abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 september 2001 @ 13:45:21 #1
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_1763545
What is wrong with me, klassieker, en hun teksten zijn gewoon GENIUS! Lapdance gaat bv over corruptie
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_1763940
quote:
Op vrijdag 28 september 2001 13:45 schreef Skull-splitter het volgende:
What is wrong with me, klassieker, en hun teksten zijn gewoon GENIUS! Lapdance gaat bv over corruptie
En zo'n diepzinnige naam! No-one Ever Really Dies..

Ik vind het dus echt niets.. Als je een liedje hebt gehoort, heb je ze allemaal gehoort, dat irritante stemmetje in het refrein steeds.. Bah.

pi_1764027
(IMHO)
  vrijdag 28 september 2001 @ 17:15:23 #4
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_1765186
Kwestie van smaak, kun je ook van korn, dj jan en meer zeggen. Kunst is de boodschap anders verpakken...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_1793820
ik vind het anders een retevette plaat...

en het wil wat zeggen als ik iets niet-elektronisch goed vind !

"It's probably something to do with..." I look up today's excuse ".. clock speed"
pi_1793887
Ik vind ze ook erg goed! Vette sound! Ze hebben het zelfs voor elkaar gekregen om een Britney Spears-single nog enigzins 'aanhoorbaar' te maken, en dat wil wat zeggen. Een hele prestatie. De eerste Britney-single sinds tijden waar ik nìet van kots. Nou ja, van de typische hijgerige vocalen weer wel, zoals altijd, maar het liedje op zich is gewoon goed.
pi_5275371
Heb net de clip gezien van N.E.R.D. - Lapdance.

damn, dies best geil!

If the enemy is in range, so are you!!! | Tracers work both ways | Friendly fire isn't. | Never forget that your weapon was made by the lowest bidder | If your attack is going really well, it's an ambush | If it's stupid but works, it's not stupid
pi_5275414
quote:
Op maandag 05 augustus 2002 22:47 schreef LAAF het volgende:
Heb net de clip gezien van N.E.R.D. - Lapdance.

damn, dies best geil!

the XXX version../???
  maandag 5 augustus 2002 @ 23:00:37 #9
9596 Nozzman
the bastards have landed
pi_5275551
N*E*R*D* is echt super!! Ik heb hun CD en ook al hun commerciële productiedingetjes zijn tof (zie Nelly, P.Diddy, Britney Spears en N*Sync)

Zeeer productieve en creatieve gasten.

maandag 5 augustus 2002 @ 23:31:17 #10
13973 ranja
image means nothing
pi_5276064
Bah! Zaterdag was ik in een platenzaak waar ze de cd op hadden staan.... wat een takkeherrie, en niet in de positieve betekenis...
Het is minder glad en gestructureerd dan Senser of Prodigy, maar teveel dance en rap dan de echte herrie (dit keer wel positief) van bv. Melt banana...

Ik kan hier echt niet tegen....

maandag 5 augustus 2002 @ 23:35:27 #11
1358 Xhorder
He's back...
pi_5276126
Ik vind het zelf ook niet echt denderend, zitten soms wel leuke stukjes tussen, maar ik zou het niet kopen. Ik vind ze ook iets teveel geprezen door de muziekpers eerlijk gezegd.
... na vijf jaar
  maandag 5 augustus 2002 @ 23:37:04 #12
32539 ColdMuD
fecking wanker
pi_5276152
quote:
Op vrijdag 28 september 2001 13:45 schreef Skull-splitter het volgende:
What is wrong with me
Everything..
pi_5277888
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2001 07:13 schreef postinggirl het volgende:
Ik vind ze ook erg goed! Vette sound! Ze hebben het zelfs voor elkaar gekregen om een Britney Spears-single nog enigzins 'aanhoorbaar' te maken, en dat wil wat zeggen. Een hele prestatie. De eerste Britney-single sinds tijden waar ik nìet van kots. Nou ja, van de typische hijgerige vocalen weer wel, zoals altijd, maar het liedje op zich is gewoon goed.
Postinggirl waarom kan ik me bij bijna elke post van jou 100 % aansluiten??? Ik dacht dat ik de enige was die vond dat Britney een keer een fatsoenlijk nummer had gemaakt en de enige was die gek was op de typische 'nerd-sound'... Niet dus, mooi zo!

[Dit bericht is gewijzigd door LoekB op 06-08-2002 15:26]

dinsdag 6 augustus 2002 @ 09:18:30 #14
33549 Thomasumo
User 33549 reporting for
pi_5278258
NERD rocked, die die dingen die ze voor Nelly, Busta Rhymes en Britney hebben gedaan worden alleen nog voorbij gestreefd door hun eigen nummers,

I mean who would`ve thought I`d ever like a britneySpears song! Im a slaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaave for you! hot hot hot!

I am SO omniscient that if there were to be two omnisciences, I'd be both!
pi_5278317
Ow yes Ik vind ze dus echt helemaal geweldig en heb In search of... al helemaal grijsgedraaid

Ik hou echt zelden of nooit van hip-hop, maar deze vind ik wel erg goed.

vooral rock star poser heb ik echt zo'n "wow" gevoel bij. Ik weet dus niks van hip-hop, maar dit vind ik nu es niet klinken zoals het gemiddeld iets op mtv.

ik raad iedereen aan (je hoeft nie eens echt van hip hop te houden, doe ik ook nie ) om toch ff een kijkje te nemen op lowlands...

edit: quoteje

no one ever really dies?
do you believe that?
well if not, for you!
it's almost over now, almost over now!

(aargh hij schreeuwt zo lekker )

Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_5278828
Hebben ze dat album niet opnieuw opgenomen en uitgebracht? Want ze waren er niet tevreden over en hebben het met drums en gitaren opnieuw opgenomen. Heb wat nummers van de oude en de nieuwe versie en je hoort echt verschil, de nieuwe 'rocken' meer - in de single Rock Star hoor je dat ook duidelijk bij de (live) drums dat bij de oude versie een drumcomputer was.

Ik vind het echt goed klinken, ik vond de oude versies al goed maar de nieuwe versies zijn helemaal goed, en ik hou normaal gesproken niet zo van hiphop. Truth or Dare vind ik een lekker nummer.

Ik denk trouwens niet dat je N.E.R.D en Neptunes met elkaar kan vergelijken..

« Hoping, and scolding, revolving. peel it back, reveal the scar. Loathing, exploding, controlling, this is what you really are »
  dinsdag 6 augustus 2002 @ 11:54:21 #17
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_5279053
ff een correctie

N.E.R.D. is volgens mij iets anders dan The Neptunes.

The Neptunes bestaan nog steeds en is een gedeelte van N.E.R.D. voor zover ik weet.
correct me if I'm wrong.

btw ik vond zelfs de remix van Nookie (limp bizkit) op het album New Old Songs nog wel te pruimen terwijl die cd echt gruwelijk matig is.

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 6 augustus 2002 @ 14:25:29 #18
9580 son
of a webb
pi_5280554
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2002 11:54 schreef Komakie het volgende:
ff een correctie

N.E.R.D. is volgens mij iets anders dan The Neptunes.

The Neptunes bestaan nog steeds en is een gedeelte van N.E.R.D. voor zover ik weet.
correct me if I'm wrong.

Pharrell op de N*E*R*D site:

What is N*E*R*D? The Neptunes are who we are and N*E*R*D is what we do. The Neptunes are me and Chad producing and making music for other people. N*E*R*D is me, Chad and Shay, a friend from where we live, Virginia. It's just us; it's our life.

....en zo meer

refreshingly morphing
  dinsdag 6 augustus 2002 @ 14:54:15 #19
9580 son
of a webb
pi_5280931
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2002 09:31 schreef sweek het volgende:
Ow yes Ik vind ze dus echt helemaal geweldig en heb In search of... al helemaal grijsgedraaid
ik vind ze een heerlijke sound hebben
*in search of... weer opzet*
quote:
ik raad iedereen aan (je hoeft nie eens echt van hip hop te houden, doe ik ook nie ) om toch ff een kijkje te nemen op lowlands...
voor de sfeer zal het wel leuk zijn, maar in de studio klinken ze toch echt wat beter
StuBru had vorige week ofzo clips van hun optreden in Londen
ze zijn nu niet meer op die site te vinden helaas
refreshingly morphing
pi_5280982
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2002 14:54 schreef son het volgende:

[..]

ik vind ze een heerlijke sound hebben
*in search of... weer opzet*
[..]

voor de sfeer zal het wel leuk zijn, maar in de studio klinken ze toch echt wat beter
StuBru had vorige week ofzo clips van hun optreden in Londen
ze zijn nu niet meer op die site te vinden helaas

gemist jammergenoeg......ik luister tegenwoordig weer wat minder naar stubru..... waarom weet ik nog niet

ach we zullen wel zien hoe het live klinkt, hip hop live is altijd gewaagd

Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_5281544
Superplaat...

Bobby James en Provider zijn briljant

Echt al die beats zijn zo goed ;p
Ze doen ook veel met Kelis, die eerste plaat van haar is ook phat, Kaleidoscope

Knahmsayin?
  dinsdag 6 augustus 2002 @ 16:23:34 #22
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_5282091
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2002 14:25 schreef son het volgende:

[..]

Pharrell op de N*E*R*D site:

What is N*E*R*D? The Neptunes are who we are and N*E*R*D is what we do. The Neptunes are me and Chad producing and making music for other people. N*E*R*D is me, Chad and Shay, a friend from where we live, Virginia. It's just us; it's our life.

....en zo meer

hmm het klopt dus wel ongeveer wat ik zei
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_5427931
Ik kon die cd niet vinden vorige keer! Maar nu ik dit lees ga ik nog maar eens een keertje beter zoeken
If you reincarnate, I will have to shoot you again
  zondag 18 augustus 2002 @ 18:34:35 #24
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_5428078
quote:
Op maandag 05 augustus 2002 23:00 schreef Nozzman het volgende:
N*E*R*D* is echt super!! Ik heb hun CD en ook al hun commerciële productiedingetjes zijn tof (zie Nelly, P.Diddy, Britney Spears en N*Sync)

Zeeer productieve en creatieve gasten.

Noem es wat aanraders om te luisteren... ff probern.
pi_5464256
Nou ik kon die cd weer nergens vinden, die mensen daar wisten het eigenlijk ook niet. Ik denk dat ik van de week maar ff bij een andere winkel ga kijken. Zo bijzonder is die cd toch ook weer niet?
If you reincarnate, I will have to shoot you again
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')