abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 februari 2005 @ 22:31:39 #1
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_24978292
Let me explain...

Een jaar geleden kwam ik uit een collectieve verzekering bij mijn toenmalige baan. Tijdje freelance gewerkt, particulier verzekerd. Medio september parttime-klus gevonden, dus mocht ik de overstap maken naar het ziekenfonds (scheelt wat.. 90? 100 Euro per maand?). Dus prrrima. Gebeld met de Agis-klantenservice.

'Jawoor meneer, we sturen u een offerte en een inschrijfformulier. Fijn dat u bij Agis blijft'

En inderdaad, binnen twee dagen het beloofde pakket binnen. Ingevuld, keuze uit de aanvullende meuk gemaakt en opgestuurd...

*pauzemuziekje*

Een maand later maar eens gebeld... inmiddels was voor de maand oktober mijn particuliere bijdrage afgeschreven, en dat vond ik toch wel zonde van de pegels die op mijn rekening hoorden te blijven.

'Eeeeeeven kijken, ja, die papieren zijn vier weken geleden binnengekomen en liggen nu... ter beoordeling.... bij het ziekenfonds'

*pauzemuziekje*

Twee weken later. Post. Van de Agis. Ik denk: ha, mijn polis etc. Nope. Eén lullig velletje met het verzoek of ik mijn inkomensgegevens ter toetsing wilde opgeven. Doen ze zes weken over...

Geregeld. Opgestuurd. Inmiddels begin november, en je raadt het wellicht... nogmaals 170 pegels afgeschreven wegens particulier verzekerd.

*pauzemuziekje*

Twee weken later... Post van de Agis. Ik denk: ha, mijn po.... Nope. Een 'herhaald verzoek' om mijn inkomensgegevens alsnog te verstrekken

Dus ik er maar weer een belletje tegenaan gekwakt.

'Ja, nee, klopt, alles is binnengekomen, foutje. Nee, we kunnen u niet met terugwerkende kracht in het ziekenfonds doen, maar u kunt wel premierestitutie krijgen.'

*pauzemuziekje*

Begin december. Wederom 170 Euro lichter.

Maar weer eens gebeld.

'Ja, nee, komt er allemaal aan'

En inderdaad, twee dagen later post. Twee enveloppen, nog wel. Ik denk: ha, dat is vast mijn polis en mijn pasj... Nee, dus.

Envelop 1: 'Bij deze ontvangt u onze offerte. Tevens kunt u op het inschrijfformulier aangeven welke aanvullende...'

Envelop 2: Tweede herhaalde oproep. Wij raden u dringend aan om uw inkomensgegevens aan ons door te geven...

Telefoon gepakt. Lichtelijk geïrriteerd.

'Ja, nee meneer, sorry, alles komt goed, ja, u had uw offerte al opgestuurd, nog even geduld. Ja, restitutie is mogelijk, blablabla'

*pauzemuziekje*

Jaarwisseling... en KA-CHING.. voor de Agis. Inmiddels ruim 180 Euro's afgeschreven.

*pauzemuziekje*

Twee weken later. Post. Een aankondiging van de Agis. 'Wij hebben u ingeschreven. Binnen enkele dagen ontvangt u uw pasje en polis over de post'

*pauzemuziekje*

Twee dagen later... JOECHEI, mijn pasje en mijn polis. En een brief

'U bent per 21 januari 2005 ingeschreven bij het ziekenfonds. Om dat wij niet eerder konden beschikken over uw inkomensgegevens, kunnen wij u geen geld restitueren tot aan die datum'
[insert boze smiley factor 2000]

Naar de Agiswinkel in het centrum gebeend en daar briesend nog net die muts niet achter haar arobverantwoorde kantoormeubel vandaan gejast met bot geweld. Met stoom uit de oren en een onverantwoordelijk hoge bloeddruk mijn relaas gedaan.
'Nee, natuurlijk, dat kan niet door de beugel, nee daar klopt niks van, natuurlijk komt u in aanmerking voor restitutie... wat zegt u? Nieuwe baan? Per 1 februari? Collectief? Dus dan moeten we u uitschrijven? Had dat dan wel zin, ziekenfonds afsluiten voor die twee weken?'

'O, nee, u was al vanaf september bezig, ja, dom van me, hihihi. Nee, ik maak het allemaal in orde'

*zucht*

Afgelopen zaterdag. Post. Van de Agis. Of ik mijn inkomensgegevens wilde opsturen ter beoordeling van mijn toetreding tot het ziekenfonds EN een offerte EN een inschrijfformulier...

Vandaag: 180 Euro afgeschreven voor de particuliere ziektekostenverzekering bij de Agis... EN ruim 70 voor de ziekenfondsverzekering bij de Agis...

RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 7 februari 2005 @ 22:33:27 #2
81273 tommytheman
zie ook mijn andere post
pi_24978324
Lang verhaal..dus je bent niet tevreden ofzo
  maandag 7 februari 2005 @ 22:34:00 #3
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_24978340
Lucht het een beetje op? .
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
  maandag 7 februari 2005 @ 22:36:17 #4
136 V.
pi_24978399
quote:
Op maandag 7 februari 2005 22:33 schreef tommytheman het volgende:
Lang verhaal..dus je bent niet tevreden ofzo
Reageer dan niet.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_24978861
quote:
Op maandag 7 februari 2005 22:36 schreef Verbal het volgende:

[..]

Reageer dan niet.

V.
Huilllie
pi_24978865
boeiend.
copyright 2006
pi_24978883
Ha wat moet dat frustrerend zijn! Maar het is wel erg vermakelijk om te lezen, bevestigend bovendien. Het blijft mooi, dat contrast tussen enerzijds de TV/radioreclames en anderzijds het in alle bochten wringen om onder uitbetalen uit te komen van de verzekeringsmaatschappijen.
Let's play some tetris, motherfucker.
pi_24978937
Vanwaar al die ongeinteresseerde reacties? Als er iets klagenswaardig is is het toch wel deze situatie? Daarbij is het in goed leesbare, hapklare brokken geschreven. Of zie ik dat allemaal verkeerd?
Let's play some tetris, motherfucker.
  maandag 7 februari 2005 @ 23:00:48 #9
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_24979002

zo blij dat ik niet overgestapt ben dan.... en ga je der nu wel achter haar arboverantwoorde kantoormeubel trekken?
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  maandag 7 februari 2005 @ 23:13:15 #11
136 V.
pi_24979223
quote:
Op maandag 7 februari 2005 22:55 schreef huko het volgende:

[..]

Huilllie
Schijtemmer.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_24979300
Ik ken het. Agis .

'Wat een kolere typhushoeren bij Agis. Ik wacht nu al 4 maand! Godsamme.'
Zo hoort een openingspost op Fok eruit te zien.
Vroeger was ik een twijfelaar, nu ben ik daar niet meer zo zeker van !!
Nee, dat is geen gezwel!
Dat van die rode roos had ze er niet bij hoeven te vertellen.. goh wat was dat mens dik!
pi_24979724
Lijkt me klote.. gelukkig ben ik pas 15
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  maandag 7 februari 2005 @ 23:35:21 #14
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_24979729
agis = teh b1thc
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_24979774
toffe avatar trouwens Verbal.. vraag me af hoe het met die 3 knullen gaat...
pi_24979904
quote:
Op maandag 7 februari 2005 23:37 schreef Toffe_Ellende het volgende:
toffe avatar trouwens Verbal.. vraag me af hoe het met die 3 knullen gaat...
Die zitten nog steeds vast.
http://www.wm3.org/
pi_24979915
quote:
Op maandag 7 februari 2005 23:45 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Die zitten nog steeds vast.
http://www.wm3.org/
Een schande! Net zoals Agis!
pi_24980017
*pauzemuziekje*
  maandag 7 februari 2005 @ 23:55:39 #20
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_24980101
Ik ben blij dat ze bij jou al die fouten maken. Daardoor blijft van mijn kant niets dan lof voor Agis over.
Werken vriendelijk, op tijd en zeer voorkomend.
Sic transit gloria mundi
--- --- --- --- --- --- ---
I drink, therefore I am!
  dinsdag 8 februari 2005 @ 00:23:12 #21
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_24980504
Ow, Agis... Die meenden voor 3,5 jaar lang dat ik in Utrecht woonde, wat eigenlijk een toevallige naamgenoot (en dat terwijl ik een vrij unieke naam heb) blijkt te zijn die ook bij Agis zat.
Bij de huisarts: "Ow, komt u helemaal uit Utrecht om je hier te laten onderzoeken, wordt het niet tijd om daar een eigen huisarts te gaan vinden?"

Bedrijven die hun administratie niet op orde hebben, die zijn er nog, zijn zelfs groot mee geworden.
The Internets, I needs it..
  dinsdag 8 februari 2005 @ 00:33:45 #22
53272 Guidoweb5
Twent om ûtens
pi_24980628
sukkel!
boek die incasso's dan meteen terug,
ook al een paar keer gedaan, gaan ze gelijk bellen en is alles meteen mogelijk!
Me geile wijf moest van Cynix weg..... :'(
.::. Join het FOK! pulse team! And lets beat GOT .::.
http://forum.fok.nl/topic/602257
  dinsdag 8 februari 2005 @ 09:28:49 #23
136 V.
pi_24983712
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 00:33 schreef Guidoweb5 het volgende:
sukkel!
Ook goedemorgen
quote:
boek die incasso's dan meteen terug,
Dat heb ik met die van gisteren ook gedaan, omdat ik per 1 feb ergens anders zit. Maar ik heb eerder ervaringen met storneren van teveel betaald geld, en dan verviel meteen mijn aanspraakmogelijkheid op die verzekering wegens wanbetaling. Dus toen ik nog afhankelijk was van de Agis-verzekering heb ik dat maar niet gedaan.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 09:33:24 #24
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_24983761
Verzekeringsmaatschappijen. Ik kan inmiddels ook een boek schrijven over Interpolis. Dat is dan wel geen ziekefonds, maar het idee blijft hetzelfde.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 09:56:07 #25
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24984053
dat was een heel verhaal...

ik begrijp je standpunt
don't give me that fucking bullshit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')