Hear hear!quote:Op maandag 7 februari 2005 12:07 schreef ReCreative het volgende:
Of zijn wij allen teruggetrokken, verlegen, wereldvreemde figuren die een persoonlijkheid kleien op een digitaal discussieplatform waar emoties worden weergegeven middels een afbeelding van 15 bij 15 pixels?
Ik ga voor reden nr. 2.quote:Op maandag 7 februari 2005 12:07 schreef ReCreative het volgende:
Wat is overigens de reden dat afgelopen zaterdag pas de eerste WFL-meet met meer dan 3 personen plaatsvond? Is er een aversie tegen meeten onder wetenschappers, filosofen en levensbeschouwelijken? Of zijn wij allen teruggetrokken, verlegen, wereldvreemde figuren die een persoonlijkheid kleien op een digitaal discussieplatform waar emoties worden weergegeven middels een afbeelding van 15 bij 15 pixels?
Tja, je hebt natuurlijk wel heel veel verantwoordelijkheid als mod. Je moet wel goed met al die macht om kunnen gaan. Anders ga je zomaar mensen voor een ban voorleggen, topics dichtknikkeren, en dat alleen maar omdat je er zin in hebt. Of chagrijnig bent.quote:Op maandag 7 februari 2005 12:20 schreef Doffy het volgende:
Schiet me opeens te binnen: in #wfl zijn we allemaal operator. Is het geen idee om alle WFL-regulars gewoon allemaal maar Mod te maken?
Dan wil ik democratische wfl-mod-verkiezingen!quote:Op maandag 7 februari 2005 12:24 schreef Haushofer het volgende:
Tja, je hebt natuurlijk wel heel veel verantwoordelijkheid als mod. Je moet wel goed met al die macht om kunnen gaan. Anders ga je zomaar mensen voor een ban voorleggen, topics dichtknikkeren, en dat alleen maar omdat je er zin in hebt. Of chagrijnig bent.
Ik voel me niet serieus genomen!quote:Muhaha. Muha. Ha.
nee, da's dus geen goed idee
![]()
*zucht*... beta'squote:Op maandag 7 februari 2005 12:25 schreef Haushofer het volgende:
Maar dat idee dat we allemaal operatoren zijn, bevalt me wel. En dan kun je vanuit de onderlinge commutatie bekijken of mensen elkaar ook liggen.
Je batterij is bijna leegquote:Op maandag 7 februari 2005 12:24 schreef Haushofer het volgende:
Muhaha. Muha. Ha.
quote:Op maandag 7 februari 2005 12:27 schreef ReCreative het volgende:
Hoe is het trouwens gekomen dat iedereen daar op is? Ik weet nog wel dat ik in #truth een keer Voice kreeg en dat ik al mijn vrienden gebeld heb om te gaan kijken.
quote:Op maandag 7 februari 2005 12:07 schreef ReCreative het volgende:
Of zijn wij allen teruggetrokken, verlegen, wereldvreemde figuren die een persoonlijkheid kleien op een digitaal discussieplatform waar emoties worden weergegeven middels een afbeelding van 15 bij 15 pixels?
60 x 60 toch?quote:Op maandag 7 februari 2005 12:07 schreef ReCreative het volgende:
Wat is overigens de reden dat afgelopen zaterdag pas de eerste WFL-meet met meer dan 3 personen plaatsvond? Is er een aversie tegen meeten onder wetenschappers, filosofen en levensbeschouwelijken? Of zijn wij allen teruggetrokken, verlegen, wereldvreemde figuren die een persoonlijkheid kleien op een digitaal discussieplatform waar emoties worden weergegeven middels een afbeelding van 15 bij 15 pixels?
Ik weet het niet.. Er was gewoon weinig animo, maar hoe dat komt..quote:Op maandag 7 februari 2005 12:07 schreef ReCreative het volgende:
Ik at even wat, ik loop ook niet op water.quote:Op maandag 7 februari 2005 12:17 schreef ReCreative het volgende:
Haus! Alice! Mag deze alstublieft kleverig of eten jullie nu brood?
Leg het eens voor aan Cynix of yvonne o.i.d.quote:Op maandag 7 februari 2005 12:20 schreef Doffy het volgende:
Schiet me opeens te binnen: in #wfl zijn we allemaal operator. Is het geen idee om alle WFL-regulars gewoon allemaal maar Mod te maken?
User icons zijn 60x60, smileys idd iets van 15 of 16 pixels.quote:Op maandag 7 februari 2005 12:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
60 x 60 toch?
-edit : Deel weggehaald op verzoek-
Je verhuist toch niet per NS?quote:Op maandag 7 februari 2005 13:07 schreef Geartsjuh het volgende:
Als klein blond meisje met enorme (verhuis)dozen over straat lopen is tof.![]()
Gelukkig niet.quote:
Ach, na een paar keer een uur gezocht te hebben herinner je het je vast wel.quote:Op maandag 7 februari 2005 13:19 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Gelukkig niet.Ik heb alleen even dozen gehaald bij de Appie, alleen die passen niet in elkaar. Gevolg: ik over straat met een partij dozen voor mijn gezicht.
En dan maar hopen dat je je huis terug vindt..
Gelukkig maar, ik ken iemand die een verhuizing heeft gedaan met de NS.quote:Op maandag 7 februari 2005 13:19 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Nee, per Opel en (natuurlijk) per Peugeot.
Dan hoop ik niet dat ie ook een bank e.d. moest verhuizen!quote:Op maandag 7 februari 2005 13:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik ken iemand die een verhuizing heeft gedaan met de NS.
Wel enorme opbergkasten.quote:Op maandag 7 februari 2005 14:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat ie ook een bank e.d. moest verhuizen!
Lees je die topicreports nooit?quote:Op maandag 7 februari 2005 14:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik geloof dat die er niet zijn. Is overigens wel helemaal gelukt.
en je PM op irc ook al niet...quote:Op maandag 7 februari 2005 14:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jawel, maar alleen als ik de WFL index bekijk, en dat doe ik minder vaak dan MyAT volgen.
Volgens irc ben je brak en slaap je nog steedsquote:Op maandag 7 februari 2005 15:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel vaker als ik niet op IRC aanwezig ben.
irc weet niet beter.quote:Op maandag 7 februari 2005 15:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
Volgens irc ben je brak en slaap je nog steeds
uit z'n ondertitel:quote:
quote:Het is Menéér Giraffe voor jou
Als ik niet gek ben, dan ligt het dus aan het kabeltje en kan ik vanavond al internetten en jullie dus inlichten hierover. Als ik wel gek ben is het stekkertje verkeerd en doet internet het vanavond nog nietquote:Op maandag 7 februari 2005 16:22 schreef Alicey het volgende:
Je moet er niet mee te koop lopen dat je gek bent inderdaad... Ik doe ook altijd alsof het niet zo is.
Nog gekker.quote:Op maandag 7 februari 2005 16:32 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Als ik niet gek ben, dan ligt het dus aan het kabeltje en kan ik vanavond al internetten en jullie dus inlichten hierover. Als ik wel gek ben is het stekkertje verkeerd en doet internet het vanavond nog niet.
Juist, als ik me verveel zal ik er eens aan denken.quote:En dan ik gek ben is duidelijk, daar hoef ik niet mee te koop te lopen. Mijn variatie in posts tussen uitermate intelligent en volslagen onkundig vermoedt al dat er een ietwat 'gevarieerde' persoon schuilgaat achter de letters RC... Of iemand die bewust een gevarieerd beeld over zichzelf verspreid. Of iemand die jullie iets duidelijk wil maken door jullie te bewegen de eerste letters van al zijn posts achter elkaar te zetten en de zin die dan ontstaat te vertalen uit het Oud-Russisch om vervolgens te ontdekken dat de maan de spiegel is van de aarde en de neologie van holistische theorieën onomkeerbaar is.
Waar heb je de koffie verstopt en voer je zijn opdrachten uit?quote:Op maandag 7 februari 2005 18:35 schreef livEliveD het volgende:
Koffie vindt post
ik loop er tenminste wel mee te koop.. zo denken mensen dat ik niet gek ben (volgens mij zit daar ergens wel een beetje logica in.. alleen heb net plasmide DNA geisoleerd en in stukken geknipt, en ben niet meer echt helder)quote:Op maandag 7 februari 2005 16:22 schreef Alicey het volgende:
Je moet er niet mee te koop lopen dat je gek bent inderdaad... Ik doe ook altijd alsof het niet zo is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |