quote:
Op vrijdag 8 april 2005 13:10 schreef madmatt het volgende:he ligt het nou aan mij of hebben ze hem eindelijk verwijderd van de FP!
JAAAAAAAAAAA onze gebeden zijn beantwoord
![]()
nu nog dat teringbeest van de buis af zien te keilen en dan kan ik weer rustig slapen....
oh en by the way ik vind het zwaar diep triest dat Jamba dan ook nog de originaliteit mist om zelf zoiets te verzinnen gezien de "kikker" al 2 jaar geleden was verzonnen hier de site:
http://www.turboforce3d.com/annoying/ wat dat betreft diep triest als je bij een bedrijf de campagne moet verzinnen en het gewoon moet jatten om leuk te zijn
![]()
Volgens mij kopen ze gewoon 3d demoreels van beginnende artiesten over. Of ze jatten het echt, omdat die artiest misschien geen echte copyright had, maar dat zou echt te grof zijn!
edit:
whaha hij heeft zelf ook al last van Jamba perikelen, zie onderaan zijn website
![]()
quote:
PLEASE NOTE: I am grateful for all the mails you are sending me, but I want you to know that I can´t answer them all. I do my best to reply everyone, but please DO NOT write and ask me to send you soundfiles or special versions of the animation or mobile phone ringtones etc. as I will not do that, nor will I reply any such request.
ow en ze hebben het niet gejat
![]()
quote:
ANOTHER NOTE:
Because of several mails from concerned people I want to state here that I do have an agreement with the companies Jamba!/Jamster and Zed that allows them to distribute artwork with this character as mobile phone content and use it in their advertising. They have not stolen it from me.
ik ga ook maar eens een 3d animnatietje maken
[ Bericht 18% gewijzigd door menesis op 10-04-2005 12:12:26 ]