Nou en! je hoeft niet met m te trouwenquote:Op zondag 6 februari 2005 02:22 schreef SwOoSh het volgende:
ik vertrouw geen konijnen met wc rollen op hun hoofd![]()
Haatzaaier! Je lijkt R@b wel!quote:Op zondag 6 februari 2005 02:28 schreef demediadoodt het volgende:
Ik wens dat het konijn dood gaat!
HahahhaHAhhaHAhahahHHAhHahAHahhahahahahaHhahaHAHahah!
quote:
Als mijn ogen mij niet bedriegen en het Chris Martin van Coldplay is, dan heb jij best een coole avatarquote:Op zondag 6 februari 2005 20:25 schreef Tha_T het volgende:
Ik zou een coole avatar wensen 14.gif
http://www.forumhoeren.nl schijnt weer vrij te zijn.quote:Op zondag 6 februari 2005 20:29 schreef GHans7 het volgende:
2. ... waar ik mensen in mag rondbitchen zoveel als ik wil.
dat is Edward Norton toch?quote:Op zondag 6 februari 2005 20:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als mijn ogen mij niet bedriegen en het Chris Martin van Coldplay is, dan heb jij best een coole avatar![]()
Nee joh, dat is een bergbeklimmer met een gezwel op zijn hoofd dat toevallig lijkt op Chris Martin.quote:Op zondag 6 februari 2005 20:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als mijn ogen mij niet bedriegen en het Chris Martin van Coldplay is, dan heb jij best een coole avatar![]()
quote:Op zondag 6 februari 2005 20:36 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Nee joh, dat is een bergbeklimmer met een gezwel op zijn hoofd dat toevallig lijkt op Chris Martin.
Zo zie ik hem ook altijdquote:Op zondag 6 februari 2005 20:36 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Nee joh, dat is een bergbeklimmer met een gezwel op zijn hoofd dat toevallig lijkt op Chris Martin.
quote:Op zondag 6 februari 2005 21:38 schreef Pinpas het volgende:
ik wens dat de topicstarter dit topic niet begonnen was
Ik wens een date met Janetjequote:Op zondag 6 februari 2005 21:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
ik wens dat iedereen lief voor elkaar is
er zíjn dingen die zelfs het konijn niet kanquote:
Ik vind het maar een stom kutkonijnquote:Op zondag 6 februari 2005 22:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
er zíjn dingen die zelfs het konijn niet kan
doodsverwensingen zijn niet toegestaanquote:Op zondag 6 februari 2005 22:29 schreef Pinpas het volgende:
[..]
Ik vind het maar een stom kutkonijn![]()
Ik wens dat het konijn hetzelfde lot als Flappie ondergaat![]()
Jammer voor dat konijnquote:Op zondag 6 februari 2005 22:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
doodsverwensingen zijn niet toegestaan![]()
lees opquote:Op zondag 6 februari 2005 22:35 schreef Martijn_77 het volgende:
1e wens: Gezondheid voor iedereen.
2e wens: Onbeperkt wensen![]()
[14.gif]quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |