Jammer dat ik de 13e ga ...quote:Op donderdag 3 maart 2005 12:29 schreef calvobbes het volgende:
Van de officiele U2 site:
[..]
The Killers dus op de 13de, Snow Patrol op 15 & 16
quote:http://www.muchmusic.com
Much Pop Culture Reporter Hannah Sung traveled to Ireland to engage U2
frontman Bono & drummer Larry Mullen Jr. in exclusive conversation on
their current hit album, "How to Dismantle an Atomic Bomb." Taped on
location at U2's private recording studio in Hanover Quay and at various
Dublin hotspots, we uncover the secret to U2's longevity in the music biz.
Featuring exclusive footage of U2 performing the new track Miracle Drug,
commentary from the rock legends' long-time manager Paul McGuinness
and a guided tour of this supergroup's childhood hangouts by their lifetime
friend Gavin Friday.
Ik ga de 15e maar had liever The Killers gezien die dacht ik ook eerder genoemd werden. Maar Snow Patrol is ook heul gaaf.quote:Op donderdag 3 maart 2005 12:54 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Jammer dat ik de 13e ga ...Had liever Snow Patrol gezien.
Mja ik zat ook een beetje naar de logica te kijkenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:10 schreef Dandelion het volgende:
[..]
October ???
lijkt me sterk\
-edit-
op UV en October na weinig verrassend overigens...
Ja maar ik WIL Ultra Violetquote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:14 schreef calvobbes het volgende:
Houd er maar rekening mee dat de setlist elke avond anders zal zijn hoor.
Waarschijnlijk zijn er hooguit een stuk of 4 nummers die ze elke avond spelen, voor de rest is het anders.
Tja inderdaad.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja ik zat ook een beetje naar de logica te kijken
Eerst Beautiful Day en dan SundayBloody Sunday - dus dan gok ik een echte Bono-speech tussendoor
volgens mij word jij later een heeeelll strenge vaderquote:
Maar dan wel nádat hij Balkenende heeft gebeld en met het publiek een stukje van Help heeft gezongen!quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
volgens mij word jij later een heeeelll strenge vaderZit je de krant te lezen in de stoel, en dan zo zuchtend "kinderen die willen......." met de Volkskrant opengevouwen.... Nou, en óf de boodschap overkomt!
Ik ben al blij als ze hem spelen!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:04 schreef Mister_Slide het volgende:
Running to stand still mag alleen na Bullet the Blue Sky
Ik laat me de 13e wel verrassen.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:08 schreef Waxxer het volgende:
op www.u2fanclub.nl staat een setlist die nu zou worden gerepeteerd
Waar baseer je dit op? Ik help het je hopen maar kijkend naar U2's tour verleden mag je dit toch eigenlijk niet verwachten. Eerder het tegenovergestelde.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:14 schreef calvobbes het volgende:
Houd er maar rekening mee dat de setlist elke avond anders zal zijn hoor.
Waarschijnlijk zijn er hooguit een stuk of 4 nummers die ze elke avond spelen, voor de rest is het anders.
quote:From atu2.com:
Video is now available of Bono's recent appearance at the TED conference, where he accepted the TED prize of $100,000 and offered three wishes for how that money can be used to further the goals of the ONE Campaign. The whole video runs about 40 minutes - good stuff. And if you stick through to the end, you'll learn about a unique plan for the Vertigo Tour: while U2 performs "One," fans will be able to send an SMS message via cellphone in support of the ONE Campaign. The names of fans who sign this virtual petition will appear on the video screen as U2 plays , and those fans will later be invited to formally join the ONE Campaign.
http://www.u2tours.com/detail.src?ID=20010731quote:Op woensdag 9 maart 2005 09:46 schreef mazzle het volgende:
Ik verwacht dat ze net als toen een nummertje of 3, 4 zullen roteren indien ze meerdere avonden in dezelfde stad staan.
lekker dan...quote:Op woensdag 9 maart 2005 20:50 schreef calvobbes het volgende:
Godver
Ondertussen is er weer gedoe met de presale voor de nieuwe concerten in Amerika:{
Mijn code word geweigerd en het schijnt ook dat andere codes geweigerd worden zonder duidelijke reden waarom
Vergelijk de 1e show in Arnhem eens met de 1e in Antwerpen, dan zul je zien wat ik bedoel. Op twee acappella regeltjes na dezelfde set. En zo is dat bij meerdere 'first nights', hooguit één of twee nummers verschil. Je verwijst naar de drie concerten in Arnhem en dat is precies wat ik bedoel, daar variëren ze omdat ze meerdere nachten in dezelfde stad staan. Maar dat gaat toch echt maar om een slot of 4/5 per avond. En niet zoals jij voorspelt het tegenovergestelde, namelijk dat er 4/5 vaste nummers zijn en dat de rest varieert.quote:Op woensdag 9 maart 2005 19:38 schreef calvobbes het volgende:
[..]
http://www.u2tours.com/detail.src?ID=20010731
http://www.u2tours.com/detail.src?ID=20010801
http://www.u2tours.com/detail.src?ID=20010803
Links naar de setlist van de concerten in Arnhem tijdens de Elevation tour.
Daar staan zat verschillende nummers tussen.
In totaal hebben ze tijdens die tour een stuk of 60 verschillende nummers gespeeld. Heel wat meer afwisselingen dan een anderen artiest.
En het is mij nergens opgevallen dat elke eerste show in een andere stad, hetzelfde is.
verdorie zeg. das echt kut....quote:Op donderdag 10 maart 2005 09:14 schreef calvobbes het volgende:
Ja
Ik had me speciaal voor een show in de VS geregistreerd zelfs
En daar ga jij natuurlijk uitgebreid verslag van doenquote:Op donderdag 10 maart 2005 19:07 schreef calvobbes het volgende:
* calvobbes gaat naar New Yorkmoet nog wel vlucht en hotel regelen
Ik denk weet dat ze gewoon een fantastich concert gaan geven en dat ik dan weer alle ergernis en frustratie van de afgelopen 2 dagen snel vergeet
onbescheiden vraag, maar wat denk je dat dit grapje je ongeveer gaat kosten?quote:Op donderdag 10 maart 2005 19:07 schreef calvobbes het volgende:
* calvobbes gaat naar New Yorkmoet nog wel vlucht en hotel regelen
Vanmorgen met Fanfire gebeld, die gaan over de codes. En die hebben mijn code opnieuw ingevoerd of wat dan ook. In ieder geval kon ik net kaarten bestellen voor 10 oktober
Kost me wel 2 ribben uit mijn lijfde goedkope staanplaatsen waren (natuurlijk) al op... Maar ja, dit zal ook wel de enie keer zijn dat ik dit ga doen
Op het zootopia forum zie ik zo ook meerdere mensen staan die op deze manier alsnog aan kaarten zij gekomen, dus ik denk niet dat Larry weer uitgebreid zijn excuses aan gaat bieden.
Ik denk weet dat ze gewoon een fantastich concert gaan geven en dat ik dan weer alle ergernis en frustratie van de afgelopen 2 dagen snel vergeet
Daar wil ik nu nog niet teveel aan denken jahquote:Op donderdag 10 maart 2005 20:11 schreef greatgonzo het volgende:
onbescheiden vraag, maar wat denk je dat dit grapje je ongeveer gaat kosten?
Tof voor je, calv|half!quote:
quote:NEW @U2 VERTIGO: STAGE, TICKETS, REHEARSALS
March 10, 2005
posted by: m2
These two images -- one and two -- are doing the rounds online, but ... they're not real. They're the work, we're told, of a Dutch U2 fan who's obviously got an eye for graphic design.
@U2 has shared the images with a source who has seen the Vertigo stage, and we were told "Neither are close to what I saw in terms of shape." Our source tells us the Vertigo stage does employ an oval-shaped area much like the Elevation heart, but the oval extends further out onto the floor than the heart did. The stage is described to us as "very clean" with very little to block the view of fans sitting to the sides and behind the band. There are reportedly more than 3,000 lights built into the stage floor, and a new video screen technology will have large LEDs on a drape-like fabric. And that's all we know about the stage at this point.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |