abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24959088
de enige blunder is mss dak nooit iemand versierd heb (of dak me er op de 1 of andere manier toch weer relaxed uit heb weten te lullen)
pi_24959290
quote:
op zaterdag 5 februari 2005 22:40 schreef oodaniėloo het volgende:

[..]

wel al een kappertje gepakt... of denk je echt dat je geen muts bent met die muts op
ja
?
  zondag 6 februari 2005 @ 21:07:10 #28
73888 DIA
die ja .....
pi_24959496
grappig man al die versierblunders
pi_24963816
okay... na lezen en genieten van velen posts heb ik maar besloten mijn bijdragen te leveren voor het slapen gaan:
alweer bijna 2 jaar geleden op vakantie in turkije zat er dus zijn meisje die met pa, ma en vriendin... in die dansbar was me vet te checken. anyway ik dacht fock dit ze is tog met ouders. kruizen die pa zn ogen mijne en zie ik ineens dat ie zn duim op steekt. ik dacht hmmkay. komt dat wijf tege me lulle bleek ze engels te zijn. iig ze zij op gegeven moment: aweh kon klet ooon? dus ik zo what??
herhaald ze dat nog 6x en ik ook 6 x what?? eindigde het dus met nevermind...

later realiseer ik me dat ze zei: are we going to get it on ? stomme accent ook

dsa
pi_24963908
quote:
op maandag 7 februari 2005 01:17 schreef tr0nic het volgende:
okay... na lezen en genieten van velen posts heb ik maar besloten mijn bijdragen te leveren voor het slapen gaan:
alweer bijna 2 jaar geleden op vakantie in turkije zat er dus zijn meisje die met pa, ma en vriendin... in die dansbar was me vet te checken. anyway ik dacht fock dit ze is tog met ouders. kruizen die pa zn ogen mijne en zie ik ineens dat ie zn duim op steekt. ik dacht hmmkay. komt dat wijf tege me lulle bleek ze engels te zijn. iig ze zij op gegeven moment: aweh kon klet ooon? dus ik zo what??
herhaald ze dat nog 6x en ik ook 6 x what?? eindigde het dus met nevermind...

later realiseer ik me dat ze zei: are we going to get it on ? stomme accent ook

herhaal het morgen nog maar eens als je nuchter bent
Jupiler is goed
pi_24964645
bij lange na geen verslierblunder, maar wel klein blundertje;

was op een verjaardag jeweetwel beetje drank op enzo. de hele avond zat er een wel leuk meisje zegmaar schuin tegenover me, aangezien we in een kring zaten was ze zo'n 5/6 meter van me verwijderd. na een tijdje vond ik het tijd worden haar eens aan te spreken, en dat gebeurde. dus ik begin over iedereen heen te bleren richting haar, maar ze bleek nogal verlegen te zijn en ze kende bijna niemand daar, dus ze durfde niet echt hard terug te praten.
op een gegeven moment kwam er wel een stoel vrij naast haar, maarja toen had ik al geen zin meer ofzo, wat mij precies bezielde weet ik niet precies. (ondertussen aardig zat aan het worden).

nou geen versierblunder denk ik, maar ik had wat subtieler kunnen zijn .
pi_24965626
dat soort dingen heb ik ook iets te vaak... of dat ze maar staan te kijken, maar je zelf niks doet en weg loopt.
pi_24991942
op mijn bijbaantje praat ik heel veel met een leuk meisje

laatst liep ik terug van datzelfde bijbaantje en zag ik iets in mijn ooghoek achter me lopen. ik dacht dat het een of andere relzwerver was die me wilde overvallen, dus ik doorstappen en naar de andere kant van de straat lopen etc....

bleek zij het te zijn

ze keek me pissig aan en haalde me in en liep zo door
  dinsdag 8 februari 2005 @ 20:17:00 #34
91306 GF
Kingwood
pi_24992019
quote:
op dinsdag 8 februari 2005 20:11 schreef billy_mack het volgende:
op mijn bijbaantje praat ik heel veel met een leuk meisje

laatst liep ik terug van datzelfde bijbaantje en zag ik iets in mijn ooghoek achter me lopen. ik dacht dat het een of andere relzwerver was die me wilde overvallen, dus ik doorstappen en naar de andere kant van de straat lopen etc....

bleek zij het te zijn

ze keek me pissig aan en haalde me in en liep zo door
moet je maar niet zo para zijn
Unspoken words were understood
  dinsdag 8 februari 2005 @ 20:21:40 #35
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_24992085
ik ben de afgelopen weken 'low-profile' gegaan, maar as. zaterdag ga ik mijn verjaardag hier vieren (incl. de nodige alcoholische vesnaperingen) dus dat gaat weer lekkere blunderen worden ben ik bang.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_25002520
toch maar weer ff een tvp in het leukste r&p topic
War is not about who's right, it's about who's left
fok! fotoboek
pi_25003188
oke ben al niet zo nieuwe meer maar ik kan er echt niet op komen wat tvp betekend *schamend gezichtje*
Verander hier mijn avatar !!
Forum 62 addicted
  woensdag 9 februari 2005 @ 10:52:20 #38
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_25003331
quote:
op woensdag 9 februari 2005 10:45 schreef nootjesbv het volgende:
oke ben al niet zo nieuwe meer maar ik kan er echt niet op komen wat tvp betekend *schamend gezichtje*
terug vind post, om het topic wat naar boven te kicken zodat mensen hem weer kunnen terugvinden.

helaas al een tijdje geen pogingen gedaan... naja, laatst voor school moest ik samenwerken met een meisje dat ik voorheen nog niet kende, leuk meisje, klikte wel. volgende dag zelfde liedje, daarna met z'n allen wat gaan drinken en toen ving ik helaas op dat ze een vriendje had. dus jammer voor jullie dat ik dat op tijd hoorde, maar ik vind het niet zo erg
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
pi_25004656
quote:
op woensdag 9 februari 2005 10:52 schreef roa het volgende:

[..]

terug vind post, om het topic wat naar boven te kicken zodat mensen hem weer kunnen terugvinden.
om het topic in je my active topics lijst te krijgen zodat je kan zien wanneer er niewe reacties zijn.
Jupiler is goed
pi_25005214
quote:
op woensdag 9 februari 2005 10:52 schreef roa het volgende:

[..]

thnx
quote:
op woensdag 9 februari 2005 12:19 schreef aurelium het volgende:

[..]

om het topic in je my active topics lijst te krijgen zodat je kan zien wanneer er niewe reacties zijn.
thnx
Verander hier mijn avatar !!
Forum 62 addicted
pi_25005252
tvp
  woensdag 9 februari 2005 @ 17:19:22 #42
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_25008306
quote:
op woensdag 9 februari 2005 12:19 schreef aurelium het volgende:

[..]

maar als er niets veranderd is, staat hij toch terecht niet in je my active topics lijst en als er wel nieuwe reacties zijn staat hij er automatisch in.....
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
pi_25008572
dit wordt echt zo'n tvp-topic zonder verdere nuttige reacties
pi_25008589
schamen jullie je ofzo? post die blunders gewoon!
  woensdag 9 februari 2005 @ 17:46:49 #45
73888 DIA
die ja .....
pi_25008688
quote:
op zaterdag 5 februari 2005 20:42 schreef boyv het volgende:
even een tvp voor vanavond na het uitgaan
ehm jij dan
pi_25008775
nu het stuk is gelopen met die andere meid kan ik weer op jacht al werkt niet op zoek zijn vaak beter dan bewust zoeken. maar zolang je lol hebt, who cares
Unspoken words were understood
pi_25008788
quote:
op woensdag 9 februari 2005 17:46 schreef dia het volgende:

[..]

ehm jij dan
waarschijnlijk heeft ie zaterdagavond dus niet geblundert maar succes gehad he
  woensdag 9 februari 2005 @ 19:03:05 #48
73888 DIA
die ja .....
pi_25009829
quote: