jah dat weet ik wel, maar het ging mij erom dat ik de 1e keer niks merkte aan verschil... nu 4 weken later toen ze weer een weekend kwam was ze echt heel onrustig en wild, en vooral afstandelijk ook naar mij. ze kwam wel bij ons maar minder dan normaal zeg maar en ze was ook wilder. rustig bij ons liggen was er nauwelijks bij...quote:Op zondag 13 februari 2005 23:27 schreef Bluezz het volgende:
Xena gaat ook echt iedere keer als de kaarsen aangaan er vlak boven hangen, rare gewoonte
Enne katten kunnen wat anders reageren als er mensen zijn, en als ze weer weg zijn is mijn ervaring. Door toch andere luchtjes, en meer geluiden die vreemd zijn enzo. Vrij normaal hoor
beetjuh laat hequote:Op maandag 14 februari 2005 01:09 schreef Xenaatje het volgende:
Kira! Kijk je uit met je snorhaartjes, ik heb er ook al een paar geschroeid namelijk
Kopje, prrrrr,
Je vriendinnetje![]()
[afbeelding]
klopt, daarom dacht ik ook dat het een kruising was tussen een tijgerkat en een zwart witte... maar het blijkt een lapjes te zijn. oh well maakt niet uit het is en blijft een lekker dingquote:Op zondag 27 februari 2005 15:22 schreef Nuek het volgende:
Op sommige plekjes van dur vacht lijkt ze op deurtje
Kira zoekt en zoekt... ziet plots een oogje fonkelen en duikt erbovenopquote:Op zondag 27 februari 2005 15:12 schreef Bluezz het volgende:
Zoek me dan, pak me dan Kira, dan gaan we lekker met de neusjes tegen elkaar![]()
[afbeelding]
hehe
ja hequote:Op zondag 27 februari 2005 15:35 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik zie dit topic nu pas! Wat liiiieeeeeeeeef!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |