quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:34 schreef Chocobo het volgende:
Vrijdag een vrije dag genomen. Surfer baalt.
Heerlijk s' ochtends chillen met Daan en de vrouw en dan daarna heerlijk 'World of Warcraft' halen in de winkel !
Ik vroeg me al af wie hem afmaaktequote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:45 schreef O-Ren het volgende:
[..]ik ben ook heerlijk vrij op vrijdag. Lekker lang weekend
Nootquote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sjo? Is Surfer eigenlijk ook vrij as vrijdag?
Ik gun het je hoor gijs...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:34 schreef Chocobo het volgende:
Vrijdag een vrije dag genomen. Surfer baalt.
Heerlijk s' ochtends chillen met Daan en de vrouw en dan daarna heerlijk 'World of Warcraft' halen in de winkel !
Ik twijfel om donderdag ook te nemenquote:
Ik neem mijn eerder genoemde gunt weer terugquote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik twijfel om donderdag ook te nemen
Waarom zou je het niet doen? Neem die rust.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
gewoon doen gijsquote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sjo? Is Surfer eigenlijk ook vrij as vrijdag?
Hielenlikkerquote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:05 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gewoon doen gijslekker een lang weekend chillen met je gezin.... je verdient het gijs
Niet lekker?quote:
Dat lichaampjequote:
Strolquote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:01 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben elke vrijdag vrij
Surfer niet geloof ik, toch?
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:12 schreef Magneet het volgende:
gtvp
quote:
Ik geloof er geen kont vanquote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:47 schreef Chocobo het volgende:
Kind (4) neemt auto naar de videotheek![]()
Gijs,... dat jij geen auto kan besturen okquote:
Gijs... Een kind van 4. Midden in de nacht. Uit bed gaan, huis uit, auto in, wegrijden en inparkeren? Serieus, no waaaaaaaaaaaay dat dit waar isquote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs,... dat jij geen auto kan besturen okMaar ik geloof dit wel hoor. Waarom niet
![]()
Gijs er zijn genoeg diesel's die je zonder de koppeling in te drukken in zijn 1 of acteruit kan zetten. dus ook dat ze zonder het gaspedaal kunnen rijdenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs... Een kind van 4. Midden in de nacht. Uit bed gaan, huis uit, auto in, wegrijden en inparkeren? Serieus, no waaaaaaaaaaaay dat dit waar is
Gijs je moet de coolste dingen in het spel nog zienquote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:41 schreef Strolie75 het volgende:
*review van Resident Evil aan het schrijven voor Fok! Games*![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs... Een kind van 4. Midden in de nacht. Uit bed gaan, huis uit, auto in, wegrijden en inparkeren? Serieus, no waaaaaaaaaaaay dat dit waar is
Ik zit nu bij 4-3. Als er nog hele coole dingen gebeuren kan ik de review nog aanpassen.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:45 schreef Chocobo het volgende:
Gijs je moet de coolste dingen in het spel nog zienWeet je al genoeg ! ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |