Dat zal dan wel niet uit Oost Pruisen zijn...daar schreeuwen ze altijd zo hard...quote:Op maandag 7 februari 2005 11:03 schreef Karzeuler het volgende:
[afbeelding]
hier is een dame voor Bimmel om mee te rupsen
ze komt uit het land waar alle vrouwen zo'n schattig accent hebben
niet echt, hint: hij is naamgenoot van beroemde schrijver, is zelf zangerquote:Op maandag 7 februari 2005 11:06 schreef Bimmel het volgende:
Missbe-havin-a-baby... hedde gij ene betere plaat van meneer 'Hunk'?
neenquote:Op maandag 7 februari 2005 11:08 schreef Bimmel het volgende:
Geena Lisa ?
Heel goed! Kijk, veel duidelijker zo he..quote:Op maandag 7 februari 2005 11:11 schreef Oblivion het volgende:
Yvonne Keeley en scot fitzgerald.
Goeie smorrugus zegquote:Op maandag 7 februari 2005 11:12 schreef pos het volgende:
Phaedra?
Weer rupsig?quote:Op maandag 7 februari 2005 11:14 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Goeie smorrugus zegkom allerlei ontblote platen van mevrouw tegen....
dat is al de helft van haar naam (nu de rest nog)quote:Op maandag 7 februari 2005 11:12 schreef pos het volgende:
Phaedra?
Die laatste was foutquote:Op maandag 7 februari 2005 11:18 schreef Bimmel het volgende:
Chantal....
Zou ze alweer een nieuw woordje geleerd hebben vandaag?
Ik had perongeluk het verkeerde plaatje ingeladen. Dus Chantal weer weggehaaldquote:Op maandag 7 februari 2005 11:18 schreef Bimmel het volgende:
Chantal....
Zou ze alweer een nieuw woordje geleerd hebben vandaag?
-edit-
he...waar is chantalleke gebleven?
Pheadra heet Hoste van achteren...btw
Gaarne, ik bedoel, ik kan ook best genieten van een mooie vrouw, maar een leuke vent zou fijn zijn..quote:Op maandag 7 februari 2005 11:22 schreef Bimmel het volgende:
Ik zoek voor de dames een 'hunk' maar als ik op Google zoek onder hunk kom ik alleen maar lichtelijk homo-erotische pagina's tegen...ook net niet wat ik zoek.
he bah, neequote:Op maandag 7 februari 2005 11:24 schreef Karzeuler het volgende:
is dit wat voor de dames?
[afbeelding]
nick kershawquote:
Brrrr...engquote:
Nick is goed, maar het is een andere Nick..denk aan spijkerbroeken in wasserettes.quote:
robbie williams natuurlijkquote:Op maandag 7 februari 2005 11:26 schreef Karzeuler het volgende:
[afbeelding]
deze naamgenoot van bovenstaande bodybuilder dan?
was dat niet die kerel uit die spijkerbroekenreclame die toen is gaan zingenquote:
ach ja dat was m, foute man!!!quote:
ja, vage teksten ook...there's a tree in the middle and a hole in the ground ofzo..quote:Op maandag 7 februari 2005 11:28 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
was dat niet die kerel uit die spijkerbroekenreclame die toen is gaan zingen
hij heeft 1 of 2 hitjes gehad, en ook wat met madonna
Nee, dat is de Riddle van Nick Kershaw.quote:Op maandag 7 februari 2005 11:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja, vage teksten ook...there's a tree in the middle and a hole in the ground ofzo..
Warren Beatyquote:Op maandag 7 februari 2005 11:31 schreef Karzeuler het volgende:
Dames willen natuurlijk een man met stijl en charme
en die ook een vet salaris verdient in de entertainment industry
[afbeelding]
he gets, helemaal in de war op maandagochtend....quote:Op maandag 7 februari 2005 11:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, dat is de Riddle van Nick Kershaw.
Nee, da's die andere Nickquote:Op maandag 7 februari 2005 11:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja, vage teksten ook...there's a tree in the middle and a hole in the ground ofzo..
quote:Op maandag 7 februari 2005 11:32 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
Nee, da's die andere Nick
Nik Kamen had liedjes als "Each time, you break my heart" en "I promise my self I waith for you" enzo
ze google-en hoorquote:Op maandag 7 februari 2005 11:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
heren, wat zijn jullie goed op de hoogte..![]()
Dame, ik ben plaatjesdraaier in mijn vrije tijd bij een lokale omroepquote:Op maandag 7 februari 2005 11:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
heren, wat zijn jullie goed op de hoogte..![]()
ja, verklaringen genoeg voor je de kast uitkomt he...quote:Op maandag 7 februari 2005 11:36 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
Dame, ik ben plaatjesdraaier in mijn vrije tijd bij een lokale omroep
eentje van het oude soort dat beter is in muziekfeitjes dan in presenteren![]()
daarom zal ik denk ik ook niet verder komen dan lokale omroep vrees ik
Ja Donnerquote:
jummie!quote:Op maandag 7 februari 2005 11:40 schreef Karzeuler het volgende:
goed
hier nog eentje voor de dames
[afbeelding]
Depp als Don Juan
prrrrr...quote:Op maandag 7 februari 2005 11:42 schreef Karzeuler het volgende:
ok, nu beginnen de dames te rupsen
tja, stond er ook op he..quote:Op maandag 7 februari 2005 11:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Ed O'Neill
quote:
Je zult me wel niet geloven maar ik zag dat pas nadat ik het had ingevoerd.quote:
I love the smell of napalm in the morningquote:
getver, jullie gaan me toch niet vertellen dat jullie dat 'rupsig' vinden he? (zeg ik dat zo goed?) Een keer blazen en ze valt voorover... en nee, weet niet hoe ze heetquote:Op maandag 7 februari 2005 11:44 schreef Karzeuler het volgende:
okay, de dames zijn weer aan hun trekken gekomen
nu is het tijd voor de heren om aan hun trekken te komen
[afbeelding]
hmm, man in uniform...quote:
Nee, hoorquote:Op maandag 7 februari 2005 11:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
getver, jullie gaan me toch niet vertellen dat jullie dat 'rupsig' vinden he? (zeg ik dat zo goed?) Een keer blazen en ze valt voorover... en nee, weet niet hoe ze heet
Die man in uniform is wel mooi Robert Duvall uit de klasieker Apocalypse Nowquote:Op maandag 7 februari 2005 11:46 schreef pyl het volgende:
![]()
Wat een puinhoop!
Als de kat van huis is enzo.![]()
een kennerquote:Op maandag 7 februari 2005 11:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Veronika Zemankova?
ja de film wist ik, de man nietquote:Op maandag 7 februari 2005 11:48 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
Die man in uniform is wel mooi Robert Duvall uit de klasieker Apocalypse Now
Goed!quote:Op maandag 7 februari 2005 11:48 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
Die man in uniform is wel mooi Robert Duvall uit de klasieker Apocalypse Now
Zo, gij hebt vast vele tissues bevochtigd, of bent gij een kenner van Oost Europeese fotografie?quote:Op maandag 7 februari 2005 11:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Veronika Zemankova?
Mijn neefje leest FHM en Maxim. Daar heeft ze weleens in gestaan.quote:Op maandag 7 februari 2005 11:52 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
Zo, gij hebt vast vele tissues bevochtigd, of bent gij een kenner van Oost Europeese fotografie?
Korsakov?quote:Op maandag 7 februari 2005 11:56 schreef missbehavin het volgende:
met die gaten in mijn geheugen ben ik al blij met de halve naam..
Okayquote:Op maandag 7 februari 2005 11:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mijn neefje leest FHM en Maxim. Daar heeft ze weleens in gestaan.
moet ik weer een plaatje van een mooie heer plaatsen dan?quote:Op maandag 7 februari 2005 12:00 schreef missbehavin het volgende:
jongens, dit is niet echt mijn afdeling...
inderdaad...ik ga maar ff stofzuigen ofzoquote:Op maandag 7 februari 2005 12:00 schreef missbehavin het volgende:
jongens, dit is niet echt mijn afdeling...
Nee, zij is een latina babe en beroemd lingerie modelquote:Op maandag 7 februari 2005 12:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Ze lijkt op Eva Longoria uit de desparate housewives maar die heeft volgens mij een kleinere bh-maat.
Ken haar niet.quote:Op maandag 7 februari 2005 12:05 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
Nee, zij is een latina babe en beroemd lingerie model
de meeste heren kennen haar achterwerk beter dan haar gezicht
full force? gokjequote:Op maandag 7 februari 2005 12:04 schreef Bimmel het volgende:
Naar wie kijkt IJs Blok hier zo boos?
[afbeelding]
Neuhquote:
Okay, ik zal haar verklappen en hierbij geen dames uit de middelste pagina meer plaatsenquote:
Kool and the Gangquote:Op maandag 7 februari 2005 12:07 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Neuh(maar die zijn ook wel errug gezellig fout
) Deze meneren zijn echte koele knakkers
Uhuh..quote:Op maandag 7 februari 2005 12:08 schreef pos het volgende:
kool and the gang?
is dat bryan adams?quote:Op maandag 7 februari 2005 12:12 schreef Karzeuler het volgende:
Dames!
[afbeelding]
de persoon in kwestie werdt door marilyn manson nog de Antichrist genoemt omdat hij al 20 jaar populair is en nog steeds in de zelfde spijkerbroek en t-shirt loopt! En niet eens merkleding
Politiefoto van man die iets stouts heeft gedaan?quote:
yepquote:
In dat geval: Wayne Bobbit?quote:Op maandag 7 februari 2005 12:14 schreef missbehavin het volgende:
Heren, jullie zouden ook zo kijken als jullie hetgeen overkwam wat hem overkwam...
Rotten.com heeft opeens 5 hits erbijquote:Op maandag 7 februari 2005 12:14 schreef missbehavin het volgende:
Heren, jullie zouden ook zo kijken als jullie hetgeen overkwam wat hem overkwam...
Neuh, mijn oudste broer had deze plaat opgenomen op z'n bandrecorderquote:Op maandag 7 februari 2005 12:26 schreef Treinhomo het volgende:
Hey, een meneer in zwart-wit...
Heb jij daar nog mee geknikkerd, Scrut ?
'k ben een verstokt SP-stemmer, maar deze analogie van heer Marijnissen is mij onbekend...quote:Op maandag 7 februari 2005 12:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Jan Marijnissen vergelijkt onze minister van Financiën graag met deze zanger
Yes indeedquote:Op maandag 7 februari 2005 12:34 schreef Treinhomo het volgende:
Gerrit Dekzeil...
ook nietquote:Op maandag 7 februari 2005 13:18 schreef Bimmel het volgende:
Joost Zweegers dus....
quote:Op maandag 7 februari 2005 13:32 schreef dolle_hond het volgende:
winny de jong
Nou, dat uitgerekendquote:Op maandag 7 februari 2005 13:32 schreef pos het volgende:
tis er?
Indeed. De achterste meneer is een lid van de beste rapgroep ever en meneer voor is al lang zeer bekend in de rapscene. Echte namen Clifford Smith en Reginald Noble.quote:Op maandag 7 februari 2005 13:44 schreef Berkery het volgende:
Rapnegers?
quote:
Nee Tong, dan had je beide moeten zeggen.....quote:
quote:Op maandag 7 februari 2005 13:46 schreef mr_anonimous het volgende:
Indeed. De achterste meneer is een lid van de beste rapgroep ever en meneer voor is al lang zeer bekend in de rapscene. Echte namen Clifford Smith en Reginald Noble.
quote:Op maandag 7 februari 2005 18:58 schreef pos het volgende:
Paul Wilking
quote:en Henk van der Meijden?
Sterker nog; 't is 'm...quote:Op maandag 7 februari 2005 18:58 schreef pos het volgende:
Die rechter lijkt ook op Conny Mus
Mais non, monsieur est Francophonequote:Op maandag 7 februari 2005 20:05 schreef Tokay het volgende:
José Carreras?
Ja, ik had m van de week gepost, hoe ie er nu uitziet, niet echt veel beter geworden vrees ik...quote:Op maandag 7 februari 2005 20:34 schreef tong80 het volgende:
Oh ja die vreselkijke gladjakker die niet zuiver kan zingen maar menig meisje van 14 als object haddeen om voor het eerst de geneugten van de zelfmasturbatie te leren kwa poster aan de muur.
Je zit er dichtbij....quote:
Whoa!quote:Op maandag 7 februari 2005 22:09 schreef huggy_bear het volgende:
Lengte: 1.89 meter
Durfal.quote:Op maandag 7 februari 2005 22:08 schreef pyl het volgende:
Probeer het eens in Sport, huggy. Daar weet Tong 'm ook niet.
Kijk, kijk, kijk, een kenner!!!!quote:Op maandag 7 februari 2005 22:22 schreef fotoloog het volgende:
Britt?
Go George!quote:Op maandag 7 februari 2005 22:37 schreef tong80 het volgende:
Die andere lijkt me Georghe Best met een chjickie
tuurlijk. 't Is z'n vrouw overigens, de hoeveelste en in welk jaar zij Miss World was, moet ik je schuldig blijven.quote:Op maandag 7 februari 2005 22:37 schreef tong80 het volgende:
Die andere lijkt me Georghe Best met een chjickie
Man,ga op het dak zittenquote:Op maandag 7 februari 2005 22:47 schreef pyl het volgende:
Spelling incorrect, foto! Voor de rest: niets dan lof.
Het is Wttewaal.
En ik had nog zo duidelijk gezegd: alleen correcte spellingen worden goedgekeurd.quote:
Miereneuker!quote:Op maandag 7 februari 2005 22:49 schreef pyl het volgende:
[..]
En ik had nog zo duidelijk gezegd: alleen correcte spellingen worden goedgekeurd.![]()
quote:Op maandag 7 februari 2005 22:50 schreef fotoloog het volgende:
Miereneuker!
Tsjonge man ,wat loop jij nou te fuckenquote:
alleen juiste gegevens worden goedgekeurd,geen gissingenquote:Op maandag 7 februari 2005 22:40 schreef pyl het volgende:
[..]
de hoeveelste en in welk jaar zij Miss World was, moet ik je schuldig blijven.
Hehe, dat was mijn eigen vraag, dan mag dat.quote:Op maandag 7 februari 2005 22:53 schreef woediewokkie het volgende:
alleen juiste gegevens worden goedgekeurd,geen gissingen
Nou, ik dacht het nietquote:Op maandag 7 februari 2005 22:51 schreef pyl het volgende:
Scrut gaat die man met de gitaar scoren.
Dat was precies de reden waarom ik ervan uitging dat jij 'm wel zou weten...quote:Op maandag 7 februari 2005 22:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Z'n gitaar is wel heel bijzonder trouwens![]()
En daardoor kom ik nu bij Merle Travis uit; die wist bij Gibson veel gedaan te krijgenquote:Op maandag 7 februari 2005 22:57 schreef pyl het volgende:
[..]
Dat was precies de reden waarom ik ervan uitging dat jij 'm wel zou weten...![]()
Ja, die zou je niet kapot willen slaan ....quote:Op maandag 7 februari 2005 22:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Z'n gitaar is wel heel bijzonder trouwens![]()
quote:Op maandag 7 februari 2005 22:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En daardoor kom ik nu bij Merle Travis uit; die wist bij Gibson veel gedaan te krijgen
USA?quote:
quote:Op maandag 7 februari 2005 22:58 schreef huggy_bear het volgende:
[..]
Ja, die zou je niet kapot willen slaan ....
Mooi uitgelichte foto...maar kom niet op z'n naam....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |