abonnement Unibet Coolblue
pi_24983698
Ik heb een vraag die mij al langere tijd bezighoud.
Als ik met mijn vriendin sex wil hebben in een stilstaande auto.
Mag dit in Nederland?
Zo nee, waarom niet??
pi_24983722
Je mag geen files veroorzaken en/of de verkeerstroom belemmeren. Maar op een parkeerplaats moet je het zelf maar weten.

Kan me nog wel iets van filmpjes herinneren die een japanner maakte op een bekende achterbank plaats.
Wat er ook gebeurd altijd blijven lachen. :P
pi_24983751
Nee, dat mag niet.

Het mag niet omdat Nederland een fatsoenlijk land is.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 09:33:03 #4
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_24983755
Nee mag niet.

Wel gewoon dóen natuurlijk !

Die wet is er alleen maar om het op aanstootgevende plaatsen aan te kunnen pakken en mensen die het 'bedrijfsmatig' doen en daarmee overlast veroorzaken te vervolgen.
Jawohl Herr Kaloin!
pi_24983758
Het mag officieel niet. Het is namelijk schennis van de openbare eerbaarheid.

WvS Artikel 239:

239: Schennis van de eerbaarheidHet schennen van de openbare eerbaarheid is strafbaar met maximaal 3 maanden. ‘Openbaar’ betekent: op straat, als er personen van minder dan 16 jaar kunnen langskomen, of op andere plaatsen als iemand anders ‘zijns ondanks’ aanwezig is.
pi_24983773
maar ik zit toch in mijn eigen auto???
wie zegt er dat anderen naar binnen moeten kijken??
pi_24983786
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 09:34 schreef Lewieke het volgende:
maar ik zit toch in mijn eigen auto???
wie zegt er dat anderen naar binnen moeten kijken??
Er staat 'zijns ondanks'. Iemand heeft het recht zich ergens te bevinden zonder, al dan niet met opzet, getuige te zijn van jouw uitspattingen.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 09:35:56 #8
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24983787
zolang het niet aanstootgevend is. bovendien hoop ik hier nooit indonesische praktijken mee te hoeven maken.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_24983879
als je ergens langs een snelweg parkeert zal er minder gezeik over komen dan op de parkeerplaats van de plaatselijke supermarkt

is het nou echt zo moeilijk om dit soort dingen zelf te bedenken dat je er een topic over moet openen of wil je gewoon patsen met het feit dat jij en je vriendin dat best durven?
  dinsdag 8 februari 2005 @ 09:45:48 #10
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24983915
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 09:43 schreef MarMar het volgende:


is het nou echt zo moeilijk om dit soort dingen zelf te bedenken dat je er een topic over moet openen of wil je gewoon patsen met het feit dat jij en je vriendin dat best durven?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_24984026
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 09:34 schreef Lewieke het volgende:
maar ik zit toch in mijn eigen auto???
wie zegt er dat anderen naar binnen moeten kijken??
"Ja maar agent, ik heb het niet gestolen, het lag er gewoon onbeheerd, dan moet die winkelier zijn spullen maar beter in de gaten houden."
  dinsdag 8 februari 2005 @ 10:47:49 #12
84309 pooier
bling bling
pi_24984799
Je hebt in nederland "afwerkplaatsen"
copyright 2006
  dinsdag 8 februari 2005 @ 10:56:31 #13
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_24984949
wasstraat.... !!
En dan neem je extra lange was"beurt"
zo goed..?
pi_24984962
Het is toch niet leuk om sex op de achterbank te hebben als het gewoon MAG?
pi_24985559
Wat een gelul...gewoon doen.....

Je mag ook niet harder als 120km op de snelweg en dat doe je vast ook wel es....
bla bla bla......
pi_24985904
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 11:30 schreef Stiffmaster het volgende:
Wat een gelul...gewoon doen.....

Je mag ook niet harder als 120km op de snelweg en dat doe je vast ook wel es....
Ja, we doen het ook wel..... maar ik hoorde van iemand dat het verboden was, vandaar mijn vraag...
pi_24985950
is het ook lewieke, maar zolang je er werkelijk niemand mee lastig valt zal niemand je er op pakken.

Ik vind het overigens nogal egoistisch en asociaal om geen rekening te houden met je omgeving, wat je doet met je seksleven is jouw zaak wat dat betreft ben ik helemaal voor vrijheid, maar niet als je er andere mensen mee lastig valt.. bijvoorbeeld als kinderen in de buurt zijn, als je zo nodig en publiek wil, doe dat dan ergens waar geen mensen zijn die daar niet om vragen.
pi_24986188
Auto is ook niet zo handig hoor, of je moet een ruim hok hebben, geef mij maar met mooi weer een leuke duin.
Wat er ook gebeurd altijd blijven lachen. :P
  dinsdag 8 februari 2005 @ 12:14:05 #19
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_24986287
Tuurlijk mag het niet...en je bent ook nog niet getrouwd. Daar meot je ook op wachten
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_24986836
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 11:52 schreef MarMar het volgende:
is het ook lewieke, maar zolang je er werkelijk niemand mee lastig valt zal niemand je er op pakken.

Ik vind het overigens nogal egoistisch en asociaal om geen rekening te houden met je omgeving, wat je doet met je seksleven is jouw zaak wat dat betreft ben ik helemaal voor vrijheid, maar niet als je er andere mensen mee lastig valt.. bijvoorbeeld als kinderen in de buurt zijn, als je zo nodig en publiek wil, doe dat dan ergens waar geen mensen zijn die daar niet om vragen.
ben ik helemaal met je eens MarMar, ik heb ook geen behoefte om er iemand mee lastig te vallen (dat kun je voorkomen door het te beperken tot 's avonds laat en parkeerplaatsen langs de snelweg) en zeer zeker geen kinderen, maar uit ervaring weet ik dat er mensen zijn die het waarderen, we hebben alleen geen zin om ervoor opgepakt te worden, of een boete te betalen, vandaar mijn topic
pi_24987478
Er zijn zat plekken in dit land waar je lekker buiten kunt sexen zonder mensen ermee lastig te vallen, er zijn zelfs speciale sexparkeerplaatsen, nu zou ik daar vaak nog niet dood gevonden willen worden, maar het geeft aan dat dat verbod niet zo heel zwaar is, dat dat echt alleen om het lastig vallen van andere mensen gaat...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_25007246
Ik zou het dan op een industrie terein doen, daar is het tenminste rustig.

Of je moet het juist willen doen waar veel mensen bij zijn !!!
  woensdag 9 februari 2005 @ 15:27:16 #23
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_25007297
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 13:36 schreef erodome het volgende:
Er zijn zat plekken in dit land waar je lekker buiten kunt sexen zonder mensen ermee lastig te vallen, er zijn zelfs speciale sexparkeerplaatsen, nu zou ik daar vaak nog niet dood gevonden willen worden, maar het geeft aan dat dat verbod niet zo heel zwaar is, dat dat echt alleen om het lastig vallen van andere mensen gaat...
Is toch alleen voor heaumeau 's?

daar wil je als hetero liever niet terechtkomen denk ik
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
  woensdag 9 februari 2005 @ 15:28:27 #24
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_25007320
Probeer het anders eerst in je eigen tuin ofzo.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_25009490
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 15:27 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Is toch alleen voor heaumeau 's?

daar wil je als hetero liever niet terechtkomen denk ik
Nee hoor, er zijn ook zat parkeerplaatsen die juist onder hetero's erg popi zijn...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')