Zal toch niet al te moeilijk zijn? Of zeg ik nu iets heel onaardigs?quote:Op woensdag 9 februari 2005 22:49 schreef MrAli het volgende:
Hebben jullie het al gehoord..?
Onze Niels Boom zit achter Silve Schoorl aan..
quote:
Als je bedoelt wat ik denk dat je bedoeld, dan is het niet heel erg aardigquote:Op donderdag 10 februari 2005 14:31 schreef DearPrudence het volgende:
Zal toch niet al te moeilijk zijn? Of zeg ik nu iets heel onaardigs?![]()
Goed, laatste wedstrijd 9-0 gewonnen, tegen team Esther, met Hedwig die héél kinderachtig voor het doel ging staan. Nouja, dan ermaar doorheenquote:Op donderdag 10 februari 2005 14:31 schreef DearPrudence het volgende:En? Hoe ging het hockey-en verder?
Paalbal was wel wat rustiger zo te horenquote:Op donderdag 10 februari 2005 14:41 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Goed, laatste wedstrijd 9-0 gewonnen, tegen team Esther, met Hedwig die héél kinderachtig voor het doel ging staan. Nouja, dan ermaar doorheen
Heb wel twee tenen gefacked nu, m'n hele sokje zit onder het bloed.
aww.. jullie speelden ook wel heel ruig hoor..quote:Op donderdag 10 februari 2005 14:41 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Goed, laatste wedstrijd 9-0 gewonnen, tegen team Esther, met Hedwig die héél kinderachtig voor het doel ging staan. Nouja, dan ermaar doorheen
Heb wel twee tenen gefacked nu, m'n hele sokje zit onder het bloed.
quote:Hoi Rico,
Ik ben aanstaande zondagochtend in Lelystad, en zou in de loop van de ochtend het drumstel op kunnen halen. Zou je voor die tijd daar iets voor kunnen regelen (dat het drumstel bij jou staat enzo) ?
Laat het me even weten, want anders duurt het misschien een stuk langer voordat ik weer de kans heb om het op te komen halen.
Groetjes, esmé
Damnit, dan bel ik hem nu op ook hoor.quote:Hallo Esmé,
je wou zondag komen?
ik heb dan 1 probleem van 't weekend ben ik er niet
sorry datik je dat nu moet vertellen maar ik hoorde dat ook net pas
sorry voor het ongemak
groetjes rico
Ruben zit gewoon niet helemaal 100% goed in elkaar, dan krijg je dat. De rest had nergens last van. Nouja, Wouter een bal in z'n oog danquote:Op donderdag 10 februari 2005 14:45 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Paalbal was wel wat rustiger zo te horen
ff een ftp bakkie startenquote:Op donderdag 10 februari 2005 15:13 schreef DearPrudence het volgende:
Okay, ik heb een vraagje aan jullie (namens mijn vader)
Weet een van jullie een site, of methode dat ik een filmpje van 65 MB op het internet kan plaatsen, zodat een ander dit ook kan zien? (namelijk te groot om via mail te sturen)
Ik zit prima in elkaar, was alleen wat hard met m'n schoen tegen de muur opgeknald oid. Ik vond het best leuk, Erwin en Jort nog behoorlijk hard gebodychecked, al dan niet per ongelukquote:Op donderdag 10 februari 2005 14:55 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ruben zit gewoon niet helemaal 100% goed in elkaar, dan krijg je dat. De rest had nergens last van. Nouja, Wouter een bal in z'n oog danEn Jacques met z'n stick hoog in de lucht te zwaaien, maar hij raakte niemand
Een site zal niet zo makkelijk te vinden zijn. FTP-server zou kunnen, maar nog niet echt handig. Kan je het niet gewoon op een cd branden en opsturen?quote:Op donderdag 10 februari 2005 15:13 schreef DearPrudence het volgende:
Okay, ik heb een vraagje aan jullie (namens mijn vader)
Weet een van jullie een site, of methode dat ik een filmpje van 65 MB op het internet kan plaatsen, zodat een ander dit ook kan zien? (namelijk te groot om via mail te sturen)
Dat opperde ik ook al, maar aangezien jij het als eerste postte, mag jij haar uitleggen hoe dat moet.quote:Op donderdag 10 februari 2005 15:22 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
ff een ftp bakkie starten
alleen killed dat wel je eigen internetverbinding
Je had hier best eventjes dat uurtje mogen chillen hoorquote:Op donderdag 10 februari 2005 16:06 schreef errrrr het volgende:
Zo, ben weer terug. Ookal kan ik om kwart over vijf alweer weg, ach ja, fietsen is ook leuk
Tja, dat is ook het enige wat van de CSL afkomt (Coupé Sport Lightweight)quote:Op donderdag 10 februari 2005 16:59 schreef NerdoNielso het volgende:
pimp mobiel
niet dat er iets mis is met pimpen trouwens
-edit: het enige echte mooie aan die auto vind ik overigens de wielen (velgen / banden combo)
Ik moest ook nog de muziek op m'n mp3-speler zettenquote:Op donderdag 10 februari 2005 16:26 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Je had hier best eventjes dat uurtje mogen chillen hoor.
Je heb helemaal gelijk..quote:Op donderdag 10 februari 2005 14:31 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Zal toch niet al te moeilijk zijn? Of zeg ik nu iets heel onaardigs?![]()
Je zat toch bij Ruben in het team?quote:[..]En? Hoe ging het hockey-en verder?
Zo hoord het ook..!quote:Op donderdag 10 februari 2005 14:51 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
aww.. jullie speelden ook wel heel ruig hoor..
Je kan ook proberen of ie hem komt brengen..quote:Maargoed, net dus mail gehad van die jongen van die drumstel:
[..]
[..]
Damnit, dan bel ik hem nu op ook hoor.
Je hebt nooit genoeg auto's gezien!quote:Op donderdag 10 februari 2005 17:20 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ik moest ook nog de muziek op m'n mp3-speler zettenAnders had ik het idd wel gevraagd
En het is zo wel weer even genoeg geweest met die auto's hoor, morgen zien jullie er al zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |