quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:28 schreef Knut het volgende:
Even patsen :
http://kittens.bitpuppy.nl/
Heel veul foto's.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:28 schreef Knut het volgende:
Even patsen :
http://kittens.bitpuppy.nl/
Heel veul foto's.
Een blik over leiden vanaf de 7e verdiepingquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat zijn ze al groot !!
En wat hebben jullie een mooi uitzicht
[afbeelding]
Over heel Leidenquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat zijn ze al groot !!
En wat hebben jullie een mooi uitzicht
[afbeelding]
* gniffelt iets over al prima afgericht zijn door die snoezepoesquote:
dan kun je ook gewoon een andere bak pakken....bijvoorbeeld een afwasbak ofzo....komen ze ook wel in.....en doe je dus daar gewoon kattenbakkorrels in.....wij hebben hier de eerste week ook een aardappelschilbak ofzo gebruikt en nu ze zelf de gewone kattebak ook vind is de kleine weg....quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:41 schreef chantaldominique het volgende:
Hij zit nu bij me toevallig!........Oscar is 7 weekjes.
Maar mijn vriendje is vergeten een kattenbak te kopen ( sukkel/luilak)
kwam wel een vlooi tegen in het transport bakje.![]()
Bij zo'n klein katje mag je nog geen druppeltjes in de nek geven, er is wel een spray (volgens mij ook van frontline) die je kan opspuiten of inwrijven met een washandje. Vinden ze helemaal niet leuk.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:41 schreef chantaldominique het volgende:
Hij zit nu bij me toevallig!........Oscar is 7 weekjes.
Maar mijn vriendje is vergeten een kattenbak te kopen ( sukkel/luilak)
kwam wel een vlooi tegen in het transport bakje.![]()
Leukquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:36 schreef AnnekeM het volgende:Ik krijg volgende week ook een kitten
Vandaag uitgezocht. Het is een moederloos kitten uit een nestje van 3 kittens die met de fles groot gebracht worden.
Hopelijk is het kitten, rood-wit katertje volgende week sterk genoeg dat ik hem verder groot mag brengen met de fles.
Ze zijn echt lieieiefZodra ik hem heb komen de foto's!!
Gaaf!! Hoeveel zijn het er?quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:42 schreef Aelalcallorgan het volgende:
Nieuwgeboren kittens
http://kittens.van-z.net
Kitten zijn in een plastic zak in de vaart gevondenquote:
Gelukkig maar dat ze nog op tijd gevonden zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:29 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
Kitten zijn in een plastic zak in de vaart gevondenWelke idioot doet dit nou
als je geen kittens wilt, laat je poes dan steriliseren *zucht*
Gelukkig gaat het nu redelijk goed met de kittens, al laten ze wel op het randje van de dood. koud, zwak e.d
6quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:23 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Gaaf!! Hoeveel zijn het er?
Dat bijschrift bij foto 42: Papa is nieuwchierig![]()
Weet je dat de vader sprekend op een van onze poezen lijkt. heb op het moment geen ge-uploade plaatjes De foto's zagen er mooi uit, soms een beetje bewogenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:48 schreef Aelalcallorgan het volgende:
6
Site wordt actief geupdate, zo vaak als ik ergens een digicam kan pikken
Ja en neusjesquote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:12 schreef Mariposa het volgende:
[..]
Weet je dat de vader sprekend op een van onze poezen lijkt. heb op het moment geen ge-uploade plaatjes De foto's zagen er mooi uit, soms een beetje bewogen
Heel vaak zag ik tussendoor iets rose, waren dat de navelstrengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |