moet ik weer een treinkaartje halen voor a'damquote:
ja valt jou dat ook al zo opquote:Op zondag 6 februari 2005 12:31 schreef Dos37 het volgende:
Wat ben jij stoer
Zou ik ook doen als ik jou was. De weed op de blowboot in Almere is duur en van zeer matige kwaliteit.quote:Op zondag 6 februari 2005 12:32 schreef ikbenstoer het volgende:
[..]
moet ik weer een treinkaartje halen voor a'dam
ik zat r eigelijk wel al aan te denken... kan ik gelijk naar de shop en chille met de homiez
Of op het spoor natuurlijk.quote:Op zondag 6 februari 2005 12:44 schreef Disorder het volgende:
Midden op de snelweg.
omdat het lekker is?? (mening!)quote:Op zondag 6 februari 2005 12:44 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Waarom zou je in je eentje gaan blowen?
Leon.quote:Op zondag 6 februari 2005 12:52 schreef Fatality het volgende:
He, Shaolin, waar is die Avatar van je van?
En TS ga maar in een opvangloods voor daklozen ofzo draaien. bats
Oh god, daar heb je hem weer...quote:Op zondag 6 februari 2005 12:59 schreef EternalSolstice het volgende:
wat een nerd, waarom zou je dat in godsnaam niet op je kamer kunnen doen, desnoods in de badkamernerd
dat gaat zo vies ruiken binnenquote:Op zondag 6 februari 2005 12:59 schreef EternalSolstice het volgende:
wat een nerd, waarom zou je dat in godsnaam niet op je kamer kunnen doen, desnoods in de badkamernerd
geen zin om treinkaartje te kopen naar adamquote:Op zondag 6 februari 2005 12:44 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Waarom zou je in je eentje gaan blowen?
o ben daar zoz nooit geweest, dat is echt een spookschip volgens mij ik rijd er alleen langs met de trein en je moet je ID laten zien heb ik gehoord voor een beetje wiet.quote:Op zondag 6 februari 2005 12:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik jou was. De weed op de blowboot in Almere is duur en van zeer matige kwaliteit.
Overigens vinden de klanten van de blowboot nogal eens via een gat in het hek bij het noodgebouwtje van de school aan de andere kant van de Paviljoens een droog en beschut plaatsje
je had het toch alleen over het draaien?quote:
Ach, nee tochquote:Op zondag 6 februari 2005 13:07 schreef ikbenstoer het volgende:
[..]
en je moet je ID laten zien heb ik gehoord voor een beetje wiet.
als je het draait ruikt het in je kamer al naar wietquote:Op zondag 6 februari 2005 13:09 schreef EternalSolstice het volgende:
[..]
je had het toch alleen over het draaien?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |