nee ik heb die ervaring nog niet. Maar op zich lijkt het me wel wat.quote:Op zondag 6 februari 2005 12:40 schreef Libris het volgende:
Ik vind het maar vreemd... Nee, en geen ervaring...
En jij ?helaas? geen ervaring?
quote:Op zondag 6 februari 2005 12:40 schreef Et-Cetera het volgende:
De blik in haar ogen als je haar slaat, onbetaalbaar
neem die gok gewoon. Misschien vind ze het wel heel erg lekker en kinky.quote:Op zondag 6 februari 2005 12:51 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Whahaha, als ik dat doe kan ik meteen m' n koffers pakken
Test het op yvette1982 uit, en vergeet geen foto te maken zodat ze gelijk een usericon heeftquote:Op zondag 6 februari 2005 12:40 schreef Et-Cetera het volgende:
Dat is wel het proberen waard...
De blik in haar ogen als je haar slaat, onbetaalbaar![]()
haha wat kunnen de meeste vrouwen toch weinig hebben. Vind je het niet lekker om vernederd te worden? En mannen mogen dat toch best doen, ze hebben het jagersinstinct plus dat ze best eens wat anders willen en altijd willen experimenteren. Plus ze vinden het lekker om de macht te hebben en de vrouw te vernederen.quote:Op zondag 6 februari 2005 12:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als mijn vriend dat zou doen zou ik hetzelfde hem een keer flikken. Kijken of hij het dan lekker en kinky vindt.
Thanks but no thanks dus.
quote:Op zondag 6 februari 2005 13:02 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
haha wat kunnen de meeste vrouwen toch weinig hebben. Vind je het niet lekker om vernederd te worden? En mannen mogen dat toch best doen, ze hebben het jagersinstinct plus dat ze best eens wat anders willen en altijd willen experimenteren. Plus ze vinden het lekker om de macht te hebben en de vrouw te vernederen.
In het Nederlands noemen we dit: Islam.quote:Op zondag 6 februari 2005 12:43 schreef andromeda1968 het volgende:
Noemen ze dat tegenwoordig donkey punch.![]()
Kom maar kom maar kom maar...quote:nee ik heb die ervaring nog niet. Maar op zich lijkt het me wel wat.
* Eens isquote:Op zondag 6 februari 2005 12:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als mijn vriend dat zou doen zou ik hetzelfde hem een keer flikken. Kijken of hij het dan lekker en kinky vindt.
Thanks but no thanks dus.
ach respect is maar een trend.quote:Op zondag 6 februari 2005 15:05 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
* Eens is
En daarnaast noem ik dat ook niet echt respectvol..
Flikker op. Jou lijkt het leuk, anderen niet. Soit.quote:
Je bent een beetje prikkelbaar vandaag... probeer eens een biertje...quote:Op zondag 6 februari 2005 15:41 schreef Duvel het volgende:
[..]
Flikker op. Jou lijkt het leuk, anderen niet. Soit.
Mij lijkt het niets moet ik bekennen. En dat heeft niets met narrow-minded te maken, maar met, zoals XcUZ_Me al zei: er zijn grenzen.
't Bier is op, snap dat dan!quote:Op zondag 6 februari 2005 16:29 schreef evil_cupido het volgende:
[..]
Je bent een beetje prikkelbaar vandaag... probeer eens een biertje...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |