aan het doen, we waren wat aan het doen..![]()
Nee Hans, we moesten je php.ini file even hebben, aangezien in php5 heb draaien, Niels niet, en jij weer wel, want de sessions hier werken niet, maar dat lag achteraf toch niet aan de php.ini file..
En toen moest Niels constant spelen met cowsay & figlet, en een bestandje achter laten..
Maar als je een nieuwe game wil draaien moet je een andere bak kopen Hans..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |