Groep drie Hans..quote:Op zondag 13 februari 2005 23:28 schreef errrrr het volgende:
Ah, was echtheel leuk, indoor snowboarden. Alwin heeft ons goed de basisprincipe's uitgelegd. Daarna het beginnershellingkje af (veel te druk) Toen maar met de lift mee, ging niet helemaal goed. 1 van de eerste keren dat ik her halverwege afviel, denk ik ga snel aan de kant voor de volgende, maar dat vond m'n knie niet zo leuk, nu een beetje stijfjes (m'n moeder nu alweer fanatiek zalfje te smeren). Voor de rest ging het bestwel goed, en was erg leuk.
Ik heb hem wel een smsje gestuurd, maar een kaart? Ho maarquote:Op maandag 14 februari 2005 16:15 schreef MrAli het volgende:
Hey Niels..
bedankt voor je Valentijnskaart..Ik ook van jou hoor..
Oeps vergeten, ik neem morgen wel een kaartje voor je meequote:Op maandag 14 februari 2005 16:25 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik heb hem wel een smsje gestuurd, maar een kaart? Ho maar.
Ja, nee, nu hoeft het al niet meer, de boodschap is wel duidelijk hoor, meneerquote:Op maandag 14 februari 2005 16:44 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Oeps vergeten, ik neem morgen wel een kaartje voor je mee
Tja, je hebt geen belangrijke functie in mijn levenquote:Op maandag 14 februari 2005 17:06 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, nee, nu hoeft het al niet meer, de boodschap is wel duidelijk hoor, meneer.
En Alwin dus wel.. Vertelquote:Op maandag 14 februari 2005 17:41 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Tja, je hebt geen belangrijke functie in mijn leven![]()
Nee, dat ben ik nietquote:
Niels: aardig als altijd..quote:Op maandag 14 februari 2005 17:41 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Tja, je hebt geen belangrijke functie in mijn leven![]()
In wiens leven vervul ik nou geen belangrijke functie..quote:
- Nou, niet die van mij..quote:Op maandag 14 februari 2005 17:58 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Relatie adviseur
maar suuz, jij hebt ook geen kaart ontvangen volgens mij
Marco noemt zich Mr. Valentine..quote:Op maandag 14 februari 2005 18:05 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet
heb jou geen kaartje gestuurd, want stel je voor dat ik tijdens engels een opmerking krijg
maar is dat niet Maarten K.?
Marco wie?quote:Op maandag 14 februari 2005 18:10 schreef MrAli het volgende:
Marco noemt zich Mr. Valentine..
eh.. grap neem ik aan.quote:Je hoopte stiekem op een kaartje. Jou valentijn laat je dan natuurlijk niet in de steek.
Vraag is alleen nog: wie is Mr Valentine? Find out...
xxx
Wie verdenk je, want ik weet van wie hij isquote:Op maandag 14 februari 2005 18:24 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Marco wie?
Ik verdenk geen marco..
[..]
eh.. grap neem ik aan.
Er is wel een persoon die ik verdenk.
ohjee.. tell me.quote:Op maandag 14 februari 2005 18:26 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Wie verdenk je, want ik weet van wie hij is
quote:Op maandag 14 februari 2005 18:30 schreef DearPrudence het volgende:
http://www.meish.org/vd/
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En aan Ruben:
[afbeelding]
Klopt helemaal..quote:Op maandag 14 februari 2005 18:24 schreef -Mzraki- het volgende:
[afbeelding]
Ik heb wederom helemaal géén valentijnskaarten gekregen, dus; sterf.
Sowieso is het commerciele onzin dat kunstmatig in leven wordt gehouden door Hallmark en bloemisten.
Alsof liefde tegen je zegt: "Waaaat het is 14 februari, kom, we trekken het blik vlinders weer eens open".
Misschien geen grapje..quote:Op maandag 14 februari 2005 18:24 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Marco wie?
Ik verdenk geen marco..
[..]
eh.. grap neem ik aan.
Er is wel een persoon die ik verdenk.
quote:Op maandag 14 februari 2005 18:37 schreef MrAli het volgende:
[..]
Misschien geen grapje..
En ik denk niet dat het is wie je verdenkt..![]()
Dat moet degene die hem gestuurd heb misschien maar doen..quote:
De man klinkt wel goed..quote:Op maandag 14 februari 2005 18:36 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
zegt de man die joeren maar al te graag een kaartje wou sturen
quote:Op maandag 14 februari 2005 18:36 schreef DearPrudence het volgende:
goed, tot die tijd zal ik jou verdenken.
heb ik voor nix 39 eurocent geinvesteerdquote:Ik verdenk niemand meer nu.
Ik snap niet wat je in die Joeren ziet.quote:Op maandag 14 februari 2005 18:40 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dat moet degene die hem gestuurd heb misschien maar doen..
[..]
De man klinkt wel goed..
En het is Joeren, en als ik het echt zo graag had gewilt had ik het wel gedaan..
Maar check de msn-log van vanmiddag nog eens..en kijk dan of het klopt wat je nu zegt..
huh?quote:
Ja, het was daar bovenaan gewoon een ijsbaan, als je dan recht vooruit gaat kan ik iig niet meer goed remmen. Dacht maar voorzichtig te doen, wil wel meekunnen over twee wekenquote:Maar verder was het idd gaaf, ookal was het voor wat ik gewend ben megaklein..
En jullie deden het allemaal, voor een eerste keer, aardig goed..
Alleen bovenaan een beetje meer lef had geen kwaad gekunt..Gewoon knallen en gaan..niet van 'mischien val ik wel (hard)'.
Verder echt!
Ik heb nooit met een Marco Zoetelief gedanst!! Ik weet geeneens wie dat is!!!quote:Op maandag 14 februari 2005 18:42 schreef errrrr het volgende:
Ow en Esmé, Marco Zoetelief is dat, die schijnt een keer met jou gedanst te hebben, en tsja, dan krijg je roddels...
Hmmm, Niels, waar komt die roddel dan vandaan? Of had je teveel op?quote:Op maandag 14 februari 2005 18:47 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik heb nooit met een Marco Zoetelief gedanst!! Ik weet geeneens wie dat is!!!![]()
Ik hou niet van roddelsverspreidersquote:Op maandag 14 februari 2005 18:57 schreef errrrr het volgende:
[..]
Hmmm, Niels, waar komt die roddel dan vandaan? Of had je teveel op?
quote:Op maandag 14 februari 2005 20:13 schreef -Mzraki- het volgende:
19:50:35 Esmé - Be My Anti-Valentine Ruben | Happy Monday! he ruub, ik ga essen
20:04:20 Esmé - Be My Anti-Valentine Ruben | Happy Monday! zo, dat smaakte goed vrok
Het moge duidelijk wezen mensen, Esmé eet niet alleen veel te laat, maar ook nog eens véél te snel..
Ach, kwartier eten kan best... alleen dingen als afwassen / natafelen enzo nemen meer tijd in beslagquote:Op maandag 14 februari 2005 20:13 schreef -Mzraki- het volgende:
20:04:20 Esmé - Be My Anti-Valentine Ruben | Happy Monday! zo, dat smaakte goed vrok
Het moge duidelijk wezen mensen, Esmé eet niet alleen veel te laat, maar ook nog eens véél te snel..
Maken jullie nooit warme chocolademelk op het werk, dan zou het een collega kunnen zijnquote:Op maandag 14 februari 2005 20:40 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ach, kwartier eten kan best... alleen dingen als afwassen / natafelen enzo nemen meer tijd in beslag
Ik heb btw ook een kaart, dacht gelijk Niels, maar die ontkent... dan vraag ik me af welke grapjurk het dan wel is... typisch zo'n Niels tekst: Jij maakt de lekkerste..... warme chocomelk
Iemand moet hem toch verstuurd hebben..quote:Op maandag 14 februari 2005 18:39 schreef DearPrudence het volgende:
[..]Ik verdenk niemand meer nu.
Nouja..ik ken haar beter dan jij denk ik..quote:Op maandag 14 februari 2005 18:42 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je in die Joeren ziet.
Jij schreef:quote:Op maandag 14 februari 2005 18:42 schreef errrrr het volgende:
[..]
huh?
[..]
Ja, het was daar bovenaan gewoon een ijsbaan, als je dan recht vooruit gaat kan ik iig niet meer goed remmen. Dacht maar voorzichtig te doen, wil wel meekunnen over twee weken
Ow en Esmé, Marco Zoetelief is dat, die schijnt een keer met jou gedanst te hebben, en tsja, dan krijg je roddels...
Iemand die ook wel op de beruchte nerd-feesten aanwezig is..quote:Op maandag 14 februari 2005 18:47 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik heb nooit met een Marco Zoetelief gedanst!! Ik weet geeneens wie dat is!!!![]()
Bij jou dus..quote:Op maandag 14 februari 2005 18:57 schreef errrrr het volgende:
[..]
Grapje moet kunnen.. (bij Niels bijv.) als het maar duidelijk is dat het een grapje is..quote:Op maandag 14 februari 2005 19:03 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik hou niet van roddelsverspreiders
Dat is toch een redelijk normale tijd om te eten hoor..qua tijdstip en qua lengte..quote:Op maandag 14 februari 2005 20:13 schreef -Mzraki- het volgende:
Dat was dus wel de kaart van Niels..quote:Op maandag 14 februari 2005 20:40 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ach, kwartier eten kan best... alleen dingen als afwassen / natafelen enzo nemen meer tijd in beslag
Ik heb btw ook een kaart, dacht gelijk Niels, maar die ontkent... dan vraag ik me af welke grapjurk het dan wel is... typisch zo'n Niels tekst: Jij maakt de lekkerste..... warme chocomelk
Ow stom... wat loop ik dan te verdraaien? Ik leg alleen uit wat Niels bedoelde...quote:Op maandag 14 februari 2005 21:07 schreef MrAli het volgende:
[..]
Jij schreef:
'beginnershellingkje'
En dat is toch vrij basic, dat die 'g' daar weg moet..Dat leerden we namelijk in groep 3!
Nu ben jij degene die die roddel in de wereld heb gebracht..want op het bewuste moment wat ik erbij, en jij loop het hier te verdraaien Hans..
Wij eten ook altijd om half achter, en het is dat mijn vader niet zo snel eet, anders doe ik er ook wel een kwartier over hoorquote:Dat is toch een redelijk normale tijd om te eten hoor..qua tijdstip en qua lengte..
Ik kom net terug van turnen, zo ff douchen en dan daarna eten..
Prima tijd..
[..]
Dat dacht ik ook al, maar hij klonk erg serieus (en begon te lullen dat iemand zijn tekst had gejat)... Ach, ik ga ervanuit dat ie gewoon van Niels isquote:Dat was dus wel de kaart van Niels..
Dat stond er bij mij op, en dat had ie van te voren luid en duidelijk aangekondigd, dat dat erop zou staan..
Je moet je niet zo makkelijk iets laten wijsmaken als ie 'nee' zegt..
Ja, maar ik heb geen flauw idee.quote:Op maandag 14 februari 2005 21:07 schreef MrAli het volgende:
[..]
Iemand moet hem toch verstuurd hebben..
Waar baseer je dat op?quote:[..]
Nouja..ik ken haar beter dan jij denk ik..
Dat leg ik je morgen op school wel even uit..quote:Op maandag 14 februari 2005 21:20 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ow stom... wat loop ik dan te verdraaien? Ik leg alleen uit wat Niels bedoelde...
Je bedoeld half 8 denk ik..quote:[..]
Wij eten ook altijd om half achter, en het is dat mijn vader niet zo snel eet, anders doe ik er ook wel een kwartier over hoor![]()
quote:[..]
Dat dacht ik ook al, maar hij klonk erg serieus (en begon te lullen dat iemand zijn tekst had gejat)... Ach, ik ga ervanuit dat ie gewoon van Niels is
Ik wel..quote:Op maandag 14 februari 2005 21:50 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb geen flauw idee.
Dat zal ik je eens haarfijn uitleggen..quote:[..]
Waar baseer je dat op?
Zover ik weet klopt datquote:Op maandag 14 februari 2005 18:47 schreef DearPrudence het volgende:
Het verhaal komt bij mij vandaan, de roddel is bedacht door de mensen die het verhaal niet kennen gok ik, al ken ik niet echt de roddel...quote:Op maandag 14 februari 2005 18:57 schreef errrrr het volgende:
Ik ook niet, maar goed, ik zal het verhaal even kort vertellen....quote:Op maandag 14 februari 2005 19:03 schreef DearPrudence het volgende:
Ik hou niet van roddelsverspreiders
Jij gelooft ook alles wat ik typ hequote:Op maandag 14 februari 2005 21:20 schreef errrrr het volgende:
Dat dacht ik ook al, maar hij klonk erg serieus (en begon te lullen dat iemand zijn tekst had gejat)... Ach, ik ga ervanuit dat ie gewoon van Niels is
quote:
Zoals ik dus min of meer heb geprobeerd duidelijk te maken..quote:[..]
Het verhaal komt bij mij vandaan, de roddel is bedacht door de mensen die het verhaal niet kennen gok ik, al ken ik niet echt de roddel...
Vervolgens vergeet ie mij, want ik was degene aan wie je het als eerste toevertrouwde..quote:[..]
Ik ook niet, maar goed, ik zal het verhaal even kort vertellen....
Die marco zoetelief, kwam in de Jelle Boog een keer naar me toe, met iets in de richting van die "Esme kan (geil)dansen" (dat zijn dan mijn woorden, maargoed, iets in die richting was het)...
Maargoed, daar kwam uit vandaan dat hij een meisje wel leuk vond dansen, en dat bleek Esme te zijn. (misschien komt dat Esme / Ruben nog bekend voor, want dat heb ik een keer verteld)
Dan komen we uit bij kerst, omdat marco nog nix gehoord had en omdat ik een kerstkaart naar Esme zou sturen zei hij voor de gein dat hij ook wel met naam op mijn kerstkaart wou... zo gezegt, zo gedaan...
En of die kaart die je nu hebt gekregen bij marco vandaan komt of niet, zeg ik niet![]()
Maar misschien weet je nu wel wie marco is...
Alleen als je mij van te voren, dat wil dus zeggen: morgen op school alvast even alles uitlegt..quote:Op maandag 14 februari 2005 23:03 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Jij gelooft ook alles wat ik typ he
Maar uhm, is het erg als broeders en ik nu al een wreed idee hebben voor de valentijnskaart van volgend jaar?
Ik ben trots op je Aliquote:Op maandag 14 februari 2005 23:05 schreef MrAli het volgende:
Zoals ik dus min of meer heb geprobeerd duidelijk te maken..
Je hebt gelijkquote:Vervolgens vergeet ie mij, want ik was degene aan wie je het als eerste toevertrouwde..En daar ook bij stond..
a.s. maandag doe je kaarten metquote:Op maandag 14 februari 2005 23:07 schreef MrAli het volgende:
Alleen als je mij van te voren, dat wil dus zeggen: morgen op school alvast even alles uitlegt..
En je hoeft niet nog een jaar te wachten, het kan ook volgende week..
Ik steeds iets minder op jou..quote:
Dat heb ik altijd..quote:[..]
Je hebt gelijk
Het spijt me Ali![]()
right...quote:Op maandag 14 februari 2005 23:18 schreef MrAli het volgende:
Ik steeds iets minder op jou..
Maar verder is dat niet zo bijzonder, dat is iedereen wel..
Raadseltjes met Niels op msn om dit tijdstip over een zeer intressant en boeiend onderwerp zijn leuk..quote:
zeer intressant en boeiend onderwerp =quote:Op maandag 14 februari 2005 23:30 schreef MrAli het volgende:
[..]
Raadseltjes met Niels op msn om dit tijdstip over een zeer intressant en boeiend onderwerp zijn leuk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |