Dat hoef je niet te posten, schat, want dat weet Jezus allang.quote:Op donderdag 21 april 2005 01:09 schreef JaWi het volgende:
Waar moeten we dan posten. Jezus loves us!
alleen met c heb ik een probleem, vond die van mij grenzen aan genialiteit en dat was dan ook de reden om dit debiele topic in stand te houden.quote:Op donderdag 21 april 2005 01:06 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee, want
A) De vraag waar het om gaat is niks voor TRU.
B) Als we het in TRU laten staan, want het zo'n 'stel nou dat...' topic en het is geen Fantasy forum hier.
C) De OP en alle posts waren prut.
Dawast..
Sorry maar de OP was van een ronduit briljante kwaliteit.quote:Op donderdag 21 april 2005 01:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
alleen met c heb ik een probleem, vond die van mij grenzen aan genialiteit en dat was dan ook de reden om dit debiele topic in stand te houden.
Ik weet t goed gemaakt.quote:Op donderdag 21 april 2005 01:10 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dat hoef je niet te posten, schat, want dat weet Jezus allang..
De heer is ook uw herderquote:Op donderdag 21 april 2005 01:10 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dat hoef je niet te posten, schat, want dat weet Jezus allang..
Nee, ík weet het goed gemaakt, ik ga eerst met de WFL mods overleggen of ze het willen hebben. Als zij het willen hebben, schoon ik het op en kick ik het topic naar WFL.quote:Op donderdag 21 april 2005 01:13 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik weet t goed gemaakt.
kick m naar wfl. Wis alle posts behalve de OP.
Dan laat ik het daar voor deze keer bij het is dat nikky niet online is.....
Pfieuw, scheelt mij weer een tripje naar achteren.quote:Op donderdag 21 april 2005 01:19 schreef PLAE@ het volgende:
Wat een serieuze reactie
dump t maar gewoon in de prullebak![]()
Ik schrok helemaal van je reactiequote:Op donderdag 21 april 2005 01:20 schreef MUUS het volgende:
[..]
Pfieuw, scheelt mij weer een tripje naar achteren..
Da's de mooiste Feedback.quote:
Ksssssssssst, ga je bekeren! Nu!quote:Op donderdag 21 april 2005 01:23 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Terug naar Dione
Heb jij hem weer te slijmen![]()
klopt, je vraag was prima.quote:Op donderdag 21 april 2005 01:11 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Sorry maar de OP was van een ronduit briljante kwaliteit.
quote:Op donderdag 21 april 2005 01:23 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Terug naar Dione
Heb jij hem weer te slijmen![]()
Terug naar MUUS.......quote:
Neh, ik vrees het ergste.quote:Op donderdag 21 april 2005 01:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
Terug naar MUUS.......
MUUS, wat denk je? Gaat het nog wat worden?
![]()
Vreesch niet, schone vrouwe, vreesch is eene slechte raadgeefsterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |