DIe zijn leuk
Overdag hoef ik nu niet meer a la dracula in een kist te liggen ivm lichtovergevoeligheid na de operatie
![]()
..... Nieuwe feauteaus van de Blues Brothers:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De gewichten van afgelopen maandag:
Caesar om en nabij de 2100 gram was 1900 gram (weegschaal ging maar tot 2kg
![]()
)
Julius 1820 gram was 1665 gram
Roos (via de mail ontvangen) 1500gram was -
Sinds ik terug ben van de operatie word ik erkend als hoofd personeel, ze hebben tijdens mijn afwezigheid 3 dagen lang het huis afgezocht naar mij, dus bij terugkeer kon er luid gespin en een knuffel vanaf van beide katers.
In een eerdere post heb ik aangegeven dat het voorbeeldige katers zijn: hier kom ik graag terug. Julius zat 3 dagen geleden voor het eerst in de gordijnen & Caesar is papierversnipperaar.
Tevens hebben ze hun eerste commando's bedacht: "Open de deur!, eten!!!, knuffel met me" en onderling spreken ze in een geheimzinnig prrr/krrrrr taaltje, op zo'n moment weet je dat je op je hoede moet zijn want in 80% van de gevallen zijn ze iets van plan.
Ik heb mijn wekker het huis uitgedaan want de katten ploffen om stipt 06:00 vanuit hun slaapkast (staan 2 kattenmanden op) op mijn bed, een hoogteverschil van een meter dus ik slaap zo dicht mogelijk tegen de muur, liever het matras die de katten mag opvangen dan mijn buik.
Ze slapen/stoeien vervolgens nog een anderhalf uur lang in bed (onder de dekens kruipen en tenen jagen, feest!). Ik heb er geen problemen mee want ik moet tegenwoordig toch om elke dag om 08:00 eruit voor mijn oogdruppels.
Het zijn echt twee lieverds, ik wil nooit meer zonder katten in huis zitten