abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 februari 2005 @ 14:12:32 #226
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_25040054
Ik heb de laatste tijd nogal veel aan mijn hoofd. Ik dwing mezelf eigenlijk min of meer om dagelijks teveel dingen te doen. Ik wil teveel en dat gaat even niet meer samen. Ik probeer alles te goed te plannen, waardoor het juist mis gaat. Daardoor word ik vaak chagarijnig en dus wil ik het even rustiger aan gaan doen. Daarom zal Ralf Kolthof na aanstaande dinsdag even 1 a 2 weken verdwijnen uit SOP en Patricia mag dan gespeeld worden door de mensen die haar nodig hebben. Daarna zie ik dan wel weer.

[ Bericht 13% gewijzigd door Frey op 11-02-2005 14:44:29 ]
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  vrijdag 11 februari 2005 @ 14:47:44 #227
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25040662
ja ken het...

want marie jolijn en babs moeten ook binnenkort een of twee weken weg, ik moet beginnen met mijn eind scripte....
don't give me that fucking bullshit
pi_25042456
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 14:12 schreef Frey het volgende:
Ik heb de laatste tijd nogal veel aan mijn hoofd. Ik dwing mezelf eigenlijk min of meer om dagelijks teveel dingen te doen. Ik wil teveel en dat gaat even niet meer samen. Ik probeer alles te goed te plannen, waardoor het juist mis gaat. Daardoor word ik vaak chagarijnig en dus wil ik het even rustiger aan gaan doen. Daarom zal Ralf Kolthof na aanstaande dinsdag even 1 a 2 weken verdwijnen uit SOP en Patricia mag dan gespeeld worden door de mensen die haar nodig hebben. Daarna zie ik dan wel weer.
Hallo het is nog nog maar 3 weken ofzo, je kan toch beter gewoon doorgaan, daarna is het een paar maanden niet.
  vrijdag 11 februari 2005 @ 17:20:32 #229
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_25043071
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 16:45 schreef Orginial het volgende:

[..]

Hallo het is nog nog maar 3 weken ofzo, je kan toch beter gewoon doorgaan, daarna is het een paar maanden niet.
Maar ik lig NU met mezelf over hoop
pi_25043172
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 17:20 schreef Frey het volgende:

[..]

Maar ik lig NU met mezelf over hoop
Nou je hebt het toch zo druk? Waarom ben je dan altijd online?
  vrijdag 11 februari 2005 @ 17:33:39 #231
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25043236
Ik begrijp Frey wel, hij heeft het niet druk druk...maar hij heeft het druk met zich zelf...Zijn eigen leven ligt waarschijnlijk een beetje overhoop...Ik weet hoe het is en het is klote. En Freytje voor wat het is waard, denk eerst aan jezelf en zet alles lekker op orde voordat je weer aan anderen gaat denken...

veel succes namens mij, babette en marjolein

pi_25043268
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 17:33 schreef haagse_elfje het volgende:
Ik begrijp Frey wel, hij heeft het niet druk druk...maar hij heeft het druk met zich zelf...Zijn eigen leven ligt waarschijnlijk een beetje overhoop...Ik weet hoe het is en het is klote. En Freytje voor wat het is waard, denk eerst aan jezelf en zet alles lekker op orde voordat je weer aan anderen gaat denken...

veel succes namens mij, babette en marjolein

Ben jij die Chris die daarstraks Frey nog een boemoeial vond en zo snel mogelijk van hem afwilde?
  vrijdag 11 februari 2005 @ 17:39:45 #233
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25043348
Nee ik ben Chris die zich welin kan leven in zulke situaties omdat ik het vaak genoeg heb meegemaakt, op het moment was Chrisje nogal aangebrand had er ook mee te maken dat Chris haar pilletjes nog niet had genomen

plus ik kan wel lief zijn
pi_25043359
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 17:39 schreef haagse_elfje het volgende:
Nee ik ben Chris die zich welin kan leven in zulke situaties omdat ik het vaak genoeg heb meegemaakt, op het moment was Chrisje nogal aangebrand had er ook mee te maken dat Chris haar pilletjes nog niet had genomen

plus ik kan wel lief zijn
Dat weet ik toch
  vrijdag 11 februari 2005 @ 20:36:52 #235
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_25046368
Wie zijn der someteen allemaal
pi_25046620
Melding

Winston zal volgende week vrijdag SOP verlaten, de reden dat hij SOP verlaat ligt hem aan de drukte die bar_rel heeft wegens stage die de maandag erop begint . WInston zal de soap verlaten maar of dat levend of dood is weet nog niemand, kijk op 18 februari naar SOP en kijk hoe het afloopt
Correct en tevens juist...
  vrijdag 11 februari 2005 @ 20:49:56 #237
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25046640
ikke niet ik moet zo weg...

veel succes vanavond

en o ja Frey denk ff na....
pi_25046734
Start
Meuskens rukt het kussen van Joost af en duwt Yvette opzij en rent de kamer uit. Joost blijft paniekerig achter. Yvette komt meteen op hem afgerend en omhelst hem..
  vrijdag 11 februari 2005 @ 20:56:41 #239
58141 Briggy
GOEDEMIDDAG!!!
pi_25046778
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 20:55 schreef Orginial het volgende:
Start
Meuskens rukt het kussen van Joost af en duwt Yvette opzij en rent de kamer uit. Joost blijft paniekerig achter. Yvette komt meteen op hem afgerend en omhelst hem..
"Joost, wat is er aan de hand?" "Wie was die man?"

vraagt Yvette bezorgd...
fotografieverslaafde | muziek: Look up through the trees to feel as small as you can | Tricks up my Sleeve
*** Gedicht *** | I'm not totally useless, I can be used as a bad example.
pi_25046826
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 20:56 schreef Briggy het volgende:

[..]

"Joost, wat is er aan de hand?" "Wie was die man?"

vraagt Yvette bezorgd...
Joost staart paniekerig voorzich uit. Hoe moet hij haar duidelijk maken dat Meuskens een oplichter is?! Wanhopig kijkt hij haar aan, zal zij hem begrijpen?
pi_25046844
Winston wordt wakker, staat op en maakt een ontbijtje klaar..hij rijdt naar het ziekenhuis waar hij vervolgens aan zijn tafeltje gaat zitten met een berg administratie...
  vrijdag 11 februari 2005 @ 21:03:20 #242
58141 Briggy
GOEDEMIDDAG!!!
pi_25046901
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 20:59 schreef Orginial het volgende:

[..]

Joost staart paniekerig voorzich uit. Hoe moet hij haar duidelijk maken dat Meuskens een oplichter is. Wanhopig kijkt hij haar aan, zal zij hem begrijpen?
Yvette ziet paniek in Joost zijn ogen en loopt naar hem toe,
Wat is er aan de hand Joost, vraagt ze, terwijl ze met haar hand door zijn haren strijkt.

Joost reageert niet...

Dan haal ik er maar een arts bij zegt Yvette, terwijl ze op het knopje drukt naast het bed van Joost.
fotografieverslaafde | muziek: Look up through the trees to feel as small as you can | Tricks up my Sleeve
*** Gedicht *** | I'm not totally useless, I can be used as a bad example.
  vrijdag 11 februari 2005 @ 21:03:28 #243
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_25046906
Ralf loopt eenzaam op straat. De woorden van zijn vader blijven maar in zijn hoofd zitten. Het begint te schemeren en Ralf loopt verder...
  vrijdag 11 februari 2005 @ 21:03:55 #244
109180 Woelli
pi_25046916
Gwen
Gwen is de hele dag in het ziekenhuis geweest en besluit even naar huis te gaan.
eenmaal thuis aangekomen is de deur open en ziet ze daar een man en Tara liggend en Gwen rent de deur in en probeert de man weg te jagen.
pi_25046980
Richard
Richard zit nog steeds op de grond met Tara in zijn armen.
Plots komt er iemand binnen...
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_25046981
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 21:00 schreef bar_rel het volgende:
Winston wordt wakker, staat op en maakt een ontbijtje klaar..hij rijdt naar het ziekenhuis waar hij vervolgens aan zijn tafeltje gaat zitten met een berg administratie...
Winston
''pfffh ''

WInston valt met ze hoofd tegen de stapel administratie, dit kan ik niet aan denkt hij bij zich zelf. Hij zucht en gaat maar weer verder..

Thijs

Een ''oude'' bekende rijdt over de weg richting Fokdam, een oude vriend van Winston, Thijs. De man draagt baggy kleding en heeft een warrig kapsel, hij ziet eruit als een zwerver......Thijs knikt en fluistert zijn plan nogmaals door '' Winston....ons ''spel'' is nog niet beeindigt...''
  vrijdag 11 februari 2005 @ 21:10:22 #247
109180 Woelli
pi_25047020
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 21:08 schreef Beach het volgende:
Richard
Richard zit nog steeds op de grond met Tara in zijn armen.
Plots komt er iemand binnen...
Tara ligt nog steeds bewusteloos op de grond

Gwen
Wie ben Jij?
en Wat moet jij?
pi_25047031
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 21:03 schreef Briggy het volgende:

[..]

Yvette ziet paniek in Joost zijn ogen en loopt naar hem toe,
Wat is er aan de hand Joost, vraagt ze, terwijl ze met haar hand door zijn haren strijkt.

Joost reageert niet...

Dan haal ik er maar een arts bij zegt Yvette, terwijl ze op het knopje drukt naast het bed van Joost.
Er komt een arts binnen en meet Joost zijn temperatuur. "Mevrouw, kunt u vertellen wat u precies gezien heeft?"
pi_25047055
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 21:08 schreef bar_rel het volgende:

[..]

Winston
''pfffh ''

WInston valt met ze hoofd tegen de stapel administratie, dit kan ik niet aan denkt hij bij zich zelf. Hij zucht en gaat maar weer verder..

Thijs

Een ''oude'' bekende rijdt over de weg richting Fokdam, een oude vriend van Winston, Thijs. De man draagt baggy kleding en heeft een warrig kapsel, hij ziet eruit als een zwerver......Thijs knikt en fluistert zijn plan nogmaals door '' Winston....ons ''spel'' is nog niet beeindigt...''
Het einde van de werkdag is al bijna voorbij maar er komt weer eens een zeikende stagiare naar Winston toe...hij is het zo zat elke dag die stage mensen te helpen , maar ja het is ook maar hun werk..Winston wijst de mensen de weg en gaat weer richting huis, het is alleen jammer dat hij geen fiets heeft of auto..hij zal meoten lopen..
pi_25047056
"Mijn zus is flauwgevallen!" schreeuwt Richard.
"Sta niet zo stom te kijken en bel een dokter! Voordat ik me kwaad moet gaan maken!"
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')