Ik m'n mening al in MUZ-Feedback gezetquote:Op zondag 6 februari 2005 20:33 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k zei 't al eerder; ze zijn al-le-maal hetzelfde !!![]()
Succes...enneh vergeet de tissue's niet!quote:Op zondag 6 februari 2005 21:37 schreef pyl het volgende:
Aangezien ik hier in mijn eentje ben, plaats ik maar een plaatje voor mezelf....
[afbeelding]
Nee man. Typisch hoertje uit Engeland.quote:Op zondag 6 februari 2005 21:42 schreef Treinhomo het volgende:
NL ?
Was een andere sexbom..... en ze leeft niet meerquote:Op zondag 6 februari 2005 21:30 schreef pyl het volgende:
Heeft Raquel Welch een dochter?
Npquote:Op zondag 6 februari 2005 21:45 schreef pyl het volgende:
Oeps, sorry dat ik even voordrong, Farfa, maar het was nodig....
Engels, inderdaad, goed gezien Tong.
[afbeelding]
Nee wij kijken geen BBC en al helemaal niet die blonde snolletjes !quote:Op zondag 6 februari 2005 21:48 schreef pyl het volgende:
Kom, kom, heren. Kijkt er dan niemand BBC?
[afbeelding]
'Deep impact' staat hier simultaan te DVD-en...quote:Op zondag 6 februari 2005 21:54 schreef pyl het volgende:
Allemaal te druk bezig om te raden zeker?
Niemand kent Game On? Was toch erg goed, mede dankzij Samantha Janus:quote:Op zondag 6 februari 2005 21:55 schreef fotoloog het volgende:
Nee wij kijken geen BBC en al helemaal niet die blonde snolletjes !![]()
Ik kijk géén BBC, maar wél blonde snolletjes...quote:Op zondag 6 februari 2005 21:55 schreef fotoloog het volgende:
Nee wij kijken geen BBC en al helemaal niet die blonde snolletjes !![]()
quote:Op zondag 6 februari 2005 21:57 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik kijk géén BBC, maar wél blonde snolletjes...
quote:Op zondag 6 februari 2005 21:48 schreef pyl het volgende:
Kom, kom, heren. Kijkt er dan niemand BBC?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |