Alleen spijtig voor Zulte en Overpelt en hun supporters dat er opnieuw 2 gezonde clubs verloren gegaan zijn aan het wanbeleid van die "oude glories"quote:
Voor Strombeek gaat hetzelfde. Volgens mij komen de fans van het oude Strombeek ook niet eens meer naar FC Brussels.quote:Op maandag 4 april 2005 01:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Alleen spijtig voor Zulte en Overpelt en hun supporters dat er opnieuw 2 gezonde clubs verloren gegaan zijn aan het wanbeleid van die "oude glories"
quote:Niet alleen bij Newcastle beginnen spelers met elkaar te vechten, ook bij Beveren was het afgelopen weekend prijs. Romaric (foto) ging in de clinch met zijn doelman Volders na het eindsignaal in de wedstrijd tegen Cercle Brugge.
Romaric vloog meteen na het eindsignaal naar doelman Marc Volders toe. De andere veldspelers en een paar mensen van de bank hadden de grootste moeite om Romaric uit de buurt van zijn ploegmaat-doelman te houden.
"Het was gewoon een discussie over een spelfase die wat uit de hand is gelopen", licht doelman Volders toe. "Op het einde van de match ging de bal buiten. Romaric vroeg mij om haast te maken omdat Cercle nog maar met tien man stond, terwijl ik liever mijn tijd wilde nemen om de bal terug in het spel te brengen. Een meningsverschil dat normaal in de kleedkamer hoort uitgepraat te worden en niet op het veld."
Trainer Helleputte: "Ik ben het al gewoon"
Zo maakte Beveren alweer geen goede reclame, dat beseft ook trainer Herman Helleputte. "Ik begin het zelfs al gewoon te worden", zegt de coach. "De jongens zijn nu éénmaal licht ontvlambaar. Dat is iets wat er moeilijk is uit te krijgen. Maar het is intussen allemaal vergeten en vergeven. Ik heb wel niet gezegd dat ik dit voorval zomaar voorbij zal laten gaan. Maar als er straffen komen worden die binnenskamers gehouden en niet besproken in de pers."
quote:Waarom heeft La Louvière met de invallers tegen Club Brugge gespeeld? Er doen allerlei verhalen de ronde die een verklaring moeten vormen op de bedenkelijke beslissing van trainer Cartier om zijn B-elftal op te stellen tegen Club Brugge. Het is voorzitter Gaone die voor de logische verklaring zorgt.
"De voetbalbond houdt geen rekening met onze belangen, dan moeten wij ook geen rekening houden met hun belangen. Wij moeten nu op 5 dagen 2 zware wedstrijden spelen tegen een zeer sterke tegenstander. Dat is niet ernstig", zegt Gaone in Het Laatste Nieuws.
De voorzitter doelt hiermee op het feit dat La Louvière de bekerpartij tegen Club Brugge 3 weken geleden had willen spelen, op hetzelfde moment als Gent-Lokeren en Lierse-Charleroi. De voetbalbond wilde hier echter niet van weten en eiste dat La Louvière toen zijn uitgestelde wedstrijd tegen Standard speelde.
Aan Brugse kant was het Peter Van der Heyden die een andere reden zag. Volgens hem hadden de reservespelers van La Louvière de opdracht gekregen om hun tegenstander van het veld te trappen, met het bekertreffen in het vooruitzicht.
quote:Op maandag 4 april 2005 11:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Dordrecht en Roda, de schimmels van de Nederlandse competities... Stellen niks voor zonder hun buitenlandse vriendjes...
quote:Zondag werden tijdens de derby tussen Racing Mechelen en K.V. Mechelen elf mensen aangehouden, waarvan vier gerechtelijk. Die vier zijn nu terug vrij, maar komen later nog voor de correctionele rechtbank.
Bij een 0-2 stand voor Malinois gingen enkele supporters van Racing door het lint. Ze gebruikten alles wat los zat: stenen, houten en metalen staven, betonnen platen en vuilnisbakken vlogen in het rond. Pas na enkele charges en het gebruik van traangas kon de politie de rust doen weerkeren. De wedstrijd werd nadien niet uitgespeeld.
Tijdens de rellen vielen er vijf gewonden, waarvan één politieman. Racing mag zich verwachten aan een 0-5 forfaitnederlaag en zal de hoge recette waarschijnlijk grotendeels moeten inleveren als boete
Klopt ja. Ben benieuwd hoe ze die kunnen betalenquote:Op dinsdag 5 april 2005 21:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ze hebben voor volgend seizoen wel alvast een tobkeeper vastgelegd.
Nu loopt er de Belgische maffiaquote:Op dinsdag 5 april 2005 21:32 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Waar is de tijd trouwens dat het nog vol met Georgische maffiosi rondliep bij Racing Mechelen ...
Bron: VIquote:RC Genk blijft op koers voor kwalificatie voor Europees voetbal. De ploeg van René Vandereycken was in de Limburgse derby met 2-0 te sterk voor Sint-Truiden.
Sint-Truiden, waar toekomstig Feyenoorder Benjamin De Ceulaer de volle negentig minuten speelde, deed niet veel onder voor RC Genk. Maar met betrekking tot het benutten van de kansen kan wel wat geleerd worden van de grote broer.
Eric Matoukou en Nenad Stojanovic deden voor RC Genk, waar Sint-Truiden ondanks een flink aantal kansen niet in slaagde: scoren. Genk-coach Vandereycken werd al voor rust naar de tribune gestuurd na te heftig protesten aan het adres van de scheidsrechter.
ik hoop met ze meequote:Op zaterdag 9 april 2005 13:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Aan de spelers van Anderlecht werd gevraagd welk resultaat ze graag wilden bij de wedstrijd Club Brugge - Standard, m.a.w. keken ze naar voren (toch nog de titel) of naar achteren (de 2de CL-plaats veilig stellen). Vrijwel unaniem hopen ze allemaal op een nederlaag van Club Brugge.
Slimste was trainer Vercauteren, die zei dat er eerst maar moest gewonnen worden van Lokeren en dat ze bij die eventuele winst sowieso een goede zaak doen.
Idd, de hoofdsonsor kapt er ook mee.quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:45 schreef Yeahinho het volgende:
Toch slim van die Racing-supporters.
Die club heeft toch geld teveel.
Ik hoop dat al die schijt-Waalse clubs failliet gaan. Vieze kutclubs allemaal.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het was wel te verwachten dat Bergen makkelijk zou winnen van La Louvière.
Daar zou ik niet al te zeker van zijn.quote:Op zondag 10 april 2005 18:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Daar had vast meer ingezeten voor Standard. De titel lijkt nu wel binnen voor Brugge.
Klopt ja,Standard speelt nog op Anderlecht en dat zijn zeker 3 punten voor de Rougesquote:Op zondag 10 april 2005 19:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
33e spelweek is het Anderlecht vs Brugge inderdaad.Ik vrees er wel voor dat Brugge de titel gaat halen.
Anderzijds komen Genk en Charlerloi ook weer dichterbij door dit gelijkspel.quote:Op zondag 10 april 2005 19:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Anderlecht is nog te pakken. Als Anderlecht van Brugge verliest en Standard pakt Anderlecht in, dan is de 2e plek een feit. Mits er een stommiteiten meer worden begaan tegen ploegen als Bergen of Sint Truiden.
Standard na de winterstop staat vrij stevig denk,is het niet de ploeg met de meeste punten na de winterstop?,en verwacht niet dat ze de fout gaan maken zoals voorgaande jaren.quote:Op zondag 10 april 2005 19:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Anderlecht is nog te pakken. Als Anderlecht van Brugge verliest en Standard pakt Anderlecht in, dan is de 2e plek een feit. Mits er een stommiteiten meer worden begaan tegen ploegen als Bergen of Sint Truiden.
roep niet te hardquote:Op zondag 10 april 2005 19:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
. Ik hoop dat ze het nu volhouden, dan is de 2e plaats binnen.
Zeer zeker.quote:
Helaas wel. Ze hadden van dat klote-Charleroi moeten winnen, dan was het een stuk beter geweest.quote:
quote:Drie ploegen in de tweede klasse krijgen geen licentie, een verrassing is het niet. Antwerp zal zich waarschijnlijk mogen verantwoorden over de leningen die zichzelf steeds overbruggen, Virton zijn stadion is niet in orde, en Patro Maasmechelen gaf er zelf al de brui aan, en dit met een fonkelnieuw stadion.
Drie ploegen zullen zich moeten verantwoorden bij de licentiecommissie maar of ze werkelijk alledrie zullen opdagen is maar de vraag. Bij Antwerp kan men deze zaak nu net missen al de pest. Virton mocht spelen dit jaar in hun eigen stadion mits aanpassingen maar die gebeurden echter niet, en Patro gooide de bijl zelf al naar derde klasse door een vereffening. Er komt echt geen eind aan ploegen die het hoofd niet boven water kunnen houden.
Toch een ontzettend moeilijk programma voor Oostende vind ik. 1 derby tegen een ploeg in vorm, 2 matchen tegen "toppers" (Standard en Genk) en een match tegen een directe concurrent. In het beste geval halen ze nog 9 punten, denk ik.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:00 schreef placebeau het volgende:
Oostende - Brussels wordt een sleutelmatch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |