Dude, het is geen NFSU.quote:Op zondag 6 februari 2005 18:50 schreef Dualdude het volgende:
Staat toch duidelijk wat ie doet, je sluit em aan op je ECU en door de variabele weerstand zal je wel wat beinvloeden zodat ie meer peut inspuit en 't ontstekings-tijdstip veranderd. Betwijfel alleen of het wel echt nut heeft. Zou zeggen, koop hemEerst zonder een keer op de dyno, dan 't ding inbouwen en dan nog es op de dyno
Het enige wat het ding zou kunnen doen is de computer ietsje voor de gek houden,maar dit zal dan resulteren in een te hoge lambdawaarde,een onjuist inspuit moment,of een te vroege ontsteking.quote:Op zondag 6 februari 2005 18:40 schreef Dualdude het volgende:
Dat kun je zelf voor minder dan 5 euro als ik dat zo bekijk. Het is een potmeter een stuk draad. Meer niet
Ga ik met je meequote:Op zondag 6 februari 2005 19:33 schreef Metro2005 het volgende:als er nog mensen intrappen ook dan verhuis ik definitief naar mars
![]()
juist geen openluchtfilter gebruiken! Je moet een dicht systeem maken zodat er geen warme lucht (met minder zuurstof!) in het inlaatspruitstuk terecht komt.quote:Op zondag 6 februari 2005 19:57 schreef PeuRac het volgende:
Zelfs die 10 tot 15 pk van jou is optimistisch Alfisti, dat red je vaak pas als je de hele uitlaat icm een openluchtfilter vervangt
goede aanzuigbuis maken, met geleide buis vanachter de grille NAAST de radiateurquote:Op zondag 6 februari 2005 20:13 schreef Alfisti het volgende:
[..]
juist geen openluchtfilter gebruiken! Je moet een dicht systeem maken zodat er geen warme lucht (met minder zuurstof!) in het inlaatspruitstuk terecht komt.
en ook dat werkt nog steeds minder goed dan een compleet gesloten systeemquote:Op zondag 6 februari 2005 20:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
goede aanzuigbuis maken, met geleide buis vanachter de grille NAAST de radiateur
Zoiets bijvoorbeeld...quote:Op zondag 6 februari 2005 20:39 schreef Alfisti het volgende:
[..]
en ook dat werkt nog steeds minder goed dan een compleet gesloten systeem
Als je stil staat word het enorm warm onder de kap dus heb je nog steeds een probleem bij het weg trekken.
Uit m'n reacties lijkt me toch wel duidelijk op te maken dat 't me behoorlijke bullshit lijktquote:Op zondag 6 februari 2005 19:34 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Het enige wat het ding zou kunnen doen is de computer ietsje voor de gek houden,maar dit zal dan resulteren in een te hoge lambdawaarde,een onjuist inspuit moment,of een te vroege ontsteking.
Allemaal nare dingen waarop je motor stuk kan lopen.
Nou goed?
Je kan zelf wel op je blote vingers natellen dat zoiets nooit veel goeds kan brengen,of je moet wel heel erg naief zijn....
herr flick heeft er wel degelijk verstand van en heeft gelijk.quote:Op zondag 6 februari 2005 18:41 schreef MidnightMotion het volgende:
Mensen met verstand van auto's aub, en onderbouw je commentaar of zeg anders liever niets Herr Flick
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |