abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24976479
quote:
Op maandag 7 februari 2005 20:36 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Salamalaikoe of zoiets... Sebulba...
Salaam aleykum, dat is geen Surinaams maar Arabisch
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 7 februari 2005 @ 20:45:56 #127
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24976480
Over Davids <> VDV. Tsja, ik zou Davids er graag bij hebben, maar hoe lang gaat 'ie nog mee, wat is z'n salaris (het dubbele van VDV?) en wat kan VDV opbrengen? Dan moet Edgar wel erg goed gaan voetballen wil 'ie het financieel verantwoord maken.
  maandag 7 februari 2005 @ 20:49:24 #128
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24976534
quote:
Op maandag 7 februari 2005 20:39 schreef gras het volgende:
Pienaar in de basis! Minder dan Sneijder de afgelopen weken kan toch niet.
Niet veel beter ook, gezien de prestaties van Pienaar in de speelminuten die 'ie kreeg.
pi_24976606
Pienaar heeft een beetje hetzelfde als Babos. Sinds zijn blessure niet meer dezelfde en veel slechter.

Ik gok dat Lindgren en misschien wel Maduro een kans krijgt.
pi_24976693
Zijn er trouwens veel mensen hier die regelmatig op ajax.netwerk.to komen?
Vooral op het forum lees ik vrij veel, staan vaak wel aardige discussies.
Hier over het Ajax van volgend jaar / aankoopbeleid: http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum9/1695.php

En ik vraag me af of Davids haalbaar is, los van het feit dat ik hem graag zou zien komen. Ik geloof dat een eventuele transfer naar Everton is afgeketst omdat hij 120.000 per week vroeg .
slettebak [@] gmail.com
pi_24976738
Die Ajacieden op het Ajax netwerk zijn soms lachwekkend Soms worden er zelfs "Haal Ronaldinho naar Ajax" topics geopend
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24976761
quote:
Op maandag 7 februari 2005 21:01 schreef JaWi het volgende:
Zijn er trouwens veel mensen hier die regelmatig op ajax.netwerk.to komen?
Vooral op het forum lees ik vrij veel, staan vaak wel aardige discussies.
Hier over het Ajax van volgend jaar / aankoopbeleid: http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum9/1695.php
Lees wel veel, postte vroeger ook nog wel eens. Maar er komen nu zoveel nutteloze posts daar en de stemming wisselt daar echt heel erg na de ene verlies of winst partij.

Overigens, op VI.nl meldden ze dan weer dat er niks ernstigs met Sneijder is en dat hij woensdag zelfs gewoon meedoet.
quote:
Sneijder snel weg van Oranje-training

7/2/2005 20:51

Wesley Sneijder heeft maandagavond op de training van het Nederlands elftal vervroegd de kleedkamer moeten opzoeken. De middenvelder van Ajax en Oranje kampte met een lichte (linker) hamstringblessure.

De kwetsuur liet zich overigens niet ernstig aanzien. De snelle aftocht van Sneijder had waarschijnlijk vooral te maken met voorzorg.'Volgens mij was er weinig aan de hand', liet bondscoach Marco van Basten na afloop van de oefensessie weten. 'Maar het had nu weinig zin om risico met hem te nemen.'

Van Basten verwachten woensdagavond, als Oranje op Villa Park op Engeland stuit, dan ook gewoon over Wesley Sneijder te kunnen beschikken.
pi_24976821
Hopelijk kan Sneijder meespelen; Met Van Bommel en Landzaat op het middenveld
pi_24976864
quote:
Op maandag 7 februari 2005 21:05 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Lees wel veel, postte vroeger ook nog wel eens. Maar er komen nu zoveel nutteloze posts daar en de stemming wisselt daar echt heel erg na de ene verlies of winst partij.

Overigens, op VI.nl meldden ze dan weer dat er niks ernstigs met Sneijder is en dat hij woensdag zelfs gewoon meedoet.
[..]
.

Inderdaad ook een hoop doelloze discussie. Maar er staan ook wel interessante dingen dingen tussen.

Hebben ze het in studio voetbal gisteren trouwens over een gesprek tussen van Basten en Davids gehad?
slettebak [@] gmail.com
pi_24976917
Zometeen op Yorin: Ajax '95
pi_24977063
quote:
Op maandag 7 februari 2005 20:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Pienaar heeft een beetje hetzelfde als Babos. Sinds zijn blessure niet meer dezelfde en veel slechter.

Ik gok dat Lindgren en misschien wel Maduro een kans krijgt.
Met Pienaar komt het wel goed. Lindgren kan inderdaad wel een kans krijgen nu Van Der Vaart is geschorst. Misschien ook wel O'Brien linksback en Maxwell naar het middenveld. Ik ben in ieder geval erg benieuwd wie Koeman gaat opstellen tegen NAC.
pi_24977186
Heb zo'n vermoeden dat er in dit topic wel iemand zit die me wat over de Arena kan vertellen...

Kan iemand me uitleggen hoe het zit met de rijen in de Arena? Ga naar U2, heb een kaartje voor van 119, rij 2.. alleen hoe zijn die rijen genummerd... zit 2 helemaal vooraan, met maar 1 rij voor je?

Of nummeren ze vanaf boven?

pi_24977505
quote:
Op maandag 7 februari 2005 21:13 schreef Dizzee het volgende:
Zometeen op Yorin: Ajax '95
Wat was dat toch weer mooi .

1994 - 1995

Ajax zorgt in het seizoen 1994-1995 voor een unicum in de Eredivisie: voor het eerst in de geschiedenis eindigt een club zonder één nederlaag de competitie. Ajax wint 27 wedstrijden en speelt gelijk tegen achtereenvolgens Roda JC (1-1), FC Utrecht (0-0), Volendam (2-2), NAC (2-2), RKC (1-1), weer Roda JC (1-1) en Heerenveen (3-3). Ajax zorgt er tevens voor dat de Eredivisie voor het eerst sinds acht jaar weer een club kent die de grens van honderd doelpunten passeert. Met 106 goals komt Ajax boven het gemiddelde van drie doelpunten per wedstrijd. Het is dan al de elfde keer dat de Amsterdamse club honderd of meer goals maakt.

In de Eredivisie geselt Ajax de concurrentie als zelden tevoren. PSV noch Feyenoord ziet kans beslag te leggen op de tweede plaats. Dat gebrek aan succes in Eindhoven en Rotterdam wordt geaccentueerd door de uitslagen tegen Ajax. PSV verliest in Eindhoven met 1-4 van Ajax en in Amsterdam met 1-0. De cijfers voor Feyenoord zijn nog beroerder. In het Olympisch Stadion wordt het 4-1 voor Ajax, in de Kuip zelfs 0-5.

De Amsterdammers winnen in Wenen de Champions League door AC Milan in de finale met 1-0 te kloppen . Het jeugdige team van trainer Louis van Gaal maakt dus niet alleen in eigen land, maar in heel Europa diepe indruk. Met een puntertje beslist invaller Patrick Kluivert zes minuten voor tijd de finale. De wedstrijd betekent een prachtig slotstuk aan de loopbaan van Frank Rijkaard, die eerder al met AC Milan de belangrijkste Cup heeft gewonnen. Drie dagen na de historische zege in het Ernst Happel-stadion, neemt Rijkaard als voetballer afscheid bij de competitiewedstrijd Ajax-FC Twente. Een kwartier voor het einde krijgt dit monument van de voetbalsport een publiekswissel.

Ajax blijft dus niet alleen in de Eredivisie ongeslagen, ook in de Champions League wordt niet één keer verloren. In de eerste ronde wordt AC Milan twee keer gedecideerd weggezet en in de halve finale is het spel tegen het kansloze Bayern München (0-0 en 5-2) ronduit indrukwekkend. Van Gaal heeft een prachtig elftal in elkaar gezet. Tien man zijn verzekerd van een basisplaats. Clarence Seedorf doet in vrijwel alle wedstrijden mee, maar toch is hij niet helemaal zeker van een vaste plaats. Deze allrounder speelt bij voorkeur achter de spits, maar omdat Jari Litmanen en de doorbrekende Patrick Kluivert centraal voorin spelen, vult Seedorf regelmatig elders in het elftal de gaatjes op. Dit leidt er mede toe dat Seedorf nog ruim voor zijn twintigste verjaardag een contract tekent bij Sampdoria. Op zijn zestiende heeft hij tijdens de UEFA Cup-wedstrijd Ajax-Vitoria Guimaraes zijn debuut gemaakt. Na 64 competitiewedstrijden neemt de jonge international al afscheid van de Eredivisie.

. .

Genoeg nostalgie .
slettebak [@] gmail.com
pi_24977537
quote:
Op maandag 7 februari 2005 21:26 schreef Murray het volgende:
Heb zo'n vermoeden dat er in dit topic wel iemand zit die me wat over de Arena kan vertellen...

Kan iemand me uitleggen hoe het zit met de rijen in de Arena? Ga naar U2, heb een kaartje voor van 119, rij 2.. alleen hoe zijn die rijen genummerd... zit 2 helemaal vooraan, met maar 1 rij voor je?

Of nummeren ze vanaf boven?

[afbeelding]
Ze nummeren vanaf onderen. Maar uhhhm, zitplaatsen bij een concert .
slettebak [@] gmail.com
pi_24977595
quote:
Op maandag 7 februari 2005 21:47 schreef JaWi het volgende:

[..]

Tof.

Ik sta het 3e concert al, geen zin om nog een dag vanaf 10 uur in een rij te gaan staan om helemaal vooraan te staan.
pi_24977597
Wat een jaar

Dat doelpunt van Kluivert ik kan me niet herinneren dat ik ooit gekker ben geweest .
pi_24977694
quote:
Op maandag 7 februari 2005 21:50 schreef VoreG het volgende:
Wat een jaar

Dat doelpunt van Kluivert ik kan me niet herinneren dat ik ooit gekker ben geweest .
Ik was 10 toen. Hadden hier een feestje met 40 mensen ofzo voor mijn verjaardag, na dat doelpunt ben ik op mijn blote voeten naar buiten gerend als een malle . Kwam halverwege de prijsuitreiking weer terug .
slettebak [@] gmail.com
pi_24979509
Absoluut een mooi jaar.

* BliksemSchigt heeft nog een echte foto op posterformaat met een huilende Kluivert met daarachter Seedorf en Rijkaard die de beker omhoog houdt
  maandag 7 februari 2005 @ 23:50:08 #144
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_24980002
quote:
Op maandag 7 februari 2005 21:50 schreef VoreG het volgende:
Wat een jaar

Ik ook De hele dag al in Wenen met mijn zusje flink aan het bier gezeten, prachtig weer. En toen dat doelpunt. Ik ben de trap afgerend met mijn zus in mijn armen Een mens doet rare dingen op dat soort momenten
De volgende dag kon ik mijn rechterknie niet meer bewegen, maar dat was de schuld van de busreis natuurlijk
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  dinsdag 8 februari 2005 @ 08:36:04 #145
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_24983267
quote:
Op maandag 7 februari 2005 21:47 schreef JaWi het volgende:

[..]

Alsof mensen die keuze hadden, ik wilde ook staanplaatsen maar die waren te snel uitverkocht.
The Most Incredible, Baby
pi_24983976
quote:
Yakubu: ik kom zeker terug bij Ajax
"Ik kom terug bij Ajax, ik wil bij die club slagen. Ik heb ook gehoord vanuit de club dat ze me weer willen hebben. " Dat zei Abubukari Yakubu, de Ghanese middenvelder van Ajax die momenteel verhuurd is aan Vitesse, maandagavond bij FC Godenzonen op AT5.
Volgens zijn zaakwaarnemer G. Lagendijk is er ook belangstelling voor Yakubu van Olympique Lyon maar de Ghanees wil terug naar de club waar hij een groot deel van zijn opleiding genoot.
Parool-journalist Henk Spaan: "Ajax moet Yakubu ook terughalen. Of zijn ze nu een speler aan het scouten, die ze al 5 jaar in opleiding hebbe gehad?"
pi_24984033
1994-1995
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_24984654
quote:
Sneijder speelt al een groot aantal wedstrijden alsof hij geblesseerd is; het is een mooie gelegenheid om eens iemand anders daar neer te zetten.......
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 10:44:12 #149
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_24986161
Wat pfaf zegt
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: