Iets wara je om kan lachen, aangezien dat hier op het forum zeldzaam is, de Cliniclowns zijn bijzaak.quote:
lees dan eens wat vaker de ideeën van users in FBquote:Op zondag 6 februari 2005 23:57 schreef Shirley het volgende:
Iets wara je om kan lachen, aangezien dat hier op het forum zeldzaam is
Of dat topic waarin Kasta wordt ontslagen.quote:Op zondag 6 februari 2005 23:59 schreef Herald het volgende:
[..]
lees dan eens wat vaker de ideeën van users in FB
quote:Op zondag 6 februari 2005 23:59 schreef Herald het volgende:
[..]
lees dan eens wat vaker de ideeën van users in FB
ik wil jouw pretgiecheltje wel in mijn mailbox ontvangen hoorquote:Op zondag 6 februari 2005 23:59 schreef nietzman het volgende:
Ik wil graag de groeten doen aan mijn konijn Foppe.
Dan wens ik je nog een prettig verblijf in het ziekenhuis toequote:Op maandag 7 februari 2005 00:01 schreef krakkemieke het volgende:
Gister erg gelachen, jubileum waar mensen geld van cadeaus aan Cliniclowns gaven.
Andere clowns vind ik eng ja, maar de ClinicClowns niet.
Leuk... Van die kneuzen die een beetje 'lollig' komen doen aan het sterfbed van je kindquote:Op maandag 7 februari 2005 00:01 schreef krakkemieke het volgende:
Andere clowns vind ik eng ja, maar de ClinicClowns niet.
Welk topic is dat.quote:Op maandag 7 februari 2005 00:00 schreef Youssef het volgende:
[..]
Of dat topic waarin Kasta wordt ontslagen.
Dat vraag ik me elke keer bij een topic van jou af. Vooral degene waar telkens weer dezelfde gayfoto's van jou opduiken.quote:Op maandag 7 februari 2005 00:04 schreef kastanova het volgende:
Is dit topic nog steeds open
[afbeelding]
laat hem hij probeert altijd te irriteren, misschien heeft die een cliniclowntje nodigquote:Op maandag 7 februari 2005 00:09 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dat vraag ik me elke keer bij een topic van jou af. Vooral degene waar telkens weer dezelfde gayfoto's van jou opduiken.
quote:Op maandag 7 februari 2005 00:09 schreef Shirley het volgende:
Dat vraag ik me elke keer bij een topic van jou af. Vooral degene waar telkens weer dezelfde gayfoto's van jou opduiken.
Hahahahaquote:
jij begint, met ademen graagquote:
sjeurlie laat zich doorgaans nemenquote:Op maandag 7 februari 2005 00:30 schreef paultjuhhh het volgende:
shirley neemt dr goede doel wel echt serieus enzo
quote:Op maandag 7 februari 2005 00:36 schreef nietzman het volgende:
Als ik mod was hadden Kasta en Shirley net zo lang door moeten posten totdat Shirley met een daadwerkelijk-leuk plaatje kwam.
probeer dan iets anders net zoals deze jankerd op de fotoquote:Op maandag 7 februari 2005 00:33 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Sorry, ik houd het niet langer dan 2 seconden vol.
Dit is deel 2, verwijzing naar het eerste deel vind je er uiteraard ookquote:
kun je ook gewoon daar insprekenquote:Op zondag 6 februari 2005 23:59 schreef nietzman het volgende:
Ik wil graag de groeten doen aan mijn konijn Foppe.
Ga je nu gewoon alle willekeurige pics van ebaumsworld posten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |