laten we het ff op een rijtje zetten.quote:op zondag 3 april 2005 20:30 schreef beroepsgokker het volgende:
hehe ik had gister weer wat in de tram. mooie meid komt de tram binnen en ze loopt langs me. ik check keurend haar kontjeen plots draait ze zich mega snel om en gaat tegenover me zitten. we hebben wat oogcontact en ze begint echt ongelofelijk uitdagend te glimlachen. ik had niet zo'n zin in die spelletjes (mooie dames kijken oke, maar niets meer dan dat) dus kijk mega chagrijnig terug. gelukkig had ze mijn hint door en liep ze weg
.
jij snapt hetquote:op zondag 3 april 2005 21:15 schreef tranceptor het volgende:
[..]
hij kijkt zo omdat hij dat kan maken, er zijn meerdere dames in het spel.
versierblunder van haar kant jaquote:op zondag 3 april 2005 20:52 schreef domai het volgende:
[..]
what the hell? een bewust begane versierblunder dus
quote:op vrijdag 1 april 2005 14:05 schreef sjacobaco het volgende:
vriend van me stond met carnaval een paar jaar geleden de mevrouw van de garderobe te versieren (lekker wijf trouwens) op zich was het een "pottential", ze werkte aardig mee....
komt een andere vriend er aan lopen en roept keihard door de garderobe "hé, welk wijf van de jassen ging jij nou gruwelijk in d'r reet neuken?"
chrashed & burned!![]()
quote:op maandag 4 april 2005 02:35 schreef lekkersimpel het volgende:
dit was al ver voor ik mijn huidige hartendief kende. (om jalourse opmerkingen te vermijden)
we gingen met de hele familie uiteten. en er werd gevraagd wat we eten wilden. en de serveerster was wel een leuke meid. dus ik zei dat ik haar wel als toetje wilde.
waarop ze heel scherp zei: "daar doe ik het niet voor, als je me wil, dan had je me als voorgerecht, hoofdgerecht en toetje moeten bestellen. jammer jongen, maar we hebben wel kinderijsjes...."
so what? het was toch een ander meisje?quote:op zondag 3 april 2005 22:07 schreef beroepsgokker het volgende:
ben een maand geleden ongelofelijk op me bek gegaan en heb er even helemaal geen zin meer in.
en ik zal over enkele maanden vast wel spijt van deze actie krijgen maargoed who cares.
oei, die moest pijn hebben gedaanquote:op maandag 4 april 2005 02:35 schreef lekkersimpel het volgende:
dit was al ver voor ik mijn huidige hartendief kende. (om jalourse opmerkingen te vermijden)
we gingen met de hele familie uiteten. en er werd gevraagd wat we eten wilden. en de serveerster was wel een leuke meid. dus ik zei dat ik haar wel als toetje wilde.
waarop ze heel scherp zei: "daar doe ik het niet voor, als je me wil, dan had je me als voorgerecht, hoofdgerecht en toetje moeten bestellen. jammer jongen, maar we hebben wel kinderijsjes...."
hehequote:op maandag 4 april 2005 02:35 schreef lekkersimpel het volgende:
dat zei ze tussen het serveren door?quote:op maandag 4 april 2005 02:35 schreef lekkersimpel het volgende:
quote:op maandag 4 april 2005 14:16 schreef no-way het volgende:
i donr make mistakes in picking up woman,i am one![]()
spank you very much.quote:op maandag 4 april 2005 16:34 schreef flyin-hawk het volgende:
[..]
verklaar je 'hilarische' blunder nader
ja en als je nou ook nog eens je nederlandse huiswerk deed ben je helemaal de manquote:op maandag 4 april 2005 16:37 schreef no-way het volgende:
spank you very much.
i am getting better at it and one day when i grow up i`ll be really good you`ll see![]()
i can see you are very concerned about me and that touches me . thank you.quote:op maandag 4 april 2005 16:44 schreef flyin-hawk het volgende:
[..]
ja en als je nou ook nog eens je nederlandse huiswerk deed ben je helemaal de man
i rest my casequote:op maandag 4 april 2005 16:46 schreef no-way het volgende:
i can see you are very concerned about me and that touches me . thank you.
you are really a kind warm loving person![]()
ouch!!quote:op maandag 4 april 2005 17:07 schreef ilsjuhh het volgende:
ik doe vooral lomp tegen jongens enzo
laatst man van een jaar of 30, komt naar me toe...zegt "je bent wel lief" dus ik kijk m zo aan van "ow" draai me om en ga met een vriendin van me staan praten
nee het feit dat 99.99% van alle zinnen op fok in het nederlands geschreven is wil inderdaad niet zeggen dat het allemaal in het nederlands moet.quote:op maandag 4 april 2005 17:03 schreef no-way het volgende:
trouwens hoeft niet altijd in nederlands, toch?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |