abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 februari 2005 @ 11:58:17 #51
40365 Lamer_Deluxe
mostly harmless
pi_25176442
quote:
Op zondag 20 februari 2005 07:46 schreef tonks het volgende:
Monkey Island? waar?
Monkey Island 1 t/m 3 (3 kost je wel bijna 1GB), Sam and Max, Day of the Tentacle, Full Throttle, Broken Sword, Beneath a steel sky etc.
http://arisme.free.fr/PocketScumm/index.php

Je hebt datafiles van je originele disks nodig en de spraakfiles (monster.sou) moet je met een tooltje van daar omzetten naar een kleiner mp3 formaat (extract.exe).

Ze hebben daar ook een PocketPC versie van Flashback. UFO Enemy Unknown kwam ik ook al ergens tegen, maar die heb ik nog niet geprobeerd. Rick Dangerous is er ook, maar speelt lastig als je niet diagonaal kunt bewegen.

Je hebt ook nog PocketSarien en PocketSCI voor de Sierra adventures zoals Larry, Space Quest, Police Quest etc.
The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
Damn it feels good to be a hamster.
pi_25176665
pff ik heb geen 1gb ik heb alleen maar een 128mb kaartje in me mpx200 zitten
pi_25177160
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 07:53 schreef spooky1234 het volgende:
voor "af":

1) Ow en daarom wordt die in azie verkocht?
- omdat asiaten raar volk zijn, de modellen die daar hip zijn vinden meeste mensen hier nix en andersom ook.

2) sx1, z1010.. zijn alleen voorbeelden, wat ik mee wil zeggen is dat er gewoon veel modellen die gepresenteerd worden op cebit pas veel later komen en ook nooit echt in boeiende aantallen worden geproduceerd.

3) -Lol, zoek eens met google op Motorola E1000 en dan afbeeldingen, en ja hoor hij wordt gewoon hier verkocht , ga maar eens naar een vodafone citypoint. En nee hij is echt niet groot, ik heb hem in real life gezien.
- nou wat een lol...laugingOutLoud.. lololol.. ahem, ik ben elk weekend in een citypoint, ik werk er en je hoeft me niet te vertellen hoe "klein" ze zijn... ze zijn niet te verkopen, alleen om hun formaat want ze zijn idd mooi (op een google plaatje idd) en ze hebben goeie specs maar alle klanten die het in het echt hebben gezien vinden het een lomp ding. Wellicht als de prijs van de e1000 zo een 150 euro zakt dat ze nog een beetje verkocht gaan worden maar zoals ze nu zijn geprijst zijn lukt het echt niet.

4) Waar haal jij je informatie vandaan zeg? Ze gaan niet stoppen hoor, en nee de geruchten klopten niet over dat siemens zou gaan stoppen.. Plus siemens maakt geen cheap ass telefoons en loopt ook niet achter. Welke merk kwam als eerst met kleuren scherm, en mp3 speler, en java enzovoort? Juistem, siemens!
Plus, sagem heeft ook een (moet zeggen erg mooie!) telefoon met 1.3 megapixel camera! (Sagem MY-X8)
- Gast zoals ik zeg ik heb toegang tot meer info dan jij met je google... ik ken zelf mensen die bij siemens werken en hoor van hun genoeg dingen om daaruit een bepaald beeld te kunnen vormen. Overigens is dat van siemens geen gerucht want het is bevestigd nieuws dat siemens al jaren zware verliezen draait met hun mobiele tak en dat ze die in de verkoop willen doen. Siemens loopt gewoon achter de feiten aan, Ze hebben laatste tijd geen suc6en weten te boeken. Sl55 was enige toestel in de recente geschiedenis dat een beetje populair was maar daar kwam al snel een eind aan toen na 2 maanden bleek hoe slecht die dingen kwalitatief zijn (daarom worden ze al snel als telfort prepaid verkocht), want als een sl55 het en jaar overleeft heb je fukin mazzel. Sinds de komst van cam en kleurenscherm is het sonyericsson, nokia, motorola en samsung die de markt domineren. Siemens verkoopt nu vooral goedkopere prepaid-achtige telefoontjes. En mijn info is niet gebaseerd op wat voor toestellen er zijn in mijn vriendenkring maar gewoon aantallen die landelijk worden verkocht.

Kijk sl45 was een echte topper en was zijn tijd vooruit. In die tijd had siemens sl45 als een "hero" toestel en de s45 en me45 als goeie middenklasse toestellen die in grote aantallen werden verkocht. Dat waren nog de goeie dagen voor siemens. Qua concurrentie: Nokia's waren toen soms 100 euro duurder voor zelfde specs. Motorola had toen voornamelijk redelijk fragiele v series toestellen met zwaar irritante en ingewikkelde (voor de gemiddelde klant) menus. Samsung was nog niet zo bekend en profileerde met n620 en hippe ringtones wat alleen jongeren aansprak.

Een tijdje later was SonyEricsson gekomen met revolutionaire kleurenscherm t68i met bluetooth en was goed op weg, nokia ging de prijzen verlagen waardoor ze niet meer duurder waren dan de rest, samsung kwam met super mooie kleurenschermpjes, motorola ging wat aparte draai modellen op de markt zetten en brak pas echt goed door in nederland met de populariteit van de extreem cheape en goed uitgerustte v525 en de mpx smartphones.
En wat deed siemens? ze kwamen met een s55 met hele mooie specs maar wellicht door zijn formaat sloeg het nooit echt aan. Nokia heeft zijn bestsellers 8210, 8310, 6610/6100, 6230 en sony ericsson zijn t68i, t610, k700.. siemens had na 45 serie geen echte bestseller meer. sl55 leek even een hero toestel te kunnen worden maar de kwaliteit was gewoon kut en slide-segment is volledig door samsung e800 en nu d500 etc ingepikt. Zelfs alle marketing kon sl65 nie helpen, die dingen worden 10 keer zo weinig verkocht als samsung slidephones. Kijk ook naar die lelijke siemens met vga cam en een grote X op de toetsenbord (die van de recentste postbank actie).. als je dat ding in je handen hebt voel je gewoon hoe slecht het geassembleerd is, het straalt plastic cheapheid uit en die toetsen breken bijna af als je ze indrukt.
Siemens mobile kan alleen nog een wonder redden, ik vrees dat het aflopende zaak is want ze hebben geen goed verkopende bestseller en ze hebben ook geen ultieme Hero-phone. Ze zijn nog groot in sommige markten zoals duitsland maar in nederland wil het niet meer lukken.
Don't get me wrong, ik heb nix tegen siemens, ik heb zelfs een paar siemensen gehad, en ik heb ze ook veel verkocht, maar sinds 45 serie hebben ze altijd achter de feiten aangelopen.

6) Alles behalve deze, ziet er TE standaard eruit! allemaal blokjes...
- het ziet er inderdaad niet funky uit of super spannend maar het straalt wel degelijkheid en functionaliteit uit plus een beetje retro look. Is net als t610, veel mensen vinden het mooi (tis ook nix voor nix een bestseller geworden) maar anderen vinden het juist heel lelijk, tussenin bestaat bijna niet voor zo een toestel.

7)Ten vijfde, SE gebruikt dure memorykaarten -ja klopt maar tegenwoordig worden in alle nieuwe telefoons halve sd of halve mmc kaarten gerbuikt en die zijn ook heel duur dus..aan duur ontkom je niet
Niet alle merken
- Sharp v902 aka grootste koelkast ooit is op dit moment enige recent uitgekomen toptoestel die volledige sd kaarten accepteert. Kijk naar UMTS assortiment op het moment: mini-transflash, mini-mmc, memorystick-duo etc... En toestellen gaan alleen kleiner worden dus ze gaan allemaal mini kaartjes gebruiken en die zijn duur ja.
Bovendien nieuwe toestellen gaan steeds kleinere kaarten gebruiken, dat is alleen logisch.

En over die quasi merken als alcatel en sagem etc.. ze zijn groot in frankrijk en misschien in wat ex-oostbloklanden maar in NL zijn ze totaal geen bedreiging voor de grote merken. Is wel leuk dat jij op internet zo een Hero toestel van Sagem kan vinden maar te koop in de winkels heb je ze niet behalve de cheape modellen die met (telfort) prepaid verkocht worden.
1)Uhm waar heb je het nou over???

2)Ja paar modellen komen wel later uit, een fabrikant wil het zo snel mogelijk uitbrengen, maar als het niet lukt tja dan lukt het ook niet. Maar dat betekend niet dat alle modellen heel erg laat uitkomen

3)Wat boeit mij nou dat jij daar werkt, btw ik heb een vriend die de e1000 heeft en ik vond hem best leuk. Qua grootte valt die best mee. Ik wou alleen zeggen dat motorola ook een 1.3 mp camera telefoon heeft.

4)Ik heb ook toegang tot meer info dan google. Je hoeft niet stoer te doen. En wat boeit mij nou dat jij de schoonmakers bij Siemens kent? En klopt Siemens heeft verlies gedraait, maar de geruchter over dat ze gingen S T O P P E N klopt niet. Lees eens goed man.
En wat ik bedoel te zeggen met andere merken, dat ze ook proberen om goede telefoons met up to date specs uit te laten brengen. Het is nu niet meer alleen NOKIA en SE die goed zijn, zijn er meer.
  zondag 20 februari 2005 @ 19:17:26 #54
40365 Lamer_Deluxe
mostly harmless
pi_25183161
quote:
Op zondag 20 februari 2005 12:15 schreef tonks het volgende:
pff ik heb geen 1gb ik heb alleen maar een 128mb kaartje in me mpx200 zitten
Daar passen de eerdere Monkey Island versies wel op, anders zeker zonder spraak.

Een 1GB kaartje heb je al voor 70 Euro, dus dat is op zich wel te doen.
The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
Damn it feels good to be a hamster.
pi_25260459
quote:
Op zondag 20 februari 2005 12:56 schreef af het volgende:

1)Uhm waar heb je het nou over???

2)Ja paar modellen komen wel later uit, een fabrikant wil het zo snel mogelijk uitbrengen, maar als het niet lukt tja dan lukt het ook niet. Maar dat betekend niet dat alle modellen heel erg laat uitkomen

3)Wat boeit mij nou dat jij daar werkt, btw ik heb een vriend die de e1000 heeft en ik vond hem best leuk. Qua grootte valt die best mee. Ik wou alleen zeggen dat motorola ook een 1.3 mp camera telefoon heeft.

4)Ik heb ook toegang tot meer info dan google. Je hoeft niet stoer te doen. En wat boeit mij nou dat jij de schoonmakers bij Siemens kent? En klopt Siemens heeft verlies gedraait, maar de geruchter over dat ze gingen S T O P P E N klopt niet. Lees eens goed man.
En wat ik bedoel te zeggen met andere merken, dat ze ook proberen om goede telefoons met up to date specs uit te laten brengen. Het is nu niet meer alleen NOKIA en SE die goed zijn, zijn er meer.
1. precies wat ik zeg, wat snap je nou niet?

3.
A- dat ik daar werk vertel ik je niet omdat ik dat zo boeind vind om je te vertellen maar omdat je me vroeg of ik daar eens langs wilde gaan.
B- dat jij geilt op je vriend's e1000 is leuk maar van de 50 klanten die ik e1000 heb laten zien vonden 49 m VEEL TE GROOT. Jou mening is erg afwijkend.
C- ik zei ook in mijn openingpost dat motorola geen megapixel toestel heeft van een beetje verkoopbare size.. geen bestseller model.

4. Ik ken geen schoonmakers, ook niet bij siemens. Mijn vrienden en kennisen zijn doorgaans van universitair niveau. Zo dus ook de Siemens employees.
Ze draaien verlies.
Ze hebben geen succes.
Ze gaan misschien verkopen aan een ander bedrijf.
Geruchten die slechts deels op waarheid gebaseerd? Wellicht..maar het zou me nix verbazen als ze binnenkort handdoek in de ring gooien

Er zijn andere merken die ook degelijke spullen verkopen, maar je vergeet alleen dat ik slechts aan het reageren was op jouw vijandige reactie waarin je me voor alles en nog wat uitmaakte.
I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!
pi_25263207
http://www.mobile-review.(...)a-interview-en.shtml

Een interview over de SE K750i

met pro support, dus 1 gig geheugenkaartje kan er in

Alleen erg benieuwd naar de releasedate... men spreekt iets over een aankondiging 1 maart, en release van enkele modellen Q2 2005.
  dinsdag 1 maart 2005 @ 19:10:26 #57
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_25316821
Hij is vandaag gepresenteerd!

Heb hem meteen aan de tand gevoeld
foto's van mijn test: http://mobile-review.com/(...)?p=191918#post191918
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_25318144
Ik had het al gezien. Wat een telefoon. De w800 is ook erg apart, maar ik vind de K750 net iets meer stijl hebben. Ben trouwens wel benieuwd hoe het scherm van de K750 het doet tegenover het scherm van de N6230i
  dinsdag 1 maart 2005 @ 22:53:08 #59
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_25320931
Ik denk dat de K750 wel beter is!
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  woensdag 2 maart 2005 @ 07:31:38 #60
52589 sjun
uit solidariteit
pi_25326292
Deze Clara wordt verkocht als de K750i. Info over de mogelijkheden vind je achter de link.

Mij boeit deze meer.

[ Bericht 18% gewijzigd door sjun op 02-03-2005 07:41:55 ]
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  woensdag 2 maart 2005 @ 18:49:33 #61
17637 spooky1234
Whaazzuuuuup!!
pi_25334846
klopt! clara is inderdaad uiteindelijk k750i geworden.. stom van me dat ik dacht dat ze nu ineens toestellen meidennamen gingen geven

Maar ik vind het echt een super ding. k750i en w800 (k750i in een muziek-jasje met 500mb) gaat zwaar roeleren en waarschijnlijk best verkochte toestel worden van 2005 tenzij de prijs extreem hoog wordt.
I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!
  woensdag 2 maart 2005 @ 19:32:46 #62
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_25335488
Voor alle foto's van de test van gisteren klik hier.

[ Bericht 2% gewijzigd door nils7 op 02-03-2005 19:38:51 ]
N/A
  woensdag 2 maart 2005 @ 19:38:49 #63
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_25335567
Sinds de T610 heeft SE echt de smaak te pakken. Mooie, gebruiksvriendelijke en goede toestelletjes. Die K750i is echt geil.
pi_25341205
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 19:38 schreef ShaoliN het volgende:
Sinds de T610 heeft SE echt de smaak te pakken. Mooie, gebruiksvriendelijke en goede toestelletjes. Die K750i is echt geil.
Ik heb altijd nokia's gehad (vooral qua uiterlijk en betrouwbaarheid) maar deze komt iig qua uiterlijk en mogelijkheden enorm dicht in de buurt

Iemand ervaringen of dat "joystickje" fijn werkt?
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_25341269
Ooooooooooooooooooooooooo....
Ik hoor weer dat zelfde domme gelul over megapixels als met de digitale camera's..
Méér is niet beter. Sterker nog, vooral voor een telefoon kan je beter een kleiner formaatje foto nemen. Scheelt je KB's. Je print die foto's toch niet uit! Wat moet je er nou mee? Als je echt mooie foto's wilt moet je gewoon een echte digitale camera kopen. De kwaliteit hangt natuurlijk vooral samen met welke lens er is gebruikt, de sluiterstijd, iso.. etc. etc..
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  donderdag 3 maart 2005 @ 13:55:02 #66
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_25346569
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 01:39 schreef febster het volgende:

[..]

Ik heb altijd nokia's gehad (vooral qua uiterlijk en betrouwbaarheid) maar deze komt iig qua uiterlijk en mogelijkheden enorm dicht in de buurt

Iemand ervaringen of dat "joystickje" fijn werkt?
Gewoon een T610 ofzo in de handen nemen, werkt hetzelfde!
N/A
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')