quote:Op maandag 7 februari 2005 23:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Trini Lopez?
Sorry Scrut!quote:En ik maar in country-hoek van mijn hersenpan graven
D'r staat al een plaat,Mutsquote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:00 schreef Oblivion het volgende:
Scrut heb je nog een plaatje? Of ga je ook naar bed, net als de andere watjes?![]()
Let op je woorden, doos..quote:
Doosquote:
Die slaapt al......quote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:14 schreef Oblivion het volgende:
Verdorie wie is die kerel ook alweer...![]()
Puntje van tong...![]()
Duh...quote:
Beetje grieperig...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:18 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Duh...![]()
Wel heel vroeg, zou hij zich niet lekker voelen?![]()
Weet je ook z'n naam?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:23 schreef Scrutinizer het volgende:
De Baron uit Bassie en Adriaan?
Dat is echt een ojaatje. Hij deed ook wel aan die kluchten van John Lanting mee.quote:
Fijne binnenkomerquote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:34 schreef Treinhomo het volgende:
Grace Jones ?
Kloons...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Zijn Treinhomo en Oblivion broer en zus of ex-geliefden van elkaar?
Mister Raad Je Plaatje Voor Dummies...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:38 schreef Oblivion het volgende:
Wat betekent nou eigenlijk: Mr. RJPVD?
of krijg ik hier spijt van?![]()
Scrut? Alles okay met je?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Zijn Treinhomo en Oblivion broer en zus of ex-geliefden van elkaar?
Dus jij bent wel een kloon?quote:
Mr.RJPVD is een titel maar aan één vergevenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:38 schreef Oblivion het volgende:
Wat betekend nou eigenlijk: Mr. RJPVD?
of krijg ik hier spijt van?![]()
Wie 's jouw kloon ?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu nog de klonen van Oblivion en fotoloog. Wordt het toch nog druk zo laat op de avond.
Nah; dat gooit de slowchat te zeer in de war...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Is er eigenlijk nog een plaatje dat geraden moet worden?
quote:
Ik heb geen kloon...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu nog de klonen van Oblivion en fotoloog. Wordt het toch nog druk zo laat op de avond.
Scrut, ga eens lekker zitten...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik had het slechts over mijn laatste plaatje, oliebol![]()
Je vergeet de N...quote:
Okay, dus ik heb het voor het zeggen?quote:
Zeker....quote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:58 schreef Oblivion het volgende:
Okay, dus ik heb het voor het zeggen?![]()
Wat lul je nou?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:02 schreef Oblivion het volgende:
Grace Jones, gehaktbal, die is al geweest....![]()
Ik lul nou werkelijk nooit....quote:
Ben ik dan werkelijk de enige?quote:
Als Mr. RJPVD heb je zo je privileges...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat deed jij 'vroeger' ook nogal eens![]()
Nee, jijquote:
Doooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeei scrutje...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[afbeelding]
M'n allerlaatste, voor het slapen gaan.
Begrijpend lezen Objequote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:08 schreef Oblivion het volgende:
Doooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeei scrutje...![]()
'k denk niet dat meneer bij de burgerlijke stand bekend staat als 'Die lamlul'...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Tja, die lamlul uit o.a. Beverly Hills Cop
Klopt.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Judge is geloof ik z'n voornaam
ow, pardonquote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:05 schreef Treinhomo het volgende:
Bernard Tapie.
En je hebt m'n Nina Hagen van gisteren nog niet bevestigd...
Neh, zou geen slecht idee zijn overigens, kommop je kent hem zeker. Muziek.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:09 schreef Treinhomo het volgende:
Acteur ?
Een Brit. van een heeeeele bekende groep, mits je boven de 20 bent dan. Heel veel bekende nummers gemaakt. Als je Nina Hagen kent moet je hen toch ook kennen.. In het begin, voor de heroine, zag ie er zo uit:quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:15 schreef Treinhomo het volgende:
Daar had ik JD inderdaad niet in herkend. Had eerder aan een Britse punkmeneer gedacht...
Die muziekmeneer, is dat een vaderlander ?
Hij speelde een schilder, de vriend van een auteur en een geestelijke van wie ook wel schrijfwerk is gepubliceerd.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:35 schreef Bimmel het volgende:
Zullen we eerst de jouwe doen?
Flamboyant ongeschoren type...is ie pottenbakker, schilder, auteur of zanger?
Overigens die van mij is niet de pres. & first lady
quote:
Jaaaah...die is leuk, doen we bij de volgendequote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:37 schreef Treinhomo het volgende:
[..]'Raad je plaatje voor Hennies'...
Ja opgelicht door de buurvrouw geloof ik toch...?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:37 schreef Bimmel het volgende:
[..]Een kenner !
Mevrouw in het midden is de malverdeide Popcolien B. die dit zwakzinnige koppel met 10 kilo heroine naar Turkije stuurde...
Volgens mij moesten ze 10 kilo in Turkije op halen.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:37 schreef Bimmel het volgende:
[..]Een kenner !
Mevrouw in het midden is de malverdeide Popcolien B. die dit zwakzinnige koppel met 10 kilo heroine naar Turkije stuurde...
Lijkt me ook; anders is 't water naar de zee dragen...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Volgens mij moesten ze 10 kilo in Turkije op halen.
Inderdaad was gister nog op TV als de 'liefhebbende' echtgenoot van Sally Field in Not without my daughter.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:39 schreef Z het volgende:
En Alfred Molina
Wel voor de Hennies doenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:42 schreef Bimmel het volgende:
Raad je plaatje voor Hennies nummer 200
De Hennies zouden 't zo gewild hebben...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:42 schreef Bimmel het volgende:
Raad je plaatje voor Hennies nummer 200
Ja zooo een goede speler...weet alleen niet hoe hij heet. Maar speelt altijd mooie typetjesquote:
Ik ben de beste Newbee in Film, tv en radio.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:43 schreef Treinhomo het volgende:
[Offtopic]
Hey, Mr. Anonimous; wat is dat voor award die jij hebt gewonnen ?
[/Offtopic]
Correct!quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:46 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ben de beste Newbee in Film, tv en radio.
Dank je wel!quote:
Correct!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:54 schreef Bimmel het volgende:
Eva Longoria van Desperate Housewives
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:52 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'Integreren' is my middle name...![]()
Dat is nou Mare Nieborg die als officiele functie titel 'Trend watcher' droeg bij Nederland komt thuis op Nederland 1...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:57 schreef Z het volgende:
Dat is toch die verveldende Miep, die iets met showbizz deed in zo'n borreltijd-achtig programma bimmel?!?
Planck is inderdaad ook zeer mooi geintegreerd ...quote:
Ze speelt idd Meadow Soprano en heet Jamie Lynn Di-Scala.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:24 schreef fotoloog het volgende:
Een Soprano !
Mrs Incredible: Holly Hunter?quote:
Heel goed!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Mrs Incredible: Holly Hunter?
Het is Beavis maar hij is hier eigenlijk Cornholio.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:37 schreef Tokay het volgende:
Die van jou: Beavis, of die andere, Butthead?
Ja !!!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:41 schreef pyl het volgende:
Zeg mr Anonimous, naar mijn bescheiden mening doe je Meadow Soprano onrecht door haar hier als een halve 'sloerie' neer te zetten.
Klopt maar ik kon zo snel niet een foto vinden waar haar naam niet in de titel stond.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:41 schreef pyl het volgende:
Zeg mr Anonimous, naar mijn bescheiden mening doe je Meadow Soprano onrecht door haar hier als een halve 'sloerie' neer te zetten. Ik counter:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zucht,Meadow
![]()
Da's waar, maar het helpt niks.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:13 schreef Z het volgende:
Sjips, ik vergeet altijd "heur haar" te schijven, wat natuurlijk veel mooier is
Die waarneming had ik ook al gedaan, maarruhh is dat nou een tatoo op haar wang?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:18 schreef Z het volgende:
Ze is niet blond!
Goed zo Z, nou d'r naam nog raden en we zijn er....Oh nee, 't was je eigen plaatjequote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:18 schreef Z het volgende:
Ze is niet blond!
Wie de neuk is Linda Perry en waar moet ik haar van kennen?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:22 schreef Berkery het volgende:
Zij is Linda Perry
Heel goed.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:41 schreef Bimmel het volgende:
Tony Todd
Ze is nochtans wereldberoemd. Misschien is ze wel te snel voor jou.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:43 schreef Bimmel het volgende:
Pyl die dame van jouw zegt me niks
En ik maar denken: Tong komt voorlopig niet, dus ze zal nog wel even staan....quote:
Zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo vreselijk irritant in die serie op Veronica...quote:
Ik kan er wel om lachen.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:19 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo vreselijk irritant in die serie op Veronica...
Nee, geen Ivan. Meneer zat in films als Dude where's my car, Old School en Roadtrip. In de tv-serie Newsradio en hoopte ook een eigen 'assistent' te werven.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:54 schreef Treinhomo het volgende:
Ivan Reitman ?
Klinkt als 'n héél ander genre...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Andy Dick is zijn naam.
Tamelijk vreemde achternaam idd. Net zoiets als Alan Ruck uit Spin City en Ferris Buellers day off.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:05 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Klinkt als 'n héél ander genre...![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:47 schreef tong80 het volgende:
Even gegoogled maar geen van z'n tegenspelers zegt me iets.
Chocolade kerstkransjesquote:Op dinsdag 8 februari 2005 18:29 schreef tong80 het volgende:
Dat ding dat ze in haar oor heeft hingen mijn ouders altijd in de kerstboom, en mochten we als ze die afbraken opeten.
Michael Langdon, Charles Ingalls in Het Kleine Huis op de Prairiequote:
Little Joe in Bonanzaquote:Op dinsdag 8 februari 2005 18:34 schreef Tokay het volgende:
[..]
Michael Langdon, Charles Ingalls in Het Kleine Huis op de Prairie
hey, tong, vent, wat gezellig!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |