hij doet 't niet [die andere wel dus ligt niet aan m'n instellingenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:00 schreef Iwan1976 het volgende:
[[url=http://members.lycos.nl/soapupdate/pic/onm_logo_01.jpg]afbeelding][/url]
Leader 'Onderweg Naar Morgen' + Lisette (Seizoen 1) (6,91MB)
De vermissing van Gyman ofzo. Dattie ontsnapt is.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 20:19 schreef Iwan1976 het volgende:
Update over Mike & Doesjka:
Hun gastrol heeft te maken met een vermissing...
BRON: RTL Boulevard
kun je hem niet downloaden... of niet afspelen?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 20:21 schreef babette21 het volgende:
hij doet 't niet [die andere wel dus ligt niet aan m'n instellingen
nou iig niet afspelen, krijg error-scherm.... zal downloaden even proberen.......quote:Op dinsdag 8 februari 2005 20:52 schreef Iwan1976 het volgende:
kun je hem niet downloaden... of niet afspelen?
ik kan hem ok niet ophalenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 20:52 schreef Iwan1976 het volgende:
kun je hem niet downloaden... of niet afspelen?
bronquote:Op dit moment is een behandeling van de oorzaak van zwangerschaps hoge bloeddruk, pre-eclampsie en HELLP syndroom, anders dan het beëindigen van de zwangerschap, nog niet mogelijk
Ik heb hem net zelf nog ff probleemloos gedownload en afgespeeld.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 20:55 schreef Wup het volgende:
ik kan hem ok niet ophalen
edit: herstel, opera weer........
ik heb er ook geen problemen mee.....quote:Op dinsdag 8 februari 2005 20:59 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik heb hem net zelf nog ff probleemloos gedownload en afgespeeld.![]()
het gaat er ook niet om dat ziektes en medicijnen fictief zijn, dat vind ik juist wel verstandigquote:Op dinsdag 8 februari 2005 20:58 schreef haagse_elfje het volgende:
Ze hebben sinds tijden zich netjes gehouden aan de medische termologie...Renée zat dus geen onzin uit te kramen met haar Pre-Eclampsie (in de VS betekent Preeclampsia wel zwangerschapsvergiftiging maar is meer ook een algemene naam)
Fok zoekt veel ruzie tegenwoordig... dat oude forum was veel lieverquote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:47 schreef babette21 het volgende:
Vandaag aflevering 1 en 2 van "hoe was het ook alweer..."
op 't Archief, want Babette heeft ruzie met Fok!
En toen liet hij zien hoe schandalig weinig zijn generatie nog van de Nederlandse taal weet.quote:
ai wat streng...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:58 schreef Wup het volgende:
Fok zoekt veel ruzie tegenwoordig... dat oude forum was veel liever
maare... begin jij nou ook al ..... zonder bronvermelding...
dat was ik dus vergeten...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:00 schreef Iwan1976 het volgende:
BTW: Na de reclame '10 voor taal' !
Bettina Berger *kuch* Annemieke Verdoorn *kuch*quote:Op dinsdag 8 februari 2005 22:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
En toen liet hij zien hoe schandalig weinig zijn generatie nog van de Nederlandse taal weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |