quote:Mike Starink en Doesjka Dubbelt krijgen een rol in de Yorin soap ONM (Onderweg Naar Morgen). Wat de twee Lijn 4 presentatoren precies gaan doen is niet bekend. De opnames zullen op 14 februari plaatsvinden in de studio's van Aalsmeer. Het resultaat is waarschijnlijk begin april te zien op Yorin.
heb je tenminste nog iemand die alles van je aanneemt...quote:Op zondag 6 februari 2005 23:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ons aller Aafke komt terug. Woelie gelooft toch alles.
Afleveringen uit de eerste periode mogen van mij echt in de herhalingquote:Op maandag 7 februari 2005 00:16 schreef Iwan1976 het volgende:
* De band met de leader van seizoen 1 is nog even zoek, maar ik heb wel een complete aflevering gevonden, die van vrijdag 10 maart 2000, met o.a. Lise Basten (of all people), Ravi & Aïsha, Babette & Ticho, Bento, Frank & Ellen, Miguel & Aafke, Jannes #1, en Marja Eestermans (gespeeld door Ingrid Willemse). *
ze hebben wat acteurs weg te geven.... zonder code's, zonder logo's...quote:Op maandag 7 februari 2005 10:31 schreef Orginial het volgende:
Waarom moeten zelfs die twee belspelgevalletjes aangehaald worden om ONM boeiend te maken?
Aaaaaaaaargh, dat wordt gewoon TE ongeloofwaardig.quote:Op maandag 7 februari 2005 10:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
ze hebben wat acteurs weg te geven.... zonder code's, zonder logo's...
bel nu en maak kans op 'n Petra of 'n Simone....!!!!!! Belastingvrij en vandaag nog bezorgd...........
van mij mogen ze komen, die lijn4-mensjes
quote:Op maandag 7 februari 2005 10:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
ze hebben wat acteurs weg te geven.... zonder code's, zonder logo's...
bel nu en maak kans op 'n Petra of 'n Simone....!!!!!! Belastingvrij en vandaag nog bezorgd...........
van mij mogen ze komen, die lijn4-mensjes
In die tijd had ik het denk ik te druk met me ergeren aan Suzy de Ruyg... en verder had ONM toen een topcast, dus dan wil ik wel eens mild zijn over een gastrolletje... Maar je hebt gelijk wat betreft Danny de Jong, die zich inmiddels (zoals besteld) ontpopt tot bad guy, met af en toe Serge-trekjes.quote:Op maandag 7 februari 2005 10:33 schreef Wup het volgende:
Ik ben oprecht verbaasd dat Iwan Lex Citroen niet afschuwelijk vond......
ik vond zijn rol slecht, maar ik heb nou eenmaal een hekel aan pubers en kinderen dus daar valt nog over te twisten, maar Lex werd bovenal waardeloos gespeeld...
ai wat was dat joch vreselijk.......
dat doet Danny de Jong toch heel wat beter.....
quote:Op maandag 7 februari 2005 10:43 schreef Orginial het volgende:
[..]
Aaaaaaaaargh, dat wordt gewoon TE ongeloofwaardig.
don't even go there....quote:Op maandag 7 februari 2005 11:14 schreef Iwan1976 het volgende:
In die tijd had ik het denk ik te druk met me ergeren aan Suzy de Ruyg...
Danny de Jong is als Gyman 'n psychopaatje in de dop... wat zou ome Serge trots op 'm zijnquote:en verder had ONM toen een topcast, dus dan wil ik wel eens mild zijn over een gastrolletje... Maar je hebt gelijk wat betreft Danny de Jong, die zich inmiddels (zoals besteld) ontpopt tot bad guy, met af en toe Serge-trekjes.
Gun die twee nou ook eens een leuk uitje... ze hebben het toch al zo zwaar... elke dag weer zo'n belspelletje moeten presenteren, dat wens je je ergste vijand nog niet toe.quote:Op maandag 7 februari 2005 10:31 schreef Orginial het volgende:
Waarom moeten zelfs die twee belspelgevalletjes aangehaald worden om ONM boeiend te maken?![]()
Jij ook al?quote:Op maandag 7 februari 2005 11:15 schreef babette21 het volgende:
over prijzen gesproken:
ik vind 't wel eens tijd worden dat ik mijn "flirt"-prijzen in ontvangst mag nemen
of loop ik op de zaken vooruit en is de week nog niet om?!
een-Joop-Braakhekke-gevalletje....quote:Op maandag 7 februari 2005 11:36 schreef Iwan1976 het volgende:
Het zal wel weer zo'n één-keer-knipperen-en-ze-zijn-weer-weg-rol worden.
ach geen reden voor strijd toch: jij de kaartjes, ik 't boek... en volgende week precies andersom:)quote:
En hetzelfde geldt natuurlijk ook als ik Mike of Doesjka win;)quote:Op maandag 7 februari 2005 11:47 schreef babette21 het volgende:
ach geen reden voor strijd toch: jij de kaartjes, ik 't boek... en volgende week precies andersom:)
edit: we kunnen 't natuurlijk ook anders doen: als ik kaartjes win mag jij met me mee en visa versa!;)
Marlies?quote:Op maandag 7 februari 2005 11:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
een-Joop-Braakhekke-gevalletje....
en juist daarom geen enkele reden tot paniek... hoewel, van Marlies werd ik ook niet bijzonder blij
Zij was een goede vriendin van Tonnie, ze had ook in de gevangenis gezeten en ze speelde zichzelf.quote:Op maandag 7 februari 2005 12:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Marlies?Wie speelde zij dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |