abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25078178
Xena gaat ook echt iedere keer als de kaarsen aangaan er vlak boven hangen, rare gewoonte

Enne katten kunnen wat anders reageren als er mensen zijn, en als ze weer weg zijn is mijn ervaring. Door toch andere luchtjes, en meer geluiden die vreemd zijn enzo. Vrij normaal hoor
pi_25078269
quote:
Op zondag 13 februari 2005 23:27 schreef Bluezz het volgende:
Xena gaat ook echt iedere keer als de kaarsen aangaan er vlak boven hangen, rare gewoonte

Enne katten kunnen wat anders reageren als er mensen zijn, en als ze weer weg zijn is mijn ervaring. Door toch andere luchtjes, en meer geluiden die vreemd zijn enzo. Vrij normaal hoor
jah dat weet ik wel, maar het ging mij erom dat ik de 1e keer niks merkte aan verschil... nu 4 weken later toen ze weer een weekend kwam was ze echt heel onrustig en wild, en vooral afstandelijk ook naar mij. ze kwam wel bij ons maar minder dan normaal zeg maar en ze was ook wilder. rustig bij ons liggen was er nauwelijks bij...

de kaars bekeek ze na het incedent alleen op afstand
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_25080190
Kira! Kijk je uit met je snorhaartjes, ik heb er ook al een paar geschroeid namelijk

Kopje, prrrrr,
Je vriendinnetje

pi_25080575
quote:
Op maandag 14 februari 2005 01:09 schreef Xenaatje het volgende:
Kira! Kijk je uit met je snorhaartjes, ik heb er ook al een paar geschroeid namelijk

Kopje, prrrrr,
Je vriendinnetje

[afbeelding]
beetjuh laat he

maar ikkuh graag juh vriendinnetjuh zijn prrrrrrrrrrrrrrr kopjuh trug neusjuhs plat op elkaar he
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_25237995
*** SCHOP ***

mensen ik ga binnen een paar dagen een camera kopen en dan komen er mooie nieuwe fotos!!!!
pi_25239115
leuk, dan krijgen we nog meer fotos van deze kleine ondeugd . En voor jezelf is het natuurlijk ook leuk en aardig om een foto-album samen te stellen met als onderwerp Kira.
Structuur is voor mietjes, alleen een genie kan de chaos aan.
pi_25239328
Wat een poepie!
Ik had het al eerder gezegd, wou er zelfs een tvp van maken, maar echt cute gewoon.

* zwijmel

had je overigens gezegd tegen het asiel dat je een kitten wou, of was ze al in het asiel en heb je haar toen uitgekozen, of moet ik dit in het andere topic eigenlijk vragen
pi_25241839
Mijn eerste kat was een lapjes, 2 jaar later liepen er 12 rond
Wat is het toch met die beestjes dat ons zo aantrekt leuke foto's ...
If the human mind was simple enough to understand, we'd be too simple to understand it
pi_25252346
als water spuiten trouwens niet helpt om een kat te straffen kan je ook een blikje (ik heb een coffeepad blik) met een paar muntjes erin doen en daarmee schudden als ze bijvoorbeeld op de tafel komen terwijl je eet. Ze schrikken van het geluid en worden bang van het blikje, maar niet van jou.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 23:34:52 #60
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_25258641
Die van mij schrikt anders nergens van hai!
Proud Powerpauper
pi_25281198
mensen ik heb mijn nieuwe camera moet nog ff wennen aan alle opties en mogelijkheden maar er komen nu regelmatig fotos, te beginnen met deze

pi_25282140
Zoek me dan, pak me dan Kira, dan gaan we lekker met de neusjes tegen elkaar

hehe
  zondag 27 februari 2005 @ 15:22:32 #63
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_25282290
Op sommige plekjes van dur vacht lijkt ze op deurtje
Proud Powerpauper
pi_25282370
quote:
Op zondag 27 februari 2005 15:22 schreef Nuek het volgende:
Op sommige plekjes van dur vacht lijkt ze op deurtje
klopt, daarom dacht ik ook dat het een kruising was tussen een tijgerkat en een zwart witte... maar het blijkt een lapjes te zijn. oh well maakt niet uit het is en blijft een lekker ding
pi_25282454
quote:
Op zondag 27 februari 2005 15:12 schreef Bluezz het volgende:
Zoek me dan, pak me dan Kira, dan gaan we lekker met de neusjes tegen elkaar

[afbeelding]

hehe
Kira zoekt en zoekt... ziet plots een oogje fonkelen en duikt erbovenop

neusje neusje
pi_25282479
Ik zie dit topic nu pas! Wat liiiieeeeeeeeef!!
So be mine
And your innocence I will consume
clic
clic
pi_25282516
quote:
Op zondag 27 februari 2005 15:35 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik zie dit topic nu pas! Wat liiiieeeeeeeeef!!
ja he

* GewoneMan trots op zijn wijffie
pi_25283462
een foto van hoe ze de hengel aanvalt waar een speelgoed vogel aanzit...

donderdag 14 april 2005 @ 10:27:23 #69
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_26216108
nieuwe foto's svp
Proud Powerpauper
pi_26216879
hmm hier is meneer 14 jaar en die lepelt nog steeds het eten eerst uit de bak
uiteidnelijk maar een placemat eronder gelegd

en in het nieuwe huis een reclamefolder
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')