Dat zal dan wel niet uit Oost Pruisen zijn...daar schreeuwen ze altijd zo hard...quote:Op maandag 7 februari 2005 11:03 schreef Karzeuler het volgende:
[afbeelding]
hier is een dame voor Bimmel om mee te rupsen
ze komt uit het land waar alle vrouwen zo'n schattig accent hebben
niet echt, hint: hij is naamgenoot van beroemde schrijver, is zelf zangerquote:Op maandag 7 februari 2005 11:06 schreef Bimmel het volgende:
Missbe-havin-a-baby... hedde gij ene betere plaat van meneer 'Hunk'?
neenquote:Op maandag 7 februari 2005 11:08 schreef Bimmel het volgende:
Geena Lisa ?
Heel goed! Kijk, veel duidelijker zo he..quote:Op maandag 7 februari 2005 11:11 schreef Oblivion het volgende:
Yvonne Keeley en scot fitzgerald.
Goeie smorrugus zegquote:Op maandag 7 februari 2005 11:12 schreef pos het volgende:
Phaedra?
Weer rupsig?quote:Op maandag 7 februari 2005 11:14 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Goeie smorrugus zegkom allerlei ontblote platen van mevrouw tegen....
dat is al de helft van haar naam (nu de rest nog)quote:Op maandag 7 februari 2005 11:12 schreef pos het volgende:
Phaedra?
Die laatste was foutquote:Op maandag 7 februari 2005 11:18 schreef Bimmel het volgende:
Chantal....
Zou ze alweer een nieuw woordje geleerd hebben vandaag?
Ik had perongeluk het verkeerde plaatje ingeladen. Dus Chantal weer weggehaaldquote:Op maandag 7 februari 2005 11:18 schreef Bimmel het volgende:
Chantal....
Zou ze alweer een nieuw woordje geleerd hebben vandaag?
-edit-
he...waar is chantalleke gebleven?
Pheadra heet Hoste van achteren...btw
Gaarne, ik bedoel, ik kan ook best genieten van een mooie vrouw, maar een leuke vent zou fijn zijn..quote:Op maandag 7 februari 2005 11:22 schreef Bimmel het volgende:
Ik zoek voor de dames een 'hunk' maar als ik op Google zoek onder hunk kom ik alleen maar lichtelijk homo-erotische pagina's tegen...ook net niet wat ik zoek.
he bah, neequote:Op maandag 7 februari 2005 11:24 schreef Karzeuler het volgende:
is dit wat voor de dames?
[afbeelding]
nick kershawquote:
Brrrr...engquote:
Nick is goed, maar het is een andere Nick..denk aan spijkerbroeken in wasserettes.quote:
robbie williams natuurlijkquote:Op maandag 7 februari 2005 11:26 schreef Karzeuler het volgende:
[afbeelding]
deze naamgenoot van bovenstaande bodybuilder dan?
was dat niet die kerel uit die spijkerbroekenreclame die toen is gaan zingenquote:
ach ja dat was m, foute man!!!quote:
ja, vage teksten ook...there's a tree in the middle and a hole in the ground ofzo..quote:Op maandag 7 februari 2005 11:28 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
was dat niet die kerel uit die spijkerbroekenreclame die toen is gaan zingen
hij heeft 1 of 2 hitjes gehad, en ook wat met madonna
Nee, dat is de Riddle van Nick Kershaw.quote:Op maandag 7 februari 2005 11:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja, vage teksten ook...there's a tree in the middle and a hole in the ground ofzo..
Warren Beatyquote:Op maandag 7 februari 2005 11:31 schreef Karzeuler het volgende:
Dames willen natuurlijk een man met stijl en charme
en die ook een vet salaris verdient in de entertainment industry
[afbeelding]
he gets, helemaal in de war op maandagochtend....quote:Op maandag 7 februari 2005 11:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, dat is de Riddle van Nick Kershaw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |