Jaquote:
Hier doet niks het...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:47 schreef Blumchen het volgende:
Jaweet niet zo eigenlijk... Maar nu wel
hij doet t weer..
Helemaal niks.. Jeetjequote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:54 schreef Blumchen het volgende:
Helemaal niks.. Jeetje
* Blumchen geeft een beetje doet het weer aan Openminded
En helpt het?quote:
Nou, een beetje doet het weer en ik heb het weer wat warmer!quote:
Grr stomme msn!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 03:06 schreef Openminded het volgende:
[..]
Nou, een beetje doet het weer en ik heb het weer wat warmer!![]()
maar msn doet 't nog steeds niet...
Ja lekker, moet alleen zo meteen oud papier aan de straat gaan zetten en 't vriest buiten dus kan wel wat warmte gebruiken! Meer, meer!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 03:08 schreef Blumchen het volgende:
Grr stomme msn!Maar fijn dat je het al ietsje waromer hebt
![]()
Omdat jij nog versie 4.7 gebruikt?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 03:12 schreef -Frank- het volgende:
Waarom doet MSN het wel bij mij en bij jullie niet ??????
Omdat jij uit je nek lult.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 03:12 schreef -Frank- het volgende:
Waarom doet MSN het wel bij mij en bij jullie niet ??????
* Blumchen geeft nog meer..quote:Op dinsdag 8 februari 2005 03:11 schreef Openminded het volgende:
[..]
Ja lekker, moet alleen zo meteen oud papier aan de straat gaan zetten en 't vriest buiten dus kan wel wat warmte gebruiken! Meer, meer!![]()
Oeh dankje, ga nu zooi naar buiten slepen, kan even duren want is een hele berg en dan kan ik de extra warmte wel gebruiken, tot zoquote:Op dinsdag 8 februari 2005 03:14 schreef Blumchen het volgende:
* Blumchen geeft nog meer..Warmte geven is leuk.. Als je nou u even naar buiten gaat .. dan geef ik zo nog meer
* Blumchen begint alvast met warmte verzamelen..quote:Op dinsdag 8 februari 2005 03:18 schreef Openminded het volgende:
[..]
Oeh dankje, ga nu zooi naar buiten slepen, kan even duren want is een hele berg en dan kan ik de extra warmte wel gebruiken, tot zo![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 03:40 schreef Openminded het volgende:
Zo, alles naar buiten gesleept! Vingers vallen er bijna af, koud! brrrrr... En wat denk je, ben ik ff weg doet de msn het weer!![]()
Blumchen:![]()
Dankje! Kan het wel gebruiken, slaap lekker! Trustequote:Op dinsdag 8 februari 2005 03:41 schreef Blumchen het volgende:je bent er weer.. wilde eigenlijk gaan slapen.. Maar *hier* heb je nog een beetje
Nee.. heb het nu wel een beetje koud.. Ik kruip er maar snel in.. NN iedereenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 03:43 schreef Openminded het volgende:
[..]
Dankje! Kan het wel gebruiken, slaap lekker! TrusteHoop dat je 't nog een beetje warm hebt nu je mij zoveel gegeven hebt...
* Openminded heeft het nu héél warm en deelt alle warmte met Blumchen...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 03:45 schreef Blumchen het volgende:
* Blumchen trekt openminded met haar mee..O+
Hmm.. kacheltjequote:Op dinsdag 8 februari 2005 03:49 schreef Openminded het volgende:
[..]
* Openminded heeft het nu héél warm en deelt alle warmte met Blumchen...![]()
We kunnen ook andere dingen doen dan slapenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 03:52 schreef Blumchen het volgende:
Hmm.. kacheltje![]()
[afbeelding] * Blumchen wil niet slapenmaar morgen weer werken.. helaas..
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 03:53 schreef Openminded het volgende:
[..]
We kunnen ook andere dingen doen dan slapen![]()
* Blumchen gaat nu toch echt slapen..quote:Op dinsdag 8 februari 2005 03:59 schreef Openminded het volgende:
[..]
Ja kom maar, ik knuffel je helemaal warm!![]()
psst ben je al wakker??quote:
Hier ook niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 19:03 schreef Big_Boss_Man het volgende:
We kunnen weer verder hier, msn messenger ligt er weer uit.
Of is het deze keer alleen bij mij?
quote:
nee wannabee nerdquote:Op dinsdag 8 februari 2005 20:53 schreef veldmaatpp het volgende:
MS moet gewoon de komende tijd nieuwe .NET-paspoorten en hotmail-adressen gaan weigeren, want de servers kunnen de drukte duidelijk niet aan.
Ik ga me bijna schuldig voelen dat ik mp3's doorstuur via MSN. Nu doe ik dat natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 20:53 schreef veldmaatpp het volgende:
MS moet gewoon de komende tijd nieuwe .NET-paspoorten en hotmail-adressen gaan weigeren, want de servers kunnen de drukte duidelijk niet aan.
En tot hoelaat gaat dat duren?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 20:59 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee wannabee nerd
ze zijn hun servers aan het updaten endan heb je ff downtime, sjees
ben er druk bezig meequote:
Ga je dát doen?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:08 schreef H4ze het volgende:
Zo.
Eindelijk weer es tijd om gezellig te gaan ganzenborden![]()
Als iemand weet dat ze aan het updaten zijn, dan zou het goed kunnen dat er van te voren was aangegeven hoelang ze verwachten er mee bezig te zijn lampie.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:05 schreef Bot13 het volgende:
[..]
16 minuten en 40 seconden over 11![]()
Right, hoe moeten wij dat weten??
Omdat hun gratis dienst het eens een avondje niet doet?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:09 schreef Meki het volgende:
kom we gaan MSN aanklagen
het bericht staat op neowin.net en het kotm waarschijnlijk door een fout in de software, ze zijn er pas vandaag achter gekomen en nu maken ze het goed.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:10 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Als iemand weet dat ze aan het updaten zijn, dan zou het goed kunnen dat er van te voren was aangegeven hoelang ze verwachten er mee bezig te zijn lampie.![]()
![]()
![]()
Als ze het niet maken, ben je te r00tenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:19 schreef veldmaatpp het volgende:
Wat kan mij die fout in de software schelen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |