quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:34 schreef Chocobo het volgende:
Vrijdag een vrije dag genomen. Surfer baalt.
Heerlijk s' ochtends chillen met Daan en de vrouw en dan daarna heerlijk 'World of Warcraft' halen in de winkel !
Ik vroeg me al af wie hem afmaaktequote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:45 schreef O-Ren het volgende:
[..]ik ben ook heerlijk vrij op vrijdag. Lekker lang weekend
Nootquote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sjo? Is Surfer eigenlijk ook vrij as vrijdag?
Ik gun het je hoor gijs...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:34 schreef Chocobo het volgende:
Vrijdag een vrije dag genomen. Surfer baalt.
Heerlijk s' ochtends chillen met Daan en de vrouw en dan daarna heerlijk 'World of Warcraft' halen in de winkel !
Ik twijfel om donderdag ook te nemenquote:
Ik neem mijn eerder genoemde gunt weer terugquote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik twijfel om donderdag ook te nemen
Waarom zou je het niet doen? Neem die rust.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
gewoon doen gijsquote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sjo? Is Surfer eigenlijk ook vrij as vrijdag?
Hielenlikkerquote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:05 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gewoon doen gijslekker een lang weekend chillen met je gezin.... je verdient het gijs
Niet lekker?quote:
Dat lichaampjequote:
Strolquote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:01 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben elke vrijdag vrij
Surfer niet geloof ik, toch?
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:12 schreef Magneet het volgende:
gtvp
quote:
Ik geloof er geen kont vanquote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:47 schreef Chocobo het volgende:
Kind (4) neemt auto naar de videotheek![]()
Gijs,... dat jij geen auto kan besturen okquote:
Gijs... Een kind van 4. Midden in de nacht. Uit bed gaan, huis uit, auto in, wegrijden en inparkeren? Serieus, no waaaaaaaaaaaay dat dit waar isquote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs,... dat jij geen auto kan besturen okMaar ik geloof dit wel hoor. Waarom niet
![]()
Gijs er zijn genoeg diesel's die je zonder de koppeling in te drukken in zijn 1 of acteruit kan zetten. dus ook dat ze zonder het gaspedaal kunnen rijdenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs... Een kind van 4. Midden in de nacht. Uit bed gaan, huis uit, auto in, wegrijden en inparkeren? Serieus, no waaaaaaaaaaaay dat dit waar is
Gijs je moet de coolste dingen in het spel nog zienquote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:41 schreef Strolie75 het volgende:
*review van Resident Evil aan het schrijven voor Fok! Games*![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs... Een kind van 4. Midden in de nacht. Uit bed gaan, huis uit, auto in, wegrijden en inparkeren? Serieus, no waaaaaaaaaaaay dat dit waar is
Ik zit nu bij 4-3. Als er nog hele coole dingen gebeuren kan ik de review nog aanpassen.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:45 schreef Chocobo het volgende:
Gijs je moet de coolste dingen in het spel nog zienWeet je al genoeg ! ?
Heb jij misschien een link naar dat auto spel wat uit komt ergens in de zomer? Weet de naam niet meer en kan niet zo snel een link vindenquote:
Zeg ik niet, maar je gaat best goed zo ! Je bent al over de helft zeg maar. Laatste CD is kort maar wel cool !quote:Op dinsdag 8 februari 2005 20:46 schreef Strolie75 het volgende:
Cho, uit hoeveel chapters bestaat RE4 eigenlijk? Ik ben net begonnen met disk 2, en zit nu op zo'n 16 uur. Ik kan me niet voorstellen dat ik nu pas op de helft ben!
Dat spel trouwens! GodverEen van de beste games ooit
Gewoon waard om een GC voor te kopen
Neeeeeeeeeeee ....echt niet!!!quote:
Dit is mijn 1e post over dat spel geloof ik..quote:
mietjequote:Op woensdag 9 februari 2005 08:50 schreef Chocobo het volgende:
Hoop zieken,........ snotter zelf ookMaar ga toch maar naar het werk he.... had ik niet moeten doen
Nu wordt het echt een kutdag !
Dag Surfertjequote:
Zaterdagquote:Op woensdag 9 februari 2005 09:48 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dag Surfertje
Wanneer heb je weer een verjaardag?
serieusquote:Op woensdag 9 februari 2005 09:56 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Zaterdag.... schoonmoeder jarig
![]()
![]()
![]()
Dan voorlopig niet meer..gelukkig,....
quote:Op woensdag 9 februari 2005 09:57 schreef mr_Brown het volgende:
mogguhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
En nu al klaar.quote:Op woensdag 9 februari 2005 09:42 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dit is mijn 1e post over dat spel geloof ik..![]()
mogguhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Doe niet zo stoer joooh... jij bent nog vaker weg dan ikquote:Op woensdag 9 februari 2005 09:57 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
serieusdie sociale verplichtingen van jou
[..]
serieusdie sociale verplichtingen van jou
Last van ochtend misselijkheid?quote:
hahahahahahaha rrriiiiiggghhtttttttttttttttquote:Op woensdag 9 februari 2005 09:59 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Doe niet zo stoer joooh... jij bent nog vaker weg dan ik![]()
ik ook man.... trek dat echt niet....quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:00 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik zou echt gek worden van al die verplichtingen
quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:01 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
hahahahahahaha rrriiiiiggghhtttttttttttttttserieus.... elke week jij
![]()
mjah....... zit weer op mijn werk..... na gisteren een lekker daggie chillenquote:
Ik trek ze ook niet hoor... maar ja... familie... je moetquote:Op woensdag 9 februari 2005 10:00 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik zou echt gek worden van al die verplichtingen
dat ontkennen ookquote:
Op de rit er naartoe heb ik al geen zin meer...quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:03 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik ook man.... trek dat echt niet....![]()
en als ik ergens ben dan wil ik na 15 minuten altijd weer weg.....
bij mijn eigen familie doe ik dat dan ook meestal
![]()
en neeeeeee Rens.... het is niet persoonlijk![]()
niks moetquote:Op woensdag 9 februari 2005 10:04 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik trek ze ook niet hoor... maar ja... familie... je moet
Kkk.... kring ookquote:Op woensdag 9 februari 2005 10:05 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Op de rit er naartoe heb ik al geen zin meer...
Dat zitten in een kring![]()
... praten...
Brown gaat niksquote:Op woensdag 9 februari 2005 10:05 schreef Chocobo het volgende:
Ja ik moet ook altijd lachen als Surfer weer weg moet. Wat was het nu ook alweer allemaal. Verjaardagen deze week2,....... PC maken bij iemand thuis,.... etc etc
![]()
Maar volgens mij wilt hij niet chillen want hij vroeg of ik deze week ergens langs kwam en Brown gaat vanavond ook alweer
![]()
Niets moetquote:Op woensdag 9 februari 2005 10:04 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik trek ze ook niet hoor... maar ja... familie... je moet
Het is waar... ik zie mijn familie 1 keer per 2-3 weken ofzo...quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:05 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Op de rit er naartoe heb ik al geen zin meer...
Dat zitten in een kring![]()
... praten...
quote:
quote:
Ja daaaag... als je moeder of schoonmoeder jarig is gaan jullie er niet naartoe zekerquote:
hier moest ik toch ff om lachenquote:Op woensdag 9 februari 2005 10:05 schreef Chocobo het volgende:
Ja ik moet ook altijd lachen als Surfer weer weg moet. Wat was het nu ook alweer allemaal. Verjaardagen deze week2,....... PC maken bij iemand thuis,.... etc etc
![]()
Maar volgens mij wilt hij niet chillen want hij vroeg of ik deze week ergens langs kwam en Brown gaat vanavond ook alweer
![]()
hahahahahquote:Op woensdag 9 februari 2005 10:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kkk.... kring ook
............ OMG,.... !
Jaaaaa... dat is VERSCHRIKKELIJK!!!!!quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:07 schreef mr_Brown het volgende:
[..]KRINGGGGGGGGGGGGGGGG
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OOOOOOOOOOMMMMMMMMMGGGGGGGGG
Nee echt niet Gijs,.......,..... echt niet !quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:08 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
[..]
Ja daaaag... als je moeder of schoonmoeder jarig is gaan jullie er niet naartoe zeker
ECHT WEL!!
Hoeveel schoonmoeders en moeders heb jij dan???quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:08 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
[..]
Ja daaaag... als je moeder of schoonmoeder jarig is gaan jullie er niet naartoe zeker
ECHT WEL!!
Maar niet als een oom, een tante, neef of nicht, de buren, de overburen, de pastoor, de orgelman, de collectante, de misdienaar of een ander heiligzieltje jarig isquote:Op woensdag 9 februari 2005 10:08 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
[..]
ECHT WEL!!
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 9 februari 2005 10:13 schreef Quinny het volgende:
[..]
Maar niet als een oom, een tante, neef of nicht, de buren, de overburen, de pastoor, de orgelman, de collectante, de misdienaar of een ander heiligzieltje jarig is
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAAHAHHAHAHAHAquote:Op woensdag 9 februari 2005 10:13 schreef Quinny het volgende:
[..]
Maar niet als een oom, een tante, neef of nicht, de buren, de overburen, de pastoor, de orgelman, de collectante, de misdienaar of een ander heiligzieltje jarig is
Ok...quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:36 schreef Quinny het volgende:
Een "been there done that" moment
[afbeelding]
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHA !!!!!quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:36 schreef Quinny het volgende:
[afbeelding]
Dat neerpratenquote:Op woensdag 9 februari 2005 10:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Surfer is gewoon een lieve sociale jongen, laat hem toch. Altijd dat Surfer pesten
whahahahahahahahaquote:Op woensdag 9 februari 2005 10:36 schreef Quinny het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:36 schreef Quinny het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:45 schreef Quinny het volgende:
Oh mijn god
Die George Baker heeft een remix geschreven op Unapalona Blanca![]()
Geniaaaaaaaaaaaaalquote:Op woensdag 9 februari 2005 10:45 schreef Quinny het volgende:
Oh mijn god
Die George Baker heeft een remix geschreven op Unapalona Blanca![]()
hahahhaquote:Op woensdag 9 februari 2005 10:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geniaaaaaaaaaaaaal
I'm just a bird in the sky
"I love you Sarah"quote:Op woensdag 9 februari 2005 11:31 schreef Chocobo het volgende:
NEEEEEEEEEEEE![]()
http://media.ebaumsworld.com/titanicpimp.wmv
Zooo gelachen...... !!!!! Ik weet dat het moeilijk is maar probeer hem af te kijken !!! Dat flippen
Ga jij er ook 1 makenquote:Op woensdag 9 februari 2005 11:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
"I love you Sarah"Wat romantisch...
hij lijkt wel wat op jouquote:Op woensdag 9 februari 2005 11:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk eerst dat Roy het wasquote:
wat doet ie met zijn armenquote:Op woensdag 9 februari 2005 11:31 schreef Chocobo het volgende:
NEEEEEEEEEEEE![]()
http://media.ebaumsworld.com/titanicpimp.wmv
Zooo gelachen...... !!!!! Ik weet dat het moeilijk is maar probeer hem af te kijken !!! Dat flippen
quote:Op woensdag 9 februari 2005 11:51 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk eerst dat Roy het was
En dat goddelijke lichaam als hij zijn hemd kapot scheurtquote:Op woensdag 9 februari 2005 11:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar dan ook eens zo'n filmpje voor mijquote:
serieusquote:Op woensdag 9 februari 2005 11:53 schreef Quinny het volgende:
[..]
En dat goddelijke lichaam als hij zijn hemd kapot scheurt![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 februari 2005 11:55 schreef Quinny het volgende:
[..]
Maar dan ook eens zo'n filmpje voor mij
je dacht hetzelfde als wij hèquote:Op woensdag 9 februari 2005 11:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ha. Ha. Die grappen weer
Te voorspelbaar
quote:
quote:Hij lijkt op jou
Ik had liever Surfer gezegd, maar die mochten we niet meer plagen van jequote:Op woensdag 9 februari 2005 11:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ha. Ha. Die grappen weer
Te voorspelbaar
Nee.quote:Op woensdag 9 februari 2005 11:00 schreef -Struikrover- het volgende:
Goedemorgen dan gijsjes ?
quote:Op woensdag 9 februari 2005 11:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
OHWWWW
Dat editen van die post ook![]()
wie was datquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2005 12:17 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Van jouw vond ik het wel fijn dat je me negerde
Oooohh ...koooooomm maar...quote:Op woensdag 9 februari 2005 12:00 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik had liever Surfer gezegd, maar die mochten we niet meer plagen van je
Tyfus...quote:Op woensdag 9 februari 2005 12:45 schreef Chocobo het volgende:
http://media.ebaumsworld.com/milkshake.wmv
Werd er misselijk van.quote:Op woensdag 9 februari 2005 12:45 schreef Chocobo het volgende:
http://media.ebaumsworld.com/milkshake.wmv
quote:
Die had ik de eerste keer nog niet gezienquote:
Huiliequote:Op woensdag 9 februari 2005 12:56 schreef Magneet het volgende:en weer thuis, kreeg instant koppijn in dat klotegebouw waar ik moest zijn. Ze zijn nu aan het kijken of ik bij die klant in een ander gebouw iets kan doen
Hahahaquote:Op woensdag 9 februari 2005 13:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die had ik de eerste keer nog niet gezienPas toen ik je post zag ging ik beter kijken en zag ik m pas
quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:15 schreef silver-surfer het volgende:http://abum.com/files/Movies/1062253719.wmv
quote:WARNING...
You were trying to access an aBum.com media file directly.
Click HERE to tell us what site is ripping us off
Please be aware that aBum.com is strictly against other websites leeching our content. Therefore we have made this page full of ads to generate lost money from bandwidth rolled up without our permission.
click here to view the media
Nog geen glimlachquote:Op woensdag 9 februari 2005 13:19 schreef Chocobo het volgende:
Tijd voor wat pics
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Plak 'm dan in je browser... leek..quote:
Ja. Die is wel leuk.quote:
Post dan zelf eens wat leuks jooooohhhquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:15 schreef silver-surfer het volgende:http://abum.com/files/Movies/1062253719.wmv
Je bent niet in vorm he?quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:19 schreef Chocobo het volgende:
Tijd voor wat pics
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
kvond ze ook niet echt grappigquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:34 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Post dan zelf eens wat leuks jooooohhh![]()
quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:33 schreef Quinny het volgende:
Luitjes ik ga werken.
Doe lief voor elkaar als ik weg ben
En willen jullie Surfers mailbox even vol gooien
ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO WHOEHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 9 februari 2005 13:37 schreef Chocobo het volgende:
Kijk ZOOO doe je dat !
http://www.fazigu.org/~quinn/funny/kiez.mpeg
Noch eine problem ?quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:43 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO WHOEHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
is me nog een flinke klap ook hoorquote:
Zoooooooooooooooooooooo daannnnnn WHAHAHAHAHAHHAHAquote:Op woensdag 9 februari 2005 13:37 schreef Chocobo het volgende:
Kijk ZOOO doe je dat !
quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:37 schreef Chocobo het volgende:
Kijk ZOOO doe je dat !
serieus....... die gast kan het dus echt wel hèquote:Op woensdag 9 februari 2005 14:28 schreef silver-surfer het volgende:
Nogal een apart gezicht deze rapper/ reggae zanger
http://www.abum.com/?show_media=3522&file_type=Movies
quote:Virginia wil geen onderbroek meer zien
RICHMOND - Met de mode meegaan kan iemand in Virginia binnenkort waarschijnlijk vijftig dollar boete opleveren. Het Huis van Afgevaardigden van de Amerikaanse staat ging deze week akkoord met een wet om mensen te beboeten bij wie de slip of string "op obscene wijze" boven de afzakkende broek uitsteekt. De Senaat moet zich er nog over uitspreken.
De Democratische afgevaardigde Lionell Spruill, een tegenstander van de wet, vroeg de afgevaardigden zich te herinneren hoe zij er zelf in hun tienerjaren bij liepen. Hij noemde de wet een ongrondwettelijke aanval op vooral jonge zwarten en zei dat talloze ouders gedwongen zullen worden vrij te nemen om met hun kinderen naar de rechtbank te gaan, alleen maar omdat die er modieus uit willen zien. Maar Algie Howell, de indiener van de wet, die met 60 tegen 34 stemmen werd aangenomen, zei dat zijn achterban aanstoot nam aan de aanblik van het ondergoed.
Zowel Howell als Spruill, ook een Democraat, is zwart.
Mooiquote:Op woensdag 9 februari 2005 07:49 schreef Chocobo het volgende:
Zeg ik niet, maar je gaat best goed zo ! Je bent al over de helft zeg maar. Laatste CD is kort maar wel cool !
Zo kom weiter ooookquote:Op woensdag 9 februari 2005 13:37 schreef Chocobo het volgende:
Kijk ZOOO doe je dat !
Hoe kom je daar aan ?quote:
Aaaahquote:
Naar de ondergaande rode kruisjes kijkenquote:Op woensdag 9 februari 2005 21:09 schreef -Struikrover- het volgende:
*zucht*
Was het maar weer zomer
[afbeelding]
Eerst maar eens zien.quote:Op donderdag 10 februari 2005 00:42 schreef chibibo het volgende:
Goed nieuws en zo.
Mededeling betreffende het FOK! serverpark
Quiinnnyyy....quote:Op donderdag 10 februari 2005 08:37 schreef Quinny het volgende:
Een goedemorgen.
Zo lekker een dagje vrij vandaag
Dit is geen "Ik ben vanmorgen gezogen" postquote:Op donderdag 10 februari 2005 08:49 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
TERING KUT TYPHUS HELL FUCK KLOTE MOTHERFUCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
zoooooo
mogguhhhhhhhh
quote:
ik hoop utquote:Op donderdag 10 februari 2005 08:53 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Of heeft die hoer vandaag ook vrij genomen....
Had ik al verteld dat ik morgen ook vrij ben.quote:Op donderdag 10 februari 2005 08:53 schreef silver-surfer het volgende:
Vrij ook...... en die draak van een Q-tip is morgen vrij
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2005 08:56 schreef mr_Brown het volgende:
heb er fucking anderhalf uur over gedaan manen dan 3 kwartier of 10 kilometer
![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2005 09:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik morgen ook vrij ben.![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2005 08:53 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Quiinnnyyy....
Vrij ook...... en die draak van een Q-tip is morgen vrij
![]()
![]()
Hij komt nog wel ....quote:
Oh das dan snel... ik vroeg net nog of hij koffie wildequote:Op donderdag 10 februari 2005 09:10 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hij komt nog wel ....... hij kan elk moment binnen zijn...
...echt waar....
help.....
quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2005 09:10 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hij komt nog wel ....... hij kan elk moment binnen zijn...
...echt waar....
help.....
quote:Op donderdag 10 februari 2005 09:12 schreef Quinny het volgende:
[..]
Oh das dan snel... ik vroeg net nog of hij koffie wilde
Ik ookquote:Op donderdag 10 februari 2005 09:12 schreef Quinny het volgende:
[..]
Oh das dan snel... ik vroeg net nog of hij koffie wilde
Ik hoop het ook! Heb ik een excuus om de hele dag te gamen.quote:Op donderdag 10 februari 2005 09:02 schreef silver-surfer het volgende:...oooooooohhhh...
*Hoopt dat het morgen gruwelijk kut weer is*
Zo voel ik me ook ja !quote:Op donderdag 10 februari 2005 08:49 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
TERING KUT TYPHUS HELL FUCK KLOTE MOTHERFUCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
Meld je ziek en kom gezellig naar huis. Dat vind Surfer helemaal niet erg. Hij wilt ook liever dat je morgen beter bent en dat pc spel kan gaan halenquote:
Hij is niet in zijn beste doe vandaag neequote:Op donderdag 10 februari 2005 09:41 schreef Quinny het volgende:
[..]
Meld je ziek en kom gezellig naar huis. Dat vind Surfer helemaal niet erg. Hij wilt ook liever dat je morgen beter bent en dat pc spel kan gaan halen![]()
kutzooi..... en dan hoor ik net nog van dat stinkvarkentje dat er nog data van zijn pc op mijn laptop staat, waar dus ook de foto's van Rens haar jurk tussen kan zittenquote:
Als de avonddienst er is ga ik weg,.... zeker wetenquote:Op donderdag 10 februari 2005 09:41 schreef Quinny het volgende:
[..]
Meld je ziek en kom gezellig naar huis. Dat vind Surfer helemaal niet erg. Hij wilt ook liever dat je morgen beter bent en dat pc spel kan gaan halen![]()
Valt wel mee pik,..... even een mail sturen.... + nicotine tekort hequote:Op donderdag 10 februari 2005 09:46 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hij is niet in zijn beste doe vandaag nee![]()
![]()
Zuchten en steunen achter me...
Tja... als ik zeg dat ie naar huis moet gaan... vind ie dat ik hem al kind behandel... dus ik zeg niks
quote:Op donderdag 10 februari 2005 09:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Valt wel mee pik,..... even een mail sturen.... + nicotine tekort he![]()
Als je het maar uit je hoofd laat om te gaan rokenquote:Op donderdag 10 februari 2005 09:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Valt wel mee pik,..... even een mail sturen.... + nicotine tekort he![]()
Trek die zoewarte niet vandaag hoor met dat dommequote:Op donderdag 10 februari 2005 09:51 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
... ik hou zoveel van je!!
quote:Op donderdag 10 februari 2005 09:52 schreef Quinny het volgende:
[..]
Als je het maar uit je hoofd laat om te gaan roken![]()
Nou gewoon niet je laptop aanzetten. En als je wel gaat kijken brengt dat heeeeelllll veeeeel ongelukquote:Op donderdag 10 februari 2005 09:47 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
kutzooi..... en dan hoor ik net nog van dat stinkvarkentje dat er nog data van zijn pc op mijn laptop staat, waar dus ook de foto's van Rens haar jurk tussen kan zitten![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil niet kijken![]()
![]()
Zo is Brown gewoon gijsquote:Op donderdag 10 februari 2005 09:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Trek die zoewarte niet vandaag hoor met dat domme
quote:Op donderdag 10 februari 2005 09:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Trek die zoewarte niet vandaag hoor met dat domme
Tis jammer dat je geen albino bent, anders hadden we je een dom blondje kunnen noemenquote:
ik ben er allang op aan het werkquote:Op donderdag 10 februari 2005 09:54 schreef Quinny het volgende:
[..]
Nou gewoon niet je laptop aanzetten. En als je wel gaat kijken brengt dat heeeeelllll veeeeel ongeluk
Broooooowwwwwwwwnnnnnniiiiieeeeee ..... Kuuuuuuussssssjjjjjjeeeeee
World of Warcraftquote:Op donderdag 10 februari 2005 09:59 schreef Quinny het volgende:
Sjo hoe heet dat spel nou ook al weer?
Dan ga ik straks even kijken
quote:
IK HAAAAAAT JEquote:
Wil je een eerlijk of een sympathiek antwoord?quote:Op donderdag 10 februari 2005 10:18 schreef Quinny het volgende:
Waar is die chocohoer gebleven? Toch niet in de rokersruimte he? [afbeelding]
Ik heb nog geen sigaret aangeraaktquote:Op donderdag 10 februari 2005 10:18 schreef Quinny het volgende:
Waar is die chocohoer gebleven? Toch niet in de rokersruimte he? [afbeelding]
Hahahahahahaquote:
Doe maar sympathiekquote:Op donderdag 10 februari 2005 10:27 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Wil je een eerlijk of een sympathiek antwoord?
Ik ga kijken voor jequote:Op donderdag 10 februari 2005 10:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb nog geen sigaret aangeraaktHet is World of Warcraft idd poep zoals die dikke al zei, maar ik denk dat ze hem nog niet hebben. Misschien wat newbie zaken die hem alvast in de schappen doen
![]()
Ja we zijn in de rokersruimte geweest... en nee.. we hebben niet gerookt..quote:
Het enige plektje in het gehele gebouw om een bakkie te doen is in de rokersruimtequote:Op donderdag 10 februari 2005 10:35 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja we zijn in de rokersruimte geweest... en nee.. we hebben niet gerookt..
Als niet roker moet je buiten gaan staan inderdaadquote:Op donderdag 10 februari 2005 10:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het enige plektje in het gehele gebouw om een bakkie te doen is in de rokersruimteBest droog !
hè lekker....quote:
Goeeeeiemorgenquote:
Servers gaan toch pas morgen in de lucht, dus spelen kun je hem toch nog niet.quote:Op donderdag 10 februari 2005 10:31 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb nog geen sigaret aangeraaktHet is World of Warcraft idd poep zoals die dikke al zei, maar ik denk dat ze hem nog niet hebben. Misschien wat newbie zaken die hem alvast in de schappen doen
![]()
Gaat me om de heb Gijs ! MOET het vandaag hebben !quote:Op donderdag 10 februari 2005 11:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Servers gaan toch pas morgen in de lucht, dus spelen kun je hem toch nog niet.![]()
Ik ook! Al is het alleen maar zodat we alvast die 4GB kunnen installeren.quote:Op donderdag 10 februari 2005 11:18 schreef Chocobo het volgende:
Gaat me om de heb Gijs ! MOET het vandaag hebben !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |