abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 februari 2005 @ 15:41:09 #76
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_25193605
Overigens nog enkele leuke reacties in de krant van een van de spelers van Club Brugge

Cornelis :
"Tot gisteravond kon ik weinig begrip opbrengen voor onze supporters die uit principe weigerden een thuismatch van Cercle bij te wonen. Na deze derby kan ik onze blauw-zwarte Bruggelingen best begrijpen. De haat en nijd droop zelfs op de hoofdtribune van de gezichten van die groen-zwarten af. Zelden een hoofdtribune zo actief geweten: extase bij de Cercle goal, boe-geroep telkens Gert (Verheyen) ook maar in de buurt van de bal kwam, voortdurend gescheld en gefluit telkens de blauw-zwarte gezangen Jan Breydel vulden. Kortom meer anti-club, dan pro-Cercle. Collega's hadden mij al verteld dat de haat tov ons er erg was, maar dit had ik nooit verwacht. Wat een verfoeielijk publiek! "

Matchwinnaar Butina:
"Ik was geprikkeld om vandaag goed te presteren. Je moet weten dat ik in het centrum van Brugge woon. Al mijn buren zijn Cercle-fans. Vannacht kwamen ze rond ้้n uur voor mijn deur staan en begonnen ze Cercle-liedjes te zingen. Zo probeerden ze me uit mijn slaap te wekken. Dat was de ideale motivatie voor mij om vandaag een sterke match te keepen"

Mooi toch , hoe in een relatief klein stadje de "derbysfeer" nog zo kan leven ...

[ Bericht 19% gewijzigd door Joost-mag-het-weten op 21-02-2005 16:43:13 ]
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_25194626
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 16:02 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Bergen krijgt 7.083.000 euro steun van het Waals Gewest

"In Walloni๋ kan alles, in Vlaanderen niets." Deze woorden hoor je regelmatig bij de Vlaamse clubs vallen. De Waalse clubs kunnen sinds 1994 bij het Waals Gewest aankloppen voor steun om de infrastructuur te verbeteren. Volgens de krant La Derni่re Heure mag Bergen op 7.083.000 euro rekenen, goed voor 54 % van de investering van 13 miljoen euro.

Charleroi kreeg in 2000 een subsidie van 6.197.000 euro, of de helft van de investering van 12,5 miljoen euro. Moeskroen en La Louvi่re tikten ook de helft van hun investering op de kop. Het Waals Gewest gaf Moeskroen 4.438.000 euro. La Louvi่re, waar de werken nog in volle gang zijn, mag op 3.217.000 euro rekenen.

Ook in Bergen zijn de werken nog niet afgerond. Als de klup niet toekomt, is het goed mogelijk dat het Waals Gewest nog een tandje bij zal steken. Die beslissing ligt in handen van Minister Daerden. Infrasports verdeelt de gelden van het Waals Gewest en beschikt elk jaar over 25 miljoen euro of 3 procent van het jaarbudget van het Waals Gewest.
Ik las dit artikel op BS"
quote:
Liefst 21 miljoen euro rolde er naar de Waalse clubs in vijf jaar tijd. En wees maar zeker dat dit getal nog niet alles is. Dit terwijl de Vlaamse clubs in de kou blijven staan. Dit na een onderzoek van de krant De Tijd.

Bergen kocht deze winter acht nieuwe spelers, dit omdat ze laatste stonden, resultaat is dat ze nu al op een veilige plaats staan. Hun stadion kreeg een nieuwe tribune. 7.000.000 euro verkreeg men daar op twee jaar tijd. Mouscron liet heel zijn stadion verbouwen, dit rekenen we nog niet eens mee in die 21.000.000 omdat het net meer dan vijf jaar geleden is.

Charleroi en Standard verkregen door Euro 2000 een splinternieuw stadion voor 6.000.000 Euro. La Louvi่re verkreeg dit jaar ook een nieuwe tribune en de bezoekersplaatsen werden gedeeltelijk overdekt. Men dreigde hier te verhuizen als de stad niet zou subsidi๋ren, bovendien werden de kleedkamers ook volledig in een nieuw jasje gestoken.

De Vlaamse clubs zijn het meer dan beu met dit alles. Lommelse SK en Overpelt zijn gefusioneerd en moesten opnieuw in derde beginnen, reden was de vernieuwing van het stadion en de schulden. Ook KV Mechelen ging overkop, wat gaan zij doen als ze naar tweede gaan en vervolgens naar eerste met een stadion dat niet meer voldoet voor eerste? Eendracht Aalst moest opnieuw in derde beginnen. Heusden Zolder viel zonder stadion, het is te klein, en is na in Genk nu in Beringen aan het spelen, mits de nodige aanpassingen, uiteraard op eigen kosten. En er zijn nog vele ploegen als RC Harelbeke overkop gegaan en van de tabellen verdwenen. Lierse SK, nog kampioen in 1997 en bekerwinst in 1999 was bijna van de kaart, tot een gulle schenker orde op zaken kwam stellen en 3.000.000 euro in de club kwam pompen. Ook Sint-Truiden kwam in moeilijkheden, maar dat probeert via Duchatelet het hoofd boven water te houden.

Vroeger speelden Tilleur, Seraing en FC Li้geois in eerste, maar de eerste trok geen volk meer en moest fuseren met FC Li้geois dat zonder stadion viel en failliet was. Seraing ging in rook op bij Standard, de grootste club van de vier uit het Luikse. Heel vroeger haalde Montegn้e ้้n seizoen eerste (1930-1931) en speelt na veel moeite terug in vierde een aantal seizoenen. La Louvi่re stak zijn neus aan het venster voor drie jaar in de jaren '70 en verdween terug van de tabellen tot 2000. Van Moeskroen hadden de meesten nog nooit gehoord voor 1996. Bergen speelde nooit voor de 21ste eeuw in eerste. Olympique Charleroi ging ten onder door de stadsgenoten en sukkelt verder in derde ondanks een fusie.

De subsidies van het Waals gewest kwamen erdoor en de Waalse ploegen gingen ้้n voor ้้n naar tweede klasse en zelfs eerste klasse. Men moet hier niet twijfelen dat FC Tournai, een fusieploeg die nu in vierde speelt, met een fonkelnieuw stadion binnen de zes jaar in eerste staat. Tubeke dat al aantal jaren in tweede speelt, en eveneens Virton en Wezet zijn op komst. Wie houdt dit tegen?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Coraz๓n Alianza Lima Coraz๓n para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25199059
quote:
Op maandag 21 februari 2005 18:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik las dit artikel op BS"
[..]
tja, schandalig !
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
  dinsdag 22 februari 2005 @ 13:37:38 #79
pi_25204134
OP TT vandaag :

VOETBAL licenties
ญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญ
BOND KREEG NOG GEEN ENKEL DOSSIER
ญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญ
Een week voor het verstrijken van de
deadline heeft nog geen enkele klup
een licentiedossier ingediend, weet
Gazet van Antwerpen. "Dit is nog nooit
gebeurd", reageert Germain Landsheere,
voorzitter van de licentiecommissie.

Op 1 maart moeten alle eerste-, tweede-
en derdeklassers die willen promoveren
bewijzen dat ze alles betaald hebben
tot 31 december 2004. Wie niet voldoet,
wordt bestraft met degradatie naar 3e.

"De voorbije jaren kregen we dossiers
in de 1e helft van februari. Het wordt
later en later. Ik vrees dat het moei-
lijke maanden worden", zegt Landsheere.

VOETBAL financieel (1)
WAALSE CLUBS KRIJGEN VEEL GELD
De huidige vijf Waalse eersteklassers
hebben de voorbije vijf jaar zowat 21
miljoen euro subsidie gekregen van het
Waalse gewest. Dat rekende De Tijd uit.

De Vlaamse clubs ergeren zich allang
aan de Waalse geldstromen, en spreken
steeds meer over competitievervalsing.
Algemeen geldt dat de Waalse overheid
en de Waalse steden veel geld stoppen
in de stadions van hun clubs, zodat die
daar zelf niet voor hoeven te betalen.

Het gevolg is dat de clubs meer finan-
ci๋le ruimte hebben voor het sportieve
beleid (bv. nieuwe spelers). Zo kocht
Bergen stevig in en klom het naar boven

508 tt-EEN 508 di 22 feb 08:54:04

VOETBAL financieel (2)
STADE TONDREAU KOST BERGEN NIETS
De Tijd geeft voorbeelden van hoe de
Waalse clubs op hun beide oren kunnen
slapen als het gaat om infrastructuur.

Het nieuwe stadion van Bergen wordt
dankzij de politieke invloed van
burgemeester Elio Di Rupo volledig met
subsidies gebouwd. Het Waalse gewest
investeert 7 miljoen euro, zowat 60%
van de prijs, de stad de overige 40%.

Ook Moeskroen, La Louvi่re, Charleroi
en Standard kregen hulp om hun stadion
te moderniseren. Dat is heel belangrijk
omdat de licentie-eisen vele (Vlaamse)
clubs de das dreigen om te doen. Zo
kwam Lierse zwaar in de problemen.

509 tt-EEN 509 wo 23 feb 08:28:02

VOETBAL financieel (3)
"WE KUNNEN CONCURRENTIE NIET AANGAAN"
Westerlo-manager Herman Wijnants spuwt
zijn gal: "We kunnen onmogelijk de
concurrentie aangaan met Waalse
ploegen", zegt hij in De Tijd.

"Waarom denk je dat Waalse ploegen zich
de jongste jaren altijd kunnen hand-
haven in de hoogste klasse? De licentie
stelt al 3 jaar eisen aan de stadions.
In Vlaanderen moeten de clubs harken om
de aanpassingen te betalen, in Walloni๋
krijgen ze het geld van de overheid."

"Denkt u dat Bergen nog in eerste zou
spelen als het geen 10 miljoen had
gekregen voor zijn stadion? Bovendien
konden zij 9 nieuwe spelers kopen."
pi_25204467
Geen enkel dossier... ze hebben nog goed 'n week. Welke ploegen gaan er in de problemen komen? Ik denk dat het voor Lierse SK weer erg lastig gaat worden en ongetwijfel zullen in de 2e en 3e wat ploegen niet in staat zijn om te promoveren.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Coraz๓n Alianza Lima Coraz๓n para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 22 februari 2005 @ 14:41:24 #81
pi_25204820
Bij Oostende is het de vraag hoe ze hun dossier kunnen opstellen na het verdwijnen van Sluyter, bij Lierse en Westerlo staat het water volgens de geruchten hen aan de lippen , en ook Germinal Beerschot schijnt in slechte papieren te zitten

Voor de Waalse clubs geen probleem , die hun licentiedossier lijkt wel opgenomen in de begroting van de Waalse regering ... 't thema geef het volk "brood en spelen" is daar blijkbaar nog altijd brandend actueel (zie hierboven) ...
pi_25204949
Van Lierse ben ik overtuigd dat ze grote problemen gaan krijgen om het dossier op orde te krijgen, Westerlo wist ik niet dat de situatie daar zo kritiek was. GBA krijgt het wel voor mekaar, al hebben die ook behoorlijke sportieve problemen.

De Waalse clubs is het bekende verhaal. Ik denk dat de licentieperikelen nog een grote rol kunnen spelen in de strijd om degradatie.
  dinsdag 22 februari 2005 @ 17:35:25 #83
pi_25205456
Westerlo zou volgens de geruchtenmolen in de problemen zitten doordat ze investeringen hebben moeten doen om hun stadion terug aan de eersteklasse normen te laten voldoen (zoals Herman Wijnants in die TT berichtjes hierboven ook al tussen de lijnen laat blijken)

schandalig , als je dan ziet dat ploegen als Bergen bijna compleet nieuwe stadions cadeau krijgen van het Waalse gewest ...

Het stond vorige week nog in de krant hier , een ploeg als Cercle Brugge krijgt bv op jaarbasis 20 ค subsidies per speler van de Vlaamse overheid (en dat zal voor gelijkaardige vlaamse clubs ongeveer evenveel zijn wellicht) t ...
pi_25218244
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 14:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Bij Oostende is het de vraag hoe ze hun dossier kunnen opstellen na het verdwijnen van Sluyter,
heel makkelijk hoor
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
  zaterdag 26 februari 2005 @ 00:12:51 #85
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_25259150
Uitslagen inhaalwedstrijden:

Bergen - Anderlecht 1-2
Standard - Racing Genk 1-0

Bij Racing Genk kreeg keeper Moons een nogal discutabele rode kaart na 39 minuten.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_25259167
Standard doet goede zaken voor de strijd om de 2e plaats!

Jammer dat Anderlecht gewonnen heeft.
  zaterdag 26 februari 2005 @ 01:07:50 #87
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25260117
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 00:12 schreef SaintOfKillers het volgende:

Bij Racing Genk kreeg keeper Moons een nogal discutabele rode kaart na 39 minuten.
Zag het net op het nieuws in een flits maar volgens mij beroerde hij de bal wel degelijk buiten de 16 met zijn handen,terecht lijkt mij dan....?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25260134
VI.nl:
quote:
Anderlecht heeft de tweede plaats heroverd op RC Genk. Paarswit won met 2-1 bij Bergen, terwijl Genk in de topper met Standard Luik met 1-0 onderuit ging.
Anderlecht dankte de zege aan twee doelpunten van Nenad Jestrovic. De Servi๋r maakte in de laatste tien minuten voor rust een 1-0 achterstand goed. Het gat met koploper Club Brugge bedraagt nog altijd veertien punten, al speelde Anderlecht ้้n wedstrijd minder.

Genk raakte niet alleen de tweede plaats kwijt maar zag ook Standard tot op ้้n punt naderen. Standard verdiende de zege op de slechte mat in Sclessin maar moest lang wachten. Een kwartier voor tijd besliste Milan Rapajic de wedstrijd met een verwoestende uithaal in de kruising. Genk-doelman Jan Moons kreeg in de 39ste minuut rood voor hands net buiten zijn strafschopgebied.
  zaterdag 26 februari 2005 @ 11:24:02 #89
67640 SaintOfKillers
pi_25263329
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 01:07 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Zag het net op het nieuws in een flits maar volgens mij beroerde hij de bal wel degelijk buiten de 16 met zijn handen,terecht lijkt mij dan....?
Ach, alleen als het bewust is. En Moons had duidelijk de intentie om de bal nog in het strafschopgebied weg te boksen. Geel had dus meer dan voldoende geweest. En dus niet alleen gevoelsmatig, maar ook volgens de reglementering.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 26 februari 2005 @ 13:02:36 #90
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25264622
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 11:24 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ach, alleen als het bewust is. En Moons had duidelijk de intentie om de bal nog in het strafschopgebied weg te boksen. Geel had dus meer dan voldoende geweest. En dus niet alleen gevoelsmatig, maar ook volgens de reglementering.
omdat ie niet bewust deed zou het geen rood mogen zijn?

Als ie zo'n bal aan de zijkant van de 16 zou aanraken met nog wat verdedigers in de 16 zou ik zeggen,geel.
Maar niet met niemand meer achter hem
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 26 februari 2005 @ 13:09:35 #91
67640 SaintOfKillers
pi_25264709
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 13:02 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

omdat ie niet bewust deed zou het geen rood mogen zijn?
Zo staat het in het reglement. Volgens de krant.
quote:
Onterecht rood

Uiteraard was er veel te doen over de rode kaart die Jan Moons kreeg. De Genkse keeper raakte de bal met de handen eerst binnen het strafschopgebied maar door het leer weg te duwen maakte hij handspel buiten de zestien meter. De grensrechter zag het dus goed.

Scheidsrechter Ver Eecke ging echter in de fout door rood te geven. Het reglement zegt dat een rode kaart gerechtvaardigd is als het handspel BEWUST gebeurt. Dat kan in dit geval niet worden gezegd aangezien Moons de intentie had de bal IN het strafschopgebied te pakken maar door omstandigheden, onder meer door de staat van het veld en een foute inschatting, het handspel enkele centimeters buiten de zestienmeter maakte.
Je kan het ook anders zien. Wanneer een tackle wordt ingezet buiten het strafschopgebied, maar door het schuiven eindigt binnen dat zelfde gebied, is 't ook geen penalty. De boksbeweging van Moons begon duidelijk binnen de 16 meter, maar door z'n snelheid en z'n aanloop had hij nog een fractie van een seconde contact met de bal toen hij zich er 2 centimeter buiten bevond.

De Genk-spelers zeiden zelf dat Vereecken zich blijkbaar realiseerde dat hij wat had overdreven, want in de tweede helft begon hij alle twijfelgevallen plots in 't voordeel van Genk te fluiten.

[ Bericht 19% gewijzigd door SaintOfKillers op 26-02-2005 13:15:25 ]
pi_25277816
Hoe kan een scheidsrechter precies inschatten of het een bewuste actie was of niet? Als je iemand "onbewust" onderuit schopt in de 16m dan krijg je ook gewoon een pingel tegen.
  zondag 27 februari 2005 @ 17:54:45 #93
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_25284363
Terechte rooie kaart, hij had hem gemakkelijk kunnen wegkoppen, gewoon een domme actie eigenlijk.
Conclusie van dit weekend is dat er in de degradatiezone niets verandert, dat Anderlecht zich nog voorlopig kan handhaven als best of the rest en dat we deze week nog veel nieuws uit Lier zullen krijgen.
  maandag 28 februari 2005 @ 20:53:09 #94
67640 SaintOfKillers
pi_25302106
quote:
ญญญญญREF VER EECKE BETREURT ROOD MOONS
Scheidsrechter Johny Ver Eecke betreurt dat hij Genk-doelman Jan Moons in de topper op Standard met rood wegstuurde."Ik had hem beter geen kaart gegeven", bekent hij in Het Laatste Nieuws.

"Nadat ik de bewuste fase een keer of drie terugzag, was het me duidelijk: het was gewoon handspel. En dan nog een randgeval. Ik ben voortgegaan op het signaal van mijn assistent. Die vlagde resoluut", zegt Johny Ver Eecke.

"Ik gaf rood omdat ik dacht dat Bangoura door het handspel van Moons een doelkans werd afgehouden. Jammer, ik hoop dat het me nooit meer overkomt."
Duidelijk.
  maandag 28 februari 2005 @ 21:51:43 #95
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25302140
Belachelijke uitspraak.

Op deze manier zet ie zijn grensrechter behoorlijk te kijk vind ik
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 28 februari 2005 @ 22:10:08 #96
pi_25302420
quote:
Op maandag 28 februari 2005 21:51 schreef DutchGooner het volgende:
Belachelijke uitspraak.

Op deze manier zet ie zijn grensrechter behoorlijk te kijk vind ik
Hij heeft toch gewoon gelijk ? Hij is de gebeten hond omdat hij er (op het signaal van zijn grensrechter) van uitging dat Moons buiten het penaltygebied stond. Zijn grensrechter had hem op zijn minst moeten duidelijk maken dat het een "randgeval" was.
  maandag 28 februari 2005 @ 23:20:44 #97
pi_25303755
WASEIGE MOET BRUSSELS UIT NOOD HELPEN
FC Brussels heeft een opvolger voor
Emilio Ferrera: oud-bondscoach Robert
Waseige (65) moet de club in 1e houden.

Maandag tekende Waseige een contract
tot eind dit seizoen, met een optie op
verlenging. Waseige wordt coach/manager
naar Engels model. Het veldwerk laat
hij over aan hulpcoach Renotte, maar
hij stelt wel de trainingsschema's op
en zit tijdens de matchen op de bank.

In 2002 stopte Waseige als bondscoach
om Standard te trainen. Daar werd hij
na 5 matchen ontslagen, waarna hij tot
april 2004 bij Charleroi werkte. Hij
was ook nog even Algerijns bondscoach.

"WASEIGE IS VERRAST EN WIJ OOK"
De aanstelling van Robert Waseige is
een verrassing van jewelste, ook omdat
Waseige maandag nog had verklaard dat
hij van zijn oude dag wilde genieten.

"Waseige dacht dat we een grapje maak-
ten", zegt Brussels-directeur Gylain op
Sporza Radio. "Hij vroeg enkele dagen
bedenktijd en nam de job dan aan, omdat
hij de uitdaging helemaal zag zitten."

Waseige moet er eerst voor zorgen dat
"het sociale contact" met de spelers
wordt hersteld. "Hij is de man die we
op korte en lange termijn nodig hebben:
iemand met ervaring. Wij zijn verrast
dat hij deze opdracht heeft aanvaard."

"DE BRUSSELSE HUMOR LIGT ME"
Robert Waseige staat bekend als een
cynicus met een apart gevoel voor hu-
mor. "In Brussel hebben de mensen an-
dere humor", zegt hij. "Die ligt me."

Topman Johan Vermeersch rekent op de
"ervaring" en "manier van werken" van
Waseige om de club te redden. Waseige
is daarbij een oude bekende: "Ik ken
meneer Waseige al 30 jaar."

"Ik heb heel veel respect voor zijn
verdiensten in het Belgische voetbal.
Ik belde hem vorige week en hij klonk
heel fit en ontspannen. Onze situatie
is niet makkelijk, maar ik denk zeker
dat het behoud nog mogelijk is."
  maandag 28 februari 2005 @ 23:25:12 #98
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25303861
quote:
Op maandag 28 februari 2005 22:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Zijn grensrechter had hem op zijn minst moeten duidelijk maken dat het een "randgeval" was.
Waarom? Als de grensrechter er van overtuigd was dat ie de bal buiten de 16 beroerde,wat het geval was,kan ie natuurlijk niet zeggen dat het een randgeval was als hij er van overtuigd is dat het hands is.

De scheids zou dit niet gezegd hebben als Vandereyken en Moons geen commentaar geleverd zouden hebben.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25365133
Feyenoord zoekt versterking in Belgi๋
2005-03-04, 15:23
Door: Roel Vuegen

Sambegou Bangoura, de Guinese aanvaller van Standard Luik, staat in de belangstelling van Feyenoord. Bangoura is momenteel, samen met Zewlakow, de topschutter in de Jupiler League, en heeft er al 12 doelpunten inliggen.

De Guinee๋r maakte naam bij Lokeren en dwong twee seizoenen geleden een transfer naar Standard af. Dit seizoen heeft hij helemaal zijn draai gevonden en vindt hij gemakkelijk de weg naar de netten. Feyenoord houdt rekening met het vertrek van Dirk Kuijt en/of Salomon Kalou en zou in Bangoura een ideale vervanger zien.

Ook Benjamin de Ceulaer kan nog altijd op interesse van de Rotterdammers rekenen. Feyenoord zal binnenkort iemand naar Sint-Truiden sturen om Benji aan het werk te zien. Dit gebeurde twee weken geleden al maar toen liet trainer Wilmots de Ceulear met opzet op de bank.

Maar er zijn kapers op de kust want na RC Genk en NAC, informeerde nu ook Club Brugge naar de Belgische belofte.
  vrijdag 4 maart 2005 @ 16:13:50 #100
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25365245
Bangoura kunnen ze niet betalen
NAAR HET ANDERE FORUM!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')