jaquote:op zaterdag 5 februari 2005 22:40 schreef oodaniėloo het volgende:
[..]
wel al een kappertje gepakt... of denk je echt dat je geen muts bent met die muts op![]()
herhaal het morgen nog maar eens als je nuchter bentquote:op maandag 7 februari 2005 01:17 schreef tr0nic het volgende:
okay... na lezen en genieten van velen posts heb ik maar besloten mijn bijdragen te leveren voor het slapen gaan:
alweer bijna 2 jaar geleden op vakantie in turkije zat er dus zijn meisje die met pa, ma en vriendin... in die dansbar was me vet te checken. anyway ik dacht fock dit ze is tog met ouders. kruizen die pa zn ogen mijne en zie ik ineens dat ie zn duim op steekt. ik dacht hmmkay. komt dat wijf tege me lulle bleek ze engels te zijn. iig ze zij op gegeven moment: aweh kon klet ooon? dus ik zo what??
herhaald ze dat nog 6x en ik ook 6 x what?? eindigde het dus met nevermind...
later realiseer ik me dat ze zei: are we going to get it on ? stomme accent ook
![]()
![]()
![]()
moet je maar niet zo para zijnquote:op dinsdag 8 februari 2005 20:11 schreef billy_mack het volgende:
op mijn bijbaantje praat ik heel veel met een leuk meisje
laatst liep ik terug van datzelfde bijbaantje en zag ik iets in mijn ooghoek achter me lopen. ik dacht dat het een of andere relzwerver was die me wilde overvallen, dus ik doorstappen en naar de andere kant van de straat lopen etc....
bleek zij het te zijn
ze keek me pissig aan en haalde me in en liep zo door
terug vind post, om het topic wat naar boven te kicken zodat mensen hem weer kunnen terugvinden.quote:op woensdag 9 februari 2005 10:45 schreef nootjesbv het volgende:
oke ben al niet zo nieuwe meer maar ik kan er echt niet op komen wat tvp betekend *schamend gezichtje*
om het topic in je my active topics lijst te krijgen zodat je kan zien wanneer er niewe reacties zijn.quote:op woensdag 9 februari 2005 10:52 schreef roa het volgende:
[..]
terug vind post, om het topic wat naar boven te kicken zodat mensen hem weer kunnen terugvinden.
thnxquote:op woensdag 9 februari 2005 10:52 schreef roa het volgende:
[..]
terug vind post, om het topic wat naar boven te kicken zodat mensen hem weer kunnen terugvinden.
thnxquote:op woensdag 9 februari 2005 12:19 schreef aurelium het volgende:
[..]
om het topic in je my active topics lijst te krijgen zodat je kan zien wanneer er niewe reacties zijn.
maar als er niets veranderd is, staat hij toch terecht niet in je my active topics lijst en als er wel nieuwe reacties zijn staat hij er automatisch in.....quote:op woensdag 9 februari 2005 12:19 schreef aurelium het volgende:
[..]
om het topic in je my active topics lijst te krijgen zodat je kan zien wanneer er niewe reacties zijn.
quote:op zaterdag 5 februari 2005 20:42 schreef boyv het volgende:
even een tvp voor vanavond na het uitgaan
een fokker met succes bij de vrouwenquote:op woensdag 9 februari 2005 17:52 schreef arco_corleone het volgende:
[..]
waarschijnlijk heeft ie zaterdagavond dus niet geblundert maar succes gehad he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |