Yep, dat er gewoon over een trotse moeder heen gewalst wordt en als er een pijntje is komen er mensjes uit allerlei hoeken en gaten.
Moet het dan allemaal zo sensatie belust? Want dan kan ik wel aandacht krijgen hoor, ga ik gewoon mijn levensverhaal typen in het moeder-dagboek-topic. Maar dat wil ik helemaal niet, ik wil gewoon af en toe de trotse moeder uithangen. Typ ik een leuk gebeuren met Cas met stiftjes bij het speeltuinbankje, kan het wel
![]()
Waarom daar wel
![]()
Omdat het daar niet hip is om te klagen en te jammeren. Voor de rest zijn bijna alle topics klaag en jammer jank topics geworden. Je doet niet meer mee als je een "leuk" iets post, das niet hip, dan ga je inmiddels enorm offtopic.
Op deze manier heb ik zelf steeds minder en minder behoefte aan oud. De mensjes met wie ik leuke en rottige dingen wil delen spreek ik toch wel op MSN, daar sta ik niet in de negeerstand.
Ik had al minde zin in fok, tot het kleuter topic kwam, leuk dacht ik nog, maar nog komen er grote olifantspoten die overal overheen walsen, bah, toon een beetje medeleven.
Ik ga verder met mn web-log, heb ik net zo veel aan als hier.