quote:Ik hoef niet uit te leggen dat ik deze film errug leuk vind, zie mijn nickname
Op vrijdag 28 september 2001 23:07 schreef cptmarco het volgende:
vanavond op sbs: Blues Brother 2000geweldige film met heerlijke muziek.
Vind vooral het laatste stuk met eric clapton, erica baduh, bb king etc. heeeerlijk...
Maar ook met Aretha Franklin is het errug leuk....en dan die dansjes..
Maar de eerste bluesbrothers film/muziek is ook echt het beluisteren waard...
goeie film dus zeker gaan kijken allemaal
A knights Tale.
ik vond het echt een goede film. lekker verhaal waar je ingezogen wordt.
echt geniaal gemaakt die film over het leven van een echte ridder
quote:snatch vind ik denk ik toch iets beter
Op zaterdag 29 september 2001 00:40 schreef Citroentje het volgende:
Snatch (ik weet niet welke ik beter vind; Snatch of LSA2SB)
- The dish. Grappige film. Niet heel erg bijzonder, maar lekker onderhoudend.
- Face/Off
- Requiem for a dream. briljant, aangrijpend en ronduit heel erg goed in elkaar gestoken. Ik had er al flink wat over gelezen hier, maar nu dus eindelijk gezien.
Maar de grote verrassing was toch wel Strange days.
Aardige Nederlandse film door goed acteerwerk, ondanks: beetje langdradig, niet bijzonder spannend, mager verhaal met veel achtergrond.
Of was het Divx/import
quote:Kun je niet vergelijken. Een vriend van me (bananekoning) vond LSA2SB beter, maar ik heb mijn mening dan al klaar liggen: De films speling zich in 2 compleet verschillende scenes af, hebben een totaal andere aanpak, en snatch is gewoon gelikter door het hogere budget, en ls2sb had het voordeel dat het een verhaal over "gewone" jongens ging, geen Pickeys, Negers in diamand zaken, Russen met bijlen en andere "silly fucks"
Op zaterdag 29 september 2001 00:40 schreef Citroentje het volgende:
Snatch (ik weet niet welke ik beter vind; Snatch of LSA2SB)
quote:Die roelen zoals altijd.
Op zaterdag 29 september 2001 22:32 schreef Mza het volgende:
The Outlaw Josey Wales, echt weer zo'n lekkere Clint Eastwood western
Ben net terug van Nynke, duffe film... Ging er ook alleen maar heen voor CKV.
Mooi, mooi, mooi!
De film behandelt racisme, oorlog en de gevolgen, relaties en ieder van deze onderwerpen wordt beter uitbelicht dan in menig film, die zich maar op 1 van deze onderwerpen concentreert. En dat allemaal in 2 uur tijd. Heel indrukwekkend...
quote:Wie spelen de hoofdrollen?
Op zondag 30 september 2001 01:58 schreef Lamon het volgende:
'Beautiful people'Mooi, mooi, mooi!
De film behandelt racisme, oorlog en de gevolgen, relaties en ieder van deze onderwerpen wordt beter uitbelicht dan in menig film, die zich maar op 1 van deze onderwerpen concentreert. En dat allemaal in 2 uur tijd. Heel indrukwekkend...
quote:Allemaal relatief onbekende acteurs en actrices. Het is een Engelse film. Ik heb wel dat kleine pittige grietje uit '4 weddings en a funeral' herkend. De film kwam van Arcee's lijstje.
Op zondag 30 september 2001 01:59 schreef Mike het volgende:[..]
Wie spelen de hoofdrollen?
quote:Da's een goed begin dus. Leuk.
Op zondag 30 september 2001 02:08 schreef Lamon het volgende:
De film kwam van Arcee's lijstje.
Was wel weer leuk om te zien voor een keertje...
Gister op Nederland 3 opgenomen, net gekeken! Hele goeie, grappige en ontroerende film. Topertje
Hij is vet cool
zeker de moeite waard
quote:"That's not striking an officer... THAT is striking an officer"
Op maandag 01 oktober 2001 22:47 schreef aa het volgende:
Under Siege (neem het me niet kwalijk)
"Now I know why you're a cook... you hit like a faggot"
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 22:49 schreef Arcee het volgende:[..]
"That's not striking an officer... THAT is striking an officer"
"Now I know why you're a cook... you hit like a faggot"
Een paar van de beste citaten
(Ooit heb ik de indruk gehad dat Gary Busey wel een redelijke acteur was, hoe komt dat?)
De filosofie achter deze film leek te zijn: "Hoe je in het leven staat, bepaalt voor een groot deel wat het leven je geeft.."
Een angstige gedachte, vind ik.
Als je dus wantrouwend en vol twijfel naar het leven kijkt, kun je in een vicieuze cirkel terecht komen, en ben je uiteindelijk zelf de verantwoordelijke van het leed dat je wordt aangedaan.
Sta je open voor alles om je heen, zonder vooroordelen en/of wantrouwen, dan krijg je dat vanzelf weer terug.
Ik geloof niet zo in deze filosofie, maar ondanks dat, toch een mooie film met zeer indrukwekkende acteerprestaties van de twee hoofdrolspeelsters.
[Dit bericht is gewijzigd door Lamon op 01-10-2001 23:29]
quote:Idd, met name de scène in de keuken vond ik ijzersterk...
Op maandag 01 oktober 2001 23:11 schreef Lamon het volgende:
'La vie revee des anges'een mooie film met zeer indrukwekkende acteerprestaties van de twee hoofdrolspeelsters.
quote:Twas in den oerouwderwetsche filmtheater! Te Amersfoort. Dacht dat hij al bijna weer uit de roulatie was idd
Op zaterdag 29 september 2001 14:21 schreef Strolie75 het volgende:
Almost Famous, is t'ie al op video/dvd uit in Nederland dan?Of was het Divx/import
quote:American pie 1&2
Op vrijdag 28 september 2001 14:37 schreef ForrestX het volgende:
American Pie 2en The Avengers
Hoe smaken kunnen verschillen he..?
Wel iets voor Arcee denk ik
quote:Die staat idd nog steeds op m'n must-see-lijstje.
Op dinsdag 02 oktober 2001 20:30 schreef Theeboon het volgende:
The Five Senses.
Hele mooie canadese film.
Mooie muziek ook.
Echt een wegsmelt-in-het-verhaal-filmWel iets voor Arcee denk ik
quote:Best wel een goeie film
bad guy transported on commercial airliner gets free of inept captors and takes entire plane hostage.
Nostalgisch en een echte feelgood-film. Eigenlijk zowel een subtiel en vertederend liefdesverhaal, als een verhaal over volwassen worden. Met als achtergrond de muziekscene van de jaren zeventig. Weer een film die absoluut de moeite is. (van dezelfde maker als 'Jerry Maguire', ook al zo'n topfilm.)
quote:Almost Famous is de moeite waard ja, maar Jerry Maguire vond ik echt nix...
Op woensdag 03 oktober 2001 01:37 schreef Lamon het volgende:
Nostalgisch en een echte feelgood-film. Eigenlijk zowel een subtiel en vertederend liefdesverhaal, als een verhaal over volwassen worden. Met als achtergrond de muziekscene van de jaren zeventig. Weer een film die absoluut de moeite is. (van dezelfde maker als 'Jerry Maguire', ook al zo'n topfilm.)
quote:Geeft niets, iedereen maakt wel eens een foutje.
Op woensdag 03 oktober 2001 01:43 schreef Arcee het volgende:
...maar Jerry Maguire vond ik echt nix...
Tom Cruise z'n portret van een man die begint te twijfelen aan de normen en waarden die hij daarvoor altijd zo vanzelfsprekend vond, was toch wel erg raak vond ik..
quote:Het was voor mij zo'n film waarvan ik steeds 't gevoel had "het moet nog beginnen". Alleen dat gevoel had ik tijdens de aftiteling nog steeds en da's een slecht teken.
Op woensdag 03 oktober 2001 01:49 schreef Lamon het volgende:
Tom Cruise z'n portret van een man die begint te twijfelen aan de normen en waarden die hij daarvoor altijd zo vanzelfsprekend vond, was toch wel erg raak vond ik..
quote:LOL... Ik had precies hetzelfde met 'Stigmata'. Wat een stuk bagger was dat zeg....
Op woensdag 03 oktober 2001 01:50 schreef Arcee het volgende:
Het was voor mij zo'n film waarvan ik steeds 't gevoel had "het moet nog beginnen". Alleen dat gevoel had ik tijdens de aftiteling nog steeds en da's een slecht teken.
quote:Tip: Almost Famous Untitled - The Bootleg Cut (Director's Edition) komt 4 december uit (Regio 1)
Op woensdag 03 oktober 2001 01:43 schreef Arcee het volgende:
Almost Famous is de moeite waard ja,
quote:AAAAAH WIL IK ZIEN ZIEN ZIEN
Op woensdag 03 oktober 2001 15:39 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Tip: Almost Famous Untitled - The Bootleg Cut (Director's Edition) komt 4 december uit (Regio 1)
quote:Ik vond 'm de moeite waard in de zin van dat ik 'm een stuk beter vond dan Jerry Maguire, maar ik vond 'm verder niet heel bijzonder of zo hoor.
Op woensdag 03 oktober 2001 15:39 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Tip: Almost Famous Untitled - The Bootleg Cut (Director's Edition) komt 4 december uit (Regio 1)
Vandaag: Trainspotting en Reservoir Dogs, allebei al meerdere keren gezien, maar deze films kun je niet vaak genoeg zien
Je zou het een gefaald meesterwerk kunnen noemen.
Het begin heeft minstens evenveel impact als dat van 'saving private Ryan', en de laatste 20 minuten van de film zijn monumentaal goed en aangrijpend.
Maar helaas is het het middenstuk van anderhalf uur dat deze film de nek omdraait.
Alles wat er aan het eind gebeurt, zou zoveel malen indrukwekkender zijn als de relaties in het middenstuk beter en duidelijker uitgewerkt waren.
Misschien wil de film wel teveel verhalen tegelijk vertellen, en is dat de reden dat geen van de drie verschillende relaties helemaal af lijken te zijn.
Zonde...
Erg goede film, met natuurlijk een fantastisch acterende Anthony Hopkins.
Dit is echt een film waarvan je geniet omdat het goed in elkaar zit en omdat de acteurs stuk voor stuk een persoon neerzetten die tot in de puntjes kloppen.
quote:Ik geef je helemaal gelijk. Ik heb echt helemaal zitten genieten van deze film en het goede acteerwerk.
Op zaterdag 06 oktober 2001 22:30 schreef Melluh het volgende:
Remains of the Day, was net op Net5.Erg goede film, met natuurlijk een fantastisch acterende Anthony Hopkins.
Dit is echt een film waarvan je geniet omdat het goed in elkaar zit en omdat de acteurs stuk voor stuk een persoon neerzetten die tot in de puntjes kloppen.
quote:Het was allemaal soms iets te gelikt, met net iets te mooie hoofdrolspelers. Maar dat was dan ook weer een thema: de verheerlijking van oorlogshelden, dus eigenlijk ook weer een leuke eigenschap
Op zaterdag 06 oktober 2001 01:48 schreef Lamon het volgende:
Misschien wil de film wel teveel verhalen tegelijk vertellen, en is dat de reden dat geen van de drie verschillende relaties helemaal af lijken te zijn.
Zonde...
De sniperscenes waren ook super.
En iig Ed Harris was echt heel goed als ze evil zjurman. Joseph Fiennes vond ik dan weer irritant.
Nog nooit is er een film geweest die zo zelfreflecterend werkt. Je eigen normen en waarden worden op de proef gesteld, enkel door het kijken van deze film.
Vergeet de plotselinge karakterverandering van Sheriff, vergeet de onwaarschijnlijk ruwe afschildering van het rechtssysteem in Maleisie, vergeet dat de film aan het eind op een gruwelijke manier emotie uit de kijker wil trekken...
Dit is naar mijn mening de meest intense film ooit gemaakt, en hij zal nog heel lang in mijn hoofd rond blijven spoken...
quote:Geweldige film, zeer sterke rol van Christian Bale.
Op maandag 08 oktober 2001 11:46 schreef kamagurka het volgende:
"american psycho", ik ben er nog niet helemaal van hersteld. Na een heftig weekend en koppijn naar deze film kijken was misschien niet zo'n fijn plan. Maar petje af, goed gemaakt en zeer onthutsend (vooral laatste 15 min.)
quote:Ik heb hem een jaar geleden in de bios gezien, en ik vond hem maar slecht. Alleen de visitekaartjes-scene bleef rondspoken in mijn hoofd. Toen heb ik een paar maanden geleden een divxje opgezocht en voor ik het wist had ik hem helemaal opnieuw bekeken. Toen besefte ik pas dat het eigenlijk een behoorlijke goede film is.
Op maandag 08 oktober 2001 11:46 schreef kamagurka het volgende:
"american psycho", ik ben er nog niet helemaal van hersteld. Maar petje af, goed gemaakt en zeer onthutsend (vooral laatste 15 min.)
"The state has asked the people again not to fire their handguns at the spaceships"
Was best leuk
Ik geef hem een 8,5
Weer een film waar ik van tevoren helemaal geen informatie over gezocht heb...
Ik vond het wel een leuke film, vooral dat Fries is wel leuk... Je raakt er snel aan gewend
Ik ga zodirect John Woo's Once A Thief (Zong sheng si hai) opzetten. Gemaakt in Hong Kong, in het cantonees met engelse ondertitels, met in de hoofdrol Mr Cool himself: Chow Yun Fat.
regio4 dvd besteld.. 10x betere kwaliteit dan de Nederlandse die ik eerst had.. en DAYUMM wat een film toch weer
A waste of time. Ripley is 200 jaar na haar dood via de modernste DNA-technieken opnieuw tot leven gewekt, met het beest in haar. Het beest is uit haar gehaald, en wordt nu bestudeerd, maar weet te ontsnappen. Duh, anders houd je geen film over. Sigourney Weaver doet haar best om Ripley zo ongeïnteresseerd mogelijk te laten kijken, en dat lukt heel aardig. Winona Ryder kijkt afwisselend boos en bozer. Geen vrolijke film, geen snelle film, en de overdaad aan reclame tussendoor vertraagde nog meer. Veel gore scenes, bloed, darmen, hersenen, het spetterde allemaal vrolijk in het rond. Ik heb de film natuurlijk wel afgekeken, je weet dat het beest dood moet, de vraag is alleen hoe.
Na de layer change bleef er een verneukt blokkerig beeld over.
En nee.. ook de DVD speler in m'n computer vrat het niet. DVD schoonmaken helpt ook niet.
grrrrr. Zit je net lekker in een film, en dan dit... Bah, bah, driewerf BAH!
Nu : Invasion of the Body Snatchers. Paranoia en vervreemding, goeie film.
quote:Welke van de drie? Ik hoop de versie met Donald Sutherland en Jeff Goldblum. Toch wel in mijn top tien van beste films ooit.
Op zondag 14 oktober 2001 13:28 schreef Sniper het volgende:
Nu : Invasion of the Body Snatchers. Paranoia en vervreemding, goeie film.
quote:Ja dat was 'm. Al een paar keer gezien, blijft erg goed. Gek dat er na deze film (1978) eigenlijk niks meer te zien is geweest van Brooke Adams (Elizabeth in "Invasion...")
Op zondag 14 oktober 2001 13:34 schreef dwerg het volgende:[..]
Welke van de drie? Ik hoop de versie met Donald Sutherland en Jeff Goldblum. Toch wel in mijn top tien van beste films ooit.
Where are we going?
- Mexico.
What's in Mexico?
- Mexicans.
[Dit bericht is gewijzigd door Machiel op 17-10-2001 11:42]
zeer zeer mooie film, ontroerend en sfeervol. Echt een aanrader.
Een stuk beter dan ik verwachtte, met name door Cate Blanchett, die zo goed acteert, dat ze een anders onopvallende horrorfilm, in haar eentje op weet te tillen tot een mooi drama.
quote:Spoiler alert
Op zondag 14 oktober 2001 21:50 schreef Machiel het volgende:
Magnolia, best geinig wel erg lang maar what was all the fuzz aboutJe bent klaar me t verleden maar t verleden niet met jou dat snap ik opzich een interresant thema maar verder vaagheid ten top helemaal als t [..]
quote:Hij is goed he? Moet je ook eens The Insider opzoeken.
Op zondag 14 oktober 2001 17:26 schreef Barb het volgende:
Gisteren: TrafficAanrader.
oeps, gisteren: The score
quote:* noteert *
Op woensdag 17 oktober 2001 04:17 schreef Lamon het volgende:
'Wonderland'Mooi..
quote:I second that.
Op woensdag 17 oktober 2001 04:17 schreef Lamon het volgende:
'Wonderland'Mooi..
Ik heb net gezien: Office Space.
Best grappig
leuk leuk leuk
quote:Ik ook, wat een
Op donderdag 18 oktober 2001 11:50 schreef Jojogirl het volgende:
Gisteren: A.I.
Toch wel de beste van alle -per definitie volkomen ongeloofwaardige- computerhack films. Lekkere muziek.
6ixtynin9 - Thais, errrug langzaam wel mooie ingevulde plaatjes
quote:Da's toevallig, heb ik (gisteren) ook net gezien.
Op zondag 21 oktober 2001 21:58 schreef Kimmie het volgende:
6ixtynin9 - Thais, errrug langzaam wel mooie ingevulde plaatjes
Dat langzame vind ik juist wel prettig, beter dan die Amerikaanse seconde-per-scène montages van tegenwoordig. Vond het een echte "benieuwd hoe dit gaat aflopen"-film. Wel leuk, een 7-tje.
quote:Je hebt langzaam en langzaam, het ging erg traag, ik vond hem trouwens soms grappig en soms ontzettend flauw!
Op zondag 21 oktober 2001 22:16 schreef Arcee het volgende:Da's toevallig, heb ik (gisteren) ook net gezien.
Dat langzame vind ik juist wel prettig, beter dan die Amerikaanse seconde-per-scène montages van tegenwoordig. Vond het een echte "benieuwd hoe dit gaat aflopen"-film. Wel leuk, een 7-tje.
Herinner je de scene waarin een maatje van die grote foute thai in het huis is van het meisje en ontdekt heeft dat zijn vrienden dood zijn en dat hij ter plekke een ander verhaal van maakt? Speelt zich af in de badkamer, werkelijk prachtige kleuren!!!
Ik dacht zelf meer aan een 6,5 maar dan met name door de mooie beelden en niet door het verhaal.
Moest gewoon even
Eindelijk eens een keertje een Dogma 95 film gezien en ik vond het wel de moeite waard. Het was in het begin een beetje wennen aan de stijl maar het beviel me uiteindelijk wel. Een vrij goede fascinerende film.
Ik verwachte toch meer humor (zoals in The Commitments en The Van)...
hele coole film, met name Edward Norton heeft een ijzersterke rol...9
quote:Heb ik 2 weken geleden gezien op divx (dvdrip, wat zijn de Nederlandse bioscopen er toch weer snel mee
Op woensdag 24 oktober 2001 09:47 schreef DaBeetle het volgende:
The Pledge met Jack Nicholson (Sneak CAMERA Groningen). Geen aanrader in elk geval. Of je moet van ontzettend trage films houden... Ik vond het einde trouwens wel heel sterk. Maar ja, om daarvoor eerst 1 uur en 50 minuten proberen wakker te blijven.....
tot later!
-edit-
En hij was goed! Beetje voospelbare one-liners nu en dan, en een paar scenes die me toch wel heel bekend voorkwamen uit andere films.
Paar plot-gaatjes ook, maar dat deerde niet echt.
-/edit-
[Dit bericht is gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 26-10-2001 00:18]
quote:Beetje een erg vaag einde van die film
Op vrijdag 26 oktober 2001 13:26 schreef aa het volgende:
Cruel Intentions (maar ik kon niet de gehele film wakker blijven)
Leuke film, maar dat verwachtte ik ook zeker...
En de bloopers tijdens de aftiteling zijn ook geweldig!
Dit is dus echt een aanrader!!
Hier een kleine uitleg:
Stel je voor. Je doet iemand een hele grote gunst en zegt hem of haar dat hij of zij je niets moet geven, maar die gunst aan drie andere mensen moet verlenen, die elk op hun beurt opnieuw drie anderen een gunst moeten doen, enzovoort, tot je en toestand van universele vriendelijkheid bereikt. Onmogelijk? Middenschoolstudent Trevor McKinney wil dit niet accepteren.
zeer mooie film.. en een zeer zielige film ook..
[Dit bericht is gewijzigd door Mordreth op 27-10-2001 01:10]
quote:...oke, maar het einde ging nergens over, dat moet je toch toegeven...
Op zaterdag 27 oktober 2001 00:59 schreef Mordreth het volgende:
Pay it forward
zeer mooie film.. en een zeer zielige film ook..
quote:Ja de laatste minuut zag ik wel weer, meer ik scheen gemist te hebben dat die kerel was doodgegaan ofzo (op dat moment geloofde ik dat niet, maar ik was vrij dizzy meen ik). Naja.
Op vrijdag 26 oktober 2001 21:02 schreef F1Bas het volgende:[..]
Beetje een erg vaag einde van die film
quote:Hij is best leuk he?
Op zondag 28 oktober 2001 08:57 schreef aa het volgende:
Gisteravond Rush Hour 2 gezien.
quote:Ja hoor
Op zondag 28 oktober 2001 10:25 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Hij is best leuk he?
Dat zo'n film 4 Oscars gewonnen heeft.
Eindelijk. Omdat Fox toch niet van plan is om de film in de Nederlandse bioscopen uit te brengen, hebben we de dvd uit de USA over laten komen. De film gaat over drie meiden die een bandje vormen (=de titel) en op een avond een manager van een groot platenlabel tegenkomen, die dringend op zoek is naar een band. Zijn vorige project (boyband duJour, op zich al een grap) is op onverklaarbare wijze van de aardbodem verdwenen. Hij neemt Josie and the pussycats bij de hand, en binnen een week staan ze op #1 in de charts. Maar er zit meer achter dat succes, blijkt al snel.
Rachael Leigh Cook speelt de roodharige Josie, verder zijn de pussycats: Valery op basgitaar en het hersenloos optimistische blondje Melody op drums. Alan Cumming is erg op dreef als manager Wyatt, cynisch, scherp, gemeen.
Het is een erg grappige film, veel humor, niet te plat. Ook zit er veel reclame in de film, niet op een storende manier, maar met een bedoeling. Fantastisch vond ik de reclame voor evian (bronwater) in een groot zee-aquarium. De muziek van de pussycats is ingespeeld door Letters to Cleo, en kicks ass.
Er zitten aan het eind een paar minpuntjes aan het verhaal, maar dit was toch een dikke acht waard.
quote:PRACHTIGE FILM! ook gekeken gisteren... zo mooi en gedetailleerd uitgewerkt.... Ik vrees alleen dat queen of the damned een stuk minder wordt/werd....
Op zondag 28 oktober 2001 11:36 schreef PS het volgende:
Interview with a vampire
NICE
Scary Movie 2
quote:Animal Mother: You a photographer?
Op zondag 28 oktober 2001 22:35 schreef John_Mclane het volgende:
Gister heb ik nog full metal jacket gekeken, blijf het eens super film vinden en ben zeer blij met de DVD uitgaven.
Coole film!
quote:en gisteren de rest gekeken...
Op zondag 28 oktober 2001 23:15 schreef Tackleberry het volgende:
I still know what you did last summer... tenminste, de helft...
ik vond er maar weinig aan...
quote:En? Wat vond je ervan?
Op woensdag 31 oktober 2001 21:46 schreef Mza het volgende:
Shrek
Staat op #2 in de bottom 100 van IMDb! Lachu!!! Slecht!!! Huilen!!!
quote:Was wel de moeite waard, veel beter dan de gemiddelde teken-/animatiefilm. Ik vond het wel leuk hoe al die sprookjes verwerkt waren binnen de film, echt een feest van herkenning. Grafisch vond ik hem het beste wat ik tot nu toe in het animatiegenre gezien heb, maar ja dat wordt natuurlijk bij elke nieuwe film beter. Al met al krijgt ie van mij een 8.
Op woensdag 31 oktober 2001 21:50 schreef Arcee het volgende:[..]
En? Wat vond je ervan?
quote:Heb je Toy Story 2 gezien? Vrijwel even goed, wat mij betreft.
Op woensdag 31 oktober 2001 23:28 schreef Mza het volgende:
Grafisch vond ik hem het beste wat ik tot nu toe in het animatiegenre gezien heb, maar ja dat wordt natuurlijk bij elke nieuwe film beter.
In Shrek vond ik met name de ezel onwijs goed gedaan.
quote:Ik heb Toy Story 2 nog niet gezien, ik heb trouwens heel weinig van die animatiefilms gezien. Hij schijnt best wel goed te zijn, misschien ook maar eens een keertje kijken
Op woensdag 31 oktober 2001 23:51 schreef Arcee het volgende:[..]
Heb je Toy Story 2 gezien? Vrijwel even goed, wat mij betreft.
quote:Idd, vooral het haar vind ik mooi gedaan. Dat vind ik de grootste vooruitgang de laatste tijd binnen de computergeanimeerde films. Niet meer van die vlakke kale oppervlakten maar wat meer realistische oppervlakten met onder andere haar.
In Shrek vond ik met name de ezel onwijs goed gedaan.
quote:Hey die heb ik ook vandaag toevallig zitten kijken....
Op donderdag 01 november 2001 19:32 schreef Trainspotter het volgende:
Ik ook van jou. Verrassend aardig
Toevallig een DVDripje gekeken??
Leuke verfilming van een Giphart boek (volgens mij zit Giphart ook in de film, als Erik een stuk aan het voorlezen is in een soort cafe)
De vetste Rockumentary ooit!
quote:
Op woensdag 31 oktober 2001 16:12 schreef Tackleberry het volgende:[..]
en gisteren de rest gekeken...
ik vond er maar weinig aan...
Blijft leuk.
quote:Jaaaaa! Hamm roeleert!
Op zaterdag 03 november 2001 20:08 schreef shmoopy het volgende:
Toy Story,voor de 34-ste keer.Blijft leuk.
vond 'm trouwens een beetje tegenvallen
quote:Ja....
Op zaterdag 03 november 2001 21:29 schreef Manfredje het volgende:
Cast Awayvond 'm trouwens een beetje tegenvallen
Ik vond het stuk op het eiland goed, maar daar had veel meer in gezeten... Jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |