van samson ?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:55 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ik zette msn messenger eventjes uit, wil ik 'm weer aanzetten is ie naar de klitsen.
Lap zeg.
heheh, dat zei Gertje altijd
woef !quote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Samsomis een lieve hond
waar blijft die van jou danquote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:43 schreef ArmaniMania het volgende:
Of je schrijft hem/haar een ouderwetse brief
heeft samson het stuk gemaaktquote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:58 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Samson, Samson, Samson is een hele lieve
maar ondeugende hond!
Is het Samsom??
nee niet zolang msn messenger niet werktquote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:58 schreef paultjuhhh het volgende:
ja he iedereen is aan het msnen cker![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:58 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
nee niet zolang msn messenger niet werkt![]()
wat liefquote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:00 schreef the_legend_killer het volgende:
* Ik meld me aan
Hé dat ziet er wel gaaf uit. Was dat?quote:
Die gefrituurde zijn lekker manquote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:01 schreef Openminded het volgende:
* Openminded gaat morgen een nieuwe cavia kopen...
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:01 schreef Openminded het volgende:
* Openminded gaat morgen een nieuwe cavia kopen...
dat noemen ze Mac OSquote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:01 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Hé dat ziet er wel gaaf uit. Was dat?
Ik heb hiero Windows XP met zo het 'windows klassiek' aan en ik heb alles grijs enzo gemaakt omdat ik geen zin had in kleuren toen ik dat deed.
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:03 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
[afbeelding]
* paultjuhhh gaat ze morgen opeten
Dat is een venstertje dat je vertelt dat msn kut is.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:01 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Hé dat ziet er wel gaaf uit. Was dat?
Ik heb hiero Windows XP met zo het 'windows klassiek' aan en ik heb alles grijs enzo gemaakt omdat ik geen zin had in kleuren toen ik dat deed.
Windows XP Mac wannabe ja, gare theme dus...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:03 schreef lj_lightning het volgende:
dat noemen ze Mac OSgok ik... of hij moet zo'n gare theme hebben
![]()
en pistolen paultje ook hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:05 schreef the_legend_killer het volgende:
MSN R.I.P.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |