Ik ben helemaal afgestapt van veldkaarten, in stadions. Het heeft een bepaalde status, mensen noemen hier ook altijd trots dat ze veldkaarten hebben, maar in wezen krijg je m.i. het concert veel beter mee als je goede (!) zitplaatsen hebt. Zeker als je minder dan 1.90 bent. Ik zag zaterdag ook weer wat van die kleine wijffies, echt smurfjes van 1.60, helemaal door het lint gaan omdat de veldkaarten op waren. Wees blij dacht ik, dan zié je U2 tenminste een keer echt tijdens een concert.quote:Op maandag 7 februari 2005 11:53 schreef Meneer_Aart het volgende:
Zouden we het veld in vakken gaan opdelen, of zouden ze één groot veld doen?
Ik zit nog steeds te twijfelen tussen staanplaatsen (en 24 uur voor het stadion liggen) en zitplaatsen (heb allebei de mogelijkheden). Als je in de achterste helft van het veld komt kun je toch echt beter voor zitplaatsen gaan m.i.
Kijk, daar heb ik wat aan.quote:Op maandag 7 februari 2005 12:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben helemaal afgestapt van veldkaarten, in stadions. Het heeft een bepaalde status, mensen noemen hier ook altijd trots dat ze veldkaarten hebben, maar in wezen krijg je m.i. het concert veel beter mee als je goede (!) zitplaatsen hebt. Zeker als je minder dan 1.90 bent. Daarnaast zijn bierpomp en toiletten vaak beter bereikbaar, en een mooi uitzicht over de massa is ook altijd leuk vind ik.
En je hebt ook nog eens een vaste plek, dus je kunt rustig een kwartier voor tijd binnen komen lopen.
Wat wel een vereiste is, vind ik, is dat mensen lekker gaan staan als het concert begint, want de beleving is een stuk minder als je zittend een concert moet bekijken. Maar dat "zit" bij U2 wel goed, in het Gelredome stond iederéén. Op de stoelen.
Zie boven. Bij U2 kun je je "emo" wel kwijt op de tribune. Ik zou het laten afhangen van de zitplaatsen die je kan bemachtigen. Als je helemaal achterin het stadion zit, dan zou ik voor veldkaarten gaan. Door een verrekijker moeten loeren is niks. En achter het podium zitten lijkt me ook risky, het zal ongetwijfeld een open podium zijn, maar er zal net een paal of een kudde boxen in de weg zitten.quote:Op maandag 7 februari 2005 12:31 schreef Meneer_Aart het volgende:
Degene met wie ik ga is wel klein idd.
Moet je voor een beetje staanplaats 24 uur van tevoren aanwezig zijn?
Kun je bij zitplaatsen een beetje je emo kwijt zoals bij staanplaatsen?
[afbeelding]
vak 118-119
Ik denk dat je voor het betere geluid in de arena toch beter veldkaarten kan hebben.quote:Op maandag 7 februari 2005 12:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben helemaal afgestapt van veldkaarten, in stadions. Het heeft een bepaalde status, mensen noemen hier ook altijd trots dat ze veldkaarten hebben, maar in wezen krijg je m.i. het concert veel beter mee als je goede (!) zitplaatsen hebt. Zeker als je minder dan 1.90 bent. Ik zag zaterdag ook weer wat van die kleine wijffies, echt smurfjes van 1.60, helemaal door het lint gaan omdat de veldkaarten op waren. Wees blij dacht ik, dan zié je U2 tenminste een keer echt tijdens een concert.
Daarnaast zijn bierpomp en toiletten vanaf de tribunes over het algemeen beter bereikbaar, en een mooi uitzicht over de massa is ook altijd leuk vind ik.
En je hebt ook nog eens een vaste plek, dus je kunt rustig een kwartier voor tijd binnen komen lopen.
Wat wel een vereiste is, vind ik, is dat mensen lekker gaan staan als het concert begint, want de beleving is een stuk minder als je zittend een concert moet bekijken. Maar dat "zit" bij U2 wel goed, in het Gelredome stond iederéén. Op de stoelen.
De duurste zitplaatsen, 1e ring dus aan de goede kant van het veld schuin voor het podium, hebben echt geen minder geluid hoor. Wel heb ik van een ander concert van mensen gehoord die tweehoog achterin Arena zaten, dat het geluid niet zo best was. Maar of dat aan de afstelling van het geluid heeft gelegen of dat het geluid ver van het podium altíjd kut is, dat weet ik verder niet. Je zult zo'n eind van het podium in ieder geval al wel synchroniteitsverschil ervaren tussen wat je ziet en wat je hoor lijkt me.quote:Op maandag 7 februari 2005 12:41 schreef Luni het volgende:
[..]Ik denk dat je voor het betere geluid in de arena toch beter veldkaarten kan hebben.
Kolere, ik heb ingang zuid G, zou ikdan in een vak ergens achteraan belanden?quote:Op maandag 7 februari 2005 17:34 schreef JeanClaude_Ballzack het volgende:
Ik heb staanplaatsen met de ingang Zuid (H),...
Zijn er dus staankaarten met een andere ingang? Zijn er dus op het veld ook vakken gepland?
Vast niet.quote:Op maandag 7 februari 2005 18:38 schreef Murray het volgende:
[..]
Kolere, ik heb ingang zuid G, zou ikdan in een vak ergens achteraan belanden?![]()
als ze vakken afzetten lijkt me dat logisch.Ver van te voren aanwezig zijn lijkte me slimquote:Op maandag 7 februari 2005 18:38 schreef Murray het volgende:
[..]
Kolere, ik heb ingang zuid G, zou ikdan in een vak ergens achteraan belanden?![]()
Lijkt me stug, heb ook ingang G en dat waren zowat bijna de eerste uitdraaien voor het 2e concert... Zal idd iets te maken hebben dat niet alles en iedereen vlug door 1 ingang kan.quote:Op maandag 7 februari 2005 18:38 schreef Murray het volgende:
[..]
Zie ook vorige topic. Dat valt af te leiden uit de prijzen die voor de vakken gevraagd worden.quote:Op maandag 7 februari 2005 19:32 schreef greatgonzo het volgende:
wie zegt dat het zeker is dat het podium op de korte kant staat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |