Yvette houdt Joost zijn hand vast en zegt...quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:11 schreef Orginial het volgende:
[..]
Er komt een arts binnen en meet Joost zijn temperatuur. "Mevrouw, kunt u vertellen wat u precies gezien heeft?"
Winstonquote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:12 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Het einde van de werkdag is al bijna voorbij maar er komt weer eens een zeikende stagiare naar Winston toe...hij is het zo zat elke dag die stage mensen te helpen, maar ja het is ook maar hun werk..Winston wijst de mensen de weg en gaat weer richting huis, het is alleen jammer dat hij geen fiets heeft of auto..hij zal meoten lopen..
Gwen staat raar te kijkenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:12 schreef Beach het volgende:
"Mijn zus is flauwgevallen!" schreeuwt Richard.
"Sta niet zo stom te kijken en bel een dokter! Voordat ik me kwaad moet gaan maken!"
De arts kijkt verward naar Joost. "Mevrouw, ik ga het meteen melden aan de directeur en dan hoort u het nog wel, dit is beslist niet de normale gang van zaken" en dan gaat zijn pieper af en verlaat de dokter Joost zijn kamer. Joost kijkt door het raam en ziet ineens Ralf in het park lopen. Hij begint met zijn hoofd te bewegen en Yvette kijkt naar de richting waar hij kijkt en ze ziet Ralf lopen in het park. "Is dat Ralf,Joost?" vraagt ze meteen en als Joost met zijn ogen knippert weet ze genoeg en geeft ze hem een kus met de boodschap dat ze snel terug is en vertrekt dan naar buiten.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:14 schreef Briggy het volgende:
[..]
Yvette houdt Joost zijn hand vast en zegt...
Ik weet het niet precies meer, het ging allemaal zo snel...
Ik kom de kamer binnen en een man hield een kussen op het gezicht van Joost,
gelukkig was ik er net op tijd bij.
Richard staat langzaam op en staat een beetje vreemd voor zich uit te staren.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:17 schreef Woelli het volgende:
[..]
Gwen staat raar te kijken
''Hmmm Jou ZUS!''
Okee denkt ze
Gwen belt een ambulance, maar wanneer een ambulance er aan komt is Tara alweer wakker geworden.
Winstonquote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:16 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Winston
Op het moment dat Winston langs de Poeplaan loopt stopt er een auto voor hem, in de auto zit een zwerverachtige man....
Thijs
''Hey Winston, hoe gaat het..?''Thijs doet ze zonnebril af en doet de portier open..''Stap in....''
Winston
Winston weigert maar dan ziet hij dat Thijs foto's heeft liggen van Winston en iemand anders en besluit om in te stappen..
Thijs
''Zo oude vriend, let's make a ride''
Yvette verlaat het AZF en rent door het park...quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:18 schreef Orginial het volgende:
[..]
De arts kijkt verward naar Joost. "Mevrouw, ik ga het meteen melden aan de directeur en dan hoort u het nog wel, dit is beslist niet de normale gang van zaken" en dan gaat zijn pieper af en verlaat de dokter Joost zijn kamer. Joost kijkt door het raam en ziet ineens Ralf in het park lopen. Hij begint met zijn hoofd te bewegen en Yvette kijkt naar de richting waar hij kijkt en ze ziet Ralf lopen in het park. "Is dat Ralf,Joost?" vraagt ze meteen en als Joost met zijn ogen knippert weet ze genoeg en geeft ze hem een kus met de boodschap dat ze snel terug is en vertrekt dan naar buiten.
Gwenquote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Richard staat langzaam op en staat een beetje vreemd voor zich uit te staren.
Op een gegeven moment vraagt hij aan Gwen:
"Wie ben jij in vredesnaam?"
Winston zit vast....''waar zit ik ?''quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:20 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Winston
Winston zit te piekeren wie deze vreemde man nou eens zou kunnen zijn hij ziet foto's liggen van hem en iemand anders....waarop hij zoent met iemand anders, maar hij ziet ook foto's liggen waarop Winston.....maar Winston ziet niet wat er op de foto staat want Thijs heeft de foto's alweer weggehaald..
Thijs
''Winston, weet je de dag nog ?''
"Dus volgens jou ben jij mijn nichtje."quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:22 schreef Woelli het volgende:
[..]
Gwen
''Ik''
Ik ben de dochter van Tara en Winston!
En dat maakt jou mijn oom.
Als ze terug bij Joost is zitten ze nog een tijdje hand in hand en dan komt doktor Beutinga langs die vertelt dat het bezoekingsuur is afgelopen. Yvette geeft Joost een kus en dan verlaat Yvette Joost zijn kamer. Dan ineens komt ze weer terug, warom zou ze terug zijn gekomen, denkt Joost inzichzelf?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:21 schreef Briggy het volgende:
[..]
Yvette verlaat het AZF en rent door het park...
Ze kijkt om zich heen maar ziet Ralf niet.
Waar is hij zo snel gebleven, ze begint hem te roepen.
Maar geen antwooed...
Teleurgesteld loopt Yvette terug...
- Nou omdat Tara mij heeft gebaardquote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:25 schreef Beach het volgende:
[..]
"Dus volgens jou ben jij mijn nichtje."
Zegt richard zeer verbaasd.
"Geef me eens twee goede redenen waarom ik je zou geloven?"
Yvette kijk bezorgd naar Joost en zegt...quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:26 schreef Orginial het volgende:
[..]
Als ze terug bij Joost is zitten ze nog een tijdje hand in hand en dan komt doktor Beutinga langs die vertelt dat het bezoekingsuur is afgelopen. Yvette geeft Joost een kus en dan verlaat Yvette Joost zijn kamer. Dan ineens komt ze weer terug, warom zou ze terug zijn gekomen, denkt Joost inzichzelf?
"Ik, ik ga dan maar denk ik."quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:28 schreef Woelli het volgende:
[..]
- Nou omdat Tara mij heeft gebaard
- en der is geen tweede want hety is gewoon zo.
En sorry mag ik der even door moet mijn moeder helpen!!
Yvette rijdt naar huis met haar gedachten bij Joost,quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:30 schreef Frey het volgende:
In de verte ziet Ralf slagbomen die ineens omlaag gaan. Er beginnen lampen te branden en er klinkt een siréne. Dan ziet hij aan de andere kant 2 kleine lichtjes aankomen; een trein. Rafs klimt vervolgens over de slagbomen heen en belandt midden op het spoor. Hij draait zich richting de lichtjes en blijf staan zonder zich te bewegen.
Ralf staat nog steeds roerloos op het spoor. Er gaan verschillende flitsen door zijn hoofd.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:34 schreef Briggy het volgende:
[..]
Yvette rijdt naar huis met haar gedachten bij Joost,
in de verte ziet ze de lichten van de spoorwegovergang.
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:51 schreef Frey het volgende:
Goeie aflevering![]()
Ok, ik heb mijn besluit genomen. Ik wil wat meer rust, dus gaat Ralf voor 2 weekjes weg. Ik blijf echter wel in SOP, als Patricia Kolthof.![]()
Haha met Winston gaan er ook vage dingen gebeuren maar die komt ook niet meer terugquote:Op vrijdag 11 februari 2005 21:51 schreef Frey het volgende:
Goeie aflevering![]()
Ok, ik heb mijn besluit genomen. Ik wil wat meer rust, dus gaat Ralf voor 2 weekjes weg. Ik blijf echter wel in SOP, als Patricia Kolthof.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |