Op zolder, ik ga dan ook goede afspraken met mijn buren proberen te maken.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:48 schreef MrAli het volgende:
[..]
Waar zet je hem eigenlijk neer..? Gewoon bij je thuis of ergens anders? Want als je hem gewoon bij je thuis neerzet kan ik me voorstellen dat er mensen zijn, je ouders, de buren, die er last van zouden hebben als je je eens flink laat gaan..
Ik zit nog maar in het begin, dus nog geen muziekstijl.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:49 schreef errrrr het volgende:
[..]
Lijkt me logischVeel drumplezier gewenst iig
(ik had het volgends mij al 's gevraagd, maar vast vergeten: wat voor muziek drum je eigenlijk
![]()
)
I don't mind.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:55 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Wat een oprechte interesses opeens allemaal.
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:13 schreef -Mzraki- het volgende:
Een indrukwekkend scala aan talen hoor.
Oe, wat een talenkennis word hier naar buiten gebracht zegquote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:11 schreef DearPrudence het volgende:knip
En ik vat nog wel wat er staat ook, in grote lijnen dan, de details achterwege latend..quote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:13 schreef -Mzraki- het volgende:
Een indrukwekkend scala aan talen hoor.
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:15 schreef errrrr het volgende:
[..]
Oe, wat een talenkennis word hier naar buiten gebracht zegMaar was het niet op maandag valentijnsdag (dat zijn dan nog 6 dagen
)
En ja, zo'n sweet drumstel, ooh, nog nooit gezien
Van die vijf verschillende talen die Esmé liet zien snap ik nog meer dan deze Kees-zinquote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:18 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Goed toen, liet genoeg dulzor, aan ons centrum aan ons in de geschiedenis van ons fabelachtig onderwerp!
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:18 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Goed toen, liet genoeg dulzor, aan ons centrum aan ons in de geschiedenis van ons fabelachtig onderwerp!
Misschien wel verstandig idd..quote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:14 schreef DearPrudence het volgende:
Om nog maar even door te gaan, vanuit het vorige topic:
[..]
Op zolder, ik ga dan ook goede afspraken met mijn buren proberen te maken.
Tja, die vertaalmachines he?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:18 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Het zou best passen hier..quote:Hans said:
[..]
Ook al zou ze het wel willen, het past gewoon nietMaar idd, je hebt gelijk
Ik zou nu zelf btw ook niet meer voor keyboard kiezen, gitaar of drummen idd denk. Nouja, na dit jaar keyboard stop ik btw ook, is wel leuk, maar niet leuk genoeg om echt veel voor te oefenen enzo. Dan is het opzich nog wel leuk, maar je leert niet echt iets nieuws.
5..quote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:22 schreef errrrr het volgende:
[..]
Van die vijf verschillende talen die Esmé liet zien snap ik nog meer dan deze Kees-zin
Frans - Duits - Spaans - Nederlands - Engels (toch?)quote:
traagquote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:33 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nederlands
Engels
Duits
Frans
Spaans
Gok ik zo.
Anyway, eten.
Ik vind groen ook wel mooi voor een drumstel.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:27 schreef errrrr het volgende:
[afbeelding]
De drummer van Edguy, ooohZelfs Henk vond z'n drumsolo goed
(De rest van de muziek niet, ok, maar tsja
)
Ik bespeur enig sarcasme?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 18:21 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik vind groen ook wel mooi voor een drumstel.
Ik niet.quote:
Nopequote:Op dinsdag 8 februari 2005 20:50 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ik niet.
Ben ik trouwens de enige bij wie msn down is?
Ow, was het dan wel serieus? Was zo'n sarcastische toon eigenlijk (toon in tekst, uh?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 20:50 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ik niet.
Ben ik trouwens de enige bij wie msn down is?
Jammer, er zitten soms echt hele aardige wedstrijden tussen. Maar goed, dat moet je ook zelf weten.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 20:50 schreef -Mzraki- het volgende:
Ruben's broer, Steven, met 3-0 verslagen. Helaas niet al te dik, 1e en 3e wedstrijd set met 1 punt verschil gewonnen. Ach, het was weer gewoon bagger, eind van het seizoen stop ik ermee.
Nee, was niet sarcastisch bedoeld. Groen is mijn lievelingskleur.quote:
Zo merk je toch hoe gewend/afhankelijk je bent geworden aan msn.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:04 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ow, was het dan wel serieus? Was zo'n sarcastische toon eigenlijk (toon in tekst, uh?)
En ja, MSN is down
jeetje, bij ons moeten ze allemaal per se tegelijk, en nu geeneen??quote:En Ruben, als je het nog niet wist, Steven / Boite / Marco gaan dus niet mee snowboarden, dus we krijgen waarschijnlijk een Oostenrijker...
Volgens mij gaat Ruben niet met school mee en heeft ie daar dus weinig mee te maken, of mis ik nu iets?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:04 schreef errrrr het volgende:
[..]
En Ruben, als je het nog niet wist, Steven / Boite / Marco gaan dus niet mee snowboarden, dus we krijgen waarschijnlijk een Oostenrijker...
Ben er.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:14 schreef DearPrudence het volgende:
Ruuuuuuuuuuuben! Mijn papa wil je spreken. Ben je er? (zoja, dan schrijf ik wel op wat ie zeggen wil)
Iets over je essay ofzo.
Doet Steven aan volleybal?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 20:50 schreef -Mzraki- het volgende:
Ruben's broer, Steven, met 3-0 verslagen. Helaas niet al te dik, 1e en 3e wedstrijd met 1 punt verschil gewonnen. Ach, het was weer gewoon bagger, eind van het seizoen stop ik ermee.
Ruben gaat met zijn ouders..quote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:04 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ow, was het dan wel serieus? Was zo'n sarcastische toon eigenlijk (toon in tekst, uh?)
En ja, MSN is down
En Ruben, als je het nog niet wist, Steven / Boite / Marco gaan dus niet mee snowboarden, dus we krijgen waarschijnlijk een Oostenrijker...
Ik denk niet dat ik afhankelijk ben van msn..quote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:11 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Nee, was niet sarcastisch bedoeld. Groen is mijn lievelingskleur.
[..]
Zo merk je toch hoe gewend/afhankelijk je bent geworden aan msn.
[..]
jeetje, bij ons moeten ze allemaal per se tegelijk, en nu geeneen??
Yaps, heb dus al gereageerdquote:
Wij zijn gewoon veel lieverquote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:11 schreef DearPrudence het volgende:
jeetje, bij ons moeten ze allemaal per se tegelijk, en nu geeneen??
Slaap lekkerquote:
FoK doet het nog zoals normaal (wel traag dus). MSN, tsja, Microsoft hehquote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:48 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Yaps, heb dus al gereageerd.
Fok & MSN laten het nu wel fijn afweten zeg.
Waarschijnlijk zal er niet veel verschil in niveau van lesgeven zitten, hopelijk heb je een gezellige leraar, dat is leuk. Zo'n leraar die naast je in de stoeltjeslift een lijst met Duits -> Nederlandse woordjes uit z'n jaszak haalt en vraagt of hij 'Lekker Kontje' goed uitspreekt, mind you, for the chicksquote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:42 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ruben gaat met zijn ouders..
Maar Marcel regelt, of probeerd iig, een Oostenrijker te regelen, want ik weet niet van wie je anders les wil krijgen..
No problemo hier met Fok hoor..quote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:48 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Yaps, heb dus al gereageerd.
Fok & MSN laten het nu wel fijn afweten zeg.
Wij..?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:51 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon veel liever
en dan is er nog het feit dat wij vakantie hebben in een tijd dat iedereen al lang weer aan het werk is.
Het leek ook sarcastisch, maar er zat een kleine nuance, namelijk dequote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:53 schreef errrrr het volgende:
[..]
FoK doet het nog zoals normaal (wel traag dus). MSN, tsja, Microsoft heh
Hmm... om de een of andere manier leek het me sarcastisch![]()
Dat schijnt echt een enorm vet spel te zijn, wel enigszins buggy, dus be sure om de 1.1 patch te halen.quote:Vampires - The Masquerade - Bloodlines (lekkere titel) is nu binnen, een RPG met de Half Life II engine. De tutorial is so far iig leukEn nu ga ik weer ff Moby Dick lezen (het einde is in zicht
) en dan slapen
Haha..was dat jou leraar..?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:54 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zal er niet veel verschil in niveau van lesgeven zitten, hopelijk heb je een gezellige leraar, dat is leuk. Zo'n leraar die naast je in de stoeltjeslift een lijst met Duits -> Nederlandse woordjes uit z'n jaszak haalt en vraagt of hij 'Lekker Kontje' goed uitspreekt, mind you, for the chicks.
Like I said..quote:
Nooit van gehoord, maar nou hou ik het de laatste tijd ook niet echt bij..quote:Vampires - The Masquerade - Bloodlines (lekkere titel) is nu binnen, een RPG met de Half Life II engine. De tutorial is so far iig leuk
Ja, Robin, hij liet ons ook over huisjes boarden e.d., dat was wel aardigquote:
Dat is wel vet, maar ook behoolijk duur..quote:Op dinsdag 8 februari 2005 22:10 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, Robin, hij liet ons ook over huisjes boarden e.d., dat was wel aardig.
Waarschijnlijk zie ik hem van de voorjaarsvakantie weer, misschien even lobbyen voor een dagje privéles ofzo, hopelijk.
Bron (Tweakers.net of course..)quote:Lek in MSN Messenger kan 130 miljoen gebruikers treffen
Door Yoeri Lauwers - dinsdag 8 februari 2005 - 20:21 - Bron: Net-Security - Views: 25.035
Core Technologies heeft vandaag een lek ontdekt in de Messenger-software van Microsofts MSN, waarmee met behulp van een buffer overflow een computer overgenomen zou kunnen worden. Het lek bevindt zich in de mogelijkheid om een gebruikersafbeelding weer te geven. Door een specifieke afbeelding te kiezen kan een kwaadwillige een buffer overflow veroorzaken en zo de computer van de chatpartner onder zijn controle krijgen. Doordat de indringer zich toegang verschaft via het gesprek, zou deze aanval onopgemerkt blijven door firewalls, intrusiedetectiesystemen of antivirussoftware. Volgens het bedrijf dat de fout ontdekte zijn meer dan 130 miljoen gebruikers vatbaar voor dit lek. De fout zou zich bovendien niet alleen in MSN Messenger bevinden, maar ook aanwezig zijn in Windows Media Player.
MSN-vlinderOok gebruikers die uitgerust zijn met Service Pack 2 voor Windows XP zijn vatbaar voor dit probleem. Doordat de Windows Messenger geen gebruikersafbeeldingen weergeeft, is deze niet vatbaar voor het probleem. Neowin meldde al dat eerdere problemen met het MSN Messenger-netwerk veroorzaakt werden door hardwaredefecten. Het lijkt waarschijnlijk dat dit ook momenteel het geval is en de problemen met het netwerk zouden naar verluidt niet met het door Core Technologies ontdekte lek te maken hebben. Volgens een MSN-woordvoerder werd een probleem ontdekt in het datacenter en wordt er momenteel aan een oplossing gewerkt om het netwerk weer operationeel te maken.
Yarr, mijn ouders betalen,quote:Op dinsdag 8 februari 2005 22:49 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dat is wel vet, maar ook behoolijk duur..
No comment!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |