abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25962388
quote:
op zondag 3 april 2005 20:30 schreef beroepsgokker het volgende:
hehe ik had gister weer wat in de tram. mooie meid komt de tram binnen en ze loopt langs me. ik check keurend haar kontje en plots draait ze zich mega snel om en gaat tegenover me zitten. we hebben wat oogcontact en ze begint echt ongelofelijk uitdagend te glimlachen. ik had niet zo'n zin in die spelletjes (mooie dames kijken oke, maar niets meer dan dat) dus kijk mega chagrijnig terug. gelukkig had ze mijn hint door en liep ze weg .
laten we het ff op een rijtje zetten.
mooie meid
kontje is goed gekeurd
oogcontact
uitdagend glimlachen

en je kijkt chagrijnig omdat homo ofzo?
pi_25962723
quote:
op zondag 3 april 2005 21:02 schreef durank het volgende:

en je kijkt chagrijnig omdat homo ofzo?
hij kijkt zo omdat hij dat kan maken, er zijn meerdere dames in het spel.
  zondag 3 april 2005 @ 22:00:33 #228
93438 Shadowlyse
Ja zo gaat dat he
pi_25964059
was al behoorlijk ver heen en loop, nouja meer zwalk de trap op in die tent. komt er een gevaarte naast me lopen en slaat haar arm om me heen. meestal heb ik een hekel aan gevaartes maar ja, ik was vrij ver heen en vond het wel best ofzo. komt mijn maat eraan en zegt tegen het gevaarte: "hey joh ga eens weg hij heeft al een vriendin" weg gevaarte
heb geen vriendin maar later was ik hem toch dankbaar dat ie mij "gered" heeft.
later op die avond komt er een milf naar me toe (kan het niet echt meer herinneren) en zegt: "zo hee mooie blouse waar heb je die gekocht" ik heel droog: "nou bij die en die winkel" en ik loop weg
hier komt ooit een heel wijs en gewichtig citaat.....
pi_25964286
quote:
op zondag 3 april 2005 21:15 schreef tranceptor het volgende:

[..]

hij kijkt zo omdat hij dat kan maken, er zijn meerdere dames in het spel.
jij snapt het .

ben een maand geleden ongelofelijk op me bek gegaan en heb er even helemaal geen zin meer in .
en ik zal over enkele maanden vast wel spijt van deze actie krijgen maargoed who cares .
pi_25964345
quote:
op zondag 3 april 2005 20:52 schreef domai het volgende:

[..]

what the hell? een bewust begane versierblunder dus
versierblunder van haar kant ja . als ik in een andere situatie zat had ik dr op zn minst even gegroet .
pi_25964915
* beroepsgokker nu toch wel beetje spijt begint te krijgen eigenlijk .
  maandag 4 april 2005 @ 00:12:06 #232
118438 no-way
I need a hug !
pi_25967452
versierblunder nr1. my face
this is gonna hurt!!!
pi_25969336
quote:
op vrijdag 1 april 2005 14:05 schreef sjacobaco het volgende:
vriend van me stond met carnaval een paar jaar geleden de mevrouw van de garderobe te versieren (lekker wijf trouwens ) op zich was het een "pottential", ze werkte aardig mee....

komt een andere vriend er aan lopen en roept keihard door de garderobe "hé, welk wijf van de jassen ging jij nou gruwelijk in d'r reet neuken?"

chrashed & burned!
prachtig!
(jup, nieuw hier , misschien binnenkort ook blunders van mij...)
pi_25969391
dit was al ver voor ik mijn huidige hartendief kende. (om jalourse opmerkingen te vermijden)

we gingen met de hele familie uiteten. en er werd gevraagd wat we eten wilden. en de serveerster was wel een leuke meid. dus ik zei dat ik haar wel als toetje wilde.
waarop ze heel scherp zei: "daar doe ik het niet voor, als je me wil, dan had je me als voorgerecht, hoofdgerecht en toetje moeten bestellen. jammer jongen, maar we hebben wel kinderijsjes...."
  maandag 4 april 2005 @ 10:10:40 #235
80346 Remzerrr
Maar das logisch
pi_25971431
quote:
op maandag 4 april 2005 02:35 schreef lekkersimpel het volgende:
dit was al ver voor ik mijn huidige hartendief kende. (om jalourse opmerkingen te vermijden)

we gingen met de hele familie uiteten. en er werd gevraagd wat we eten wilden. en de serveerster was wel een leuke meid. dus ik zei dat ik haar wel als toetje wilde.
waarop ze heel scherp zei: "daar doe ik het niet voor, als je me wil, dan had je me als voorgerecht, hoofdgerecht en toetje moeten bestellen. jammer jongen, maar we hebben wel kinderijsjes...."
!!!
Elk voordeel heb zn nadeel
pi_25971574
quote:
op zondag 3 april 2005 22:07 schreef beroepsgokker het volgende:

ben een maand geleden ongelofelijk op me bek gegaan en heb er even helemaal geen zin meer in .
en ik zal over enkele maanden vast wel spijt van deze actie krijgen maargoed who cares .
so what? het was toch een ander meisje?
pi_25973000
quote:

oei, die moest pijn hebben gedaan
  maandag 4 april 2005 @ 12:23:51 #238
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_25974156
(nog) geen blunders van mij. meestal merk ik niet eens als iemand naar me kijkt.

we waren eens met een aantal gasten naar het zwembad en 1 meid liep met 1 tiet uit haar top rond. maar zelfs dat viel me niet op. maten zo van "wtf?! ben je blind of zo"
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_25974364
quote:

hehe
Don't trust anyone else!
Trust me!
  maandag 4 april 2005 @ 14:16:07 #240
118438 no-way
I need a hug !
pi_25976577
i donr make mistakes in picking up woman,i am one
this is gonna hurt!!!
pi_25979545
quote:

dat zei ze tussen het serveren door?
moet behoorlijk pijn hebben gedaan als iedereen dat hoorde
"Nada es acaso más difícil para el hombre que el vivir con la plena conciencia de ser hombre."
- Michele Sciacca
pi_25979589
quote:
op maandag 4 april 2005 14:16 schreef no-way het volgende:
i donr make mistakes in picking up woman,i am one

verklaar je 'hilarische' blunder nader
"Nada es acaso más difícil para el hombre que el vivir con la plena conciencia de ser hombre."
- Michele Sciacca
  maandag 4 april 2005 @ 16:37:37 #243
118438 no-way
I need a hug !
pi_25979674
quote:
op maandag 4 april 2005 16:34 schreef flyin-hawk het volgende:

[..]

verklaar je 'hilarische' blunder nader
spank you very much.

i am getting better at it and one day when i grow up i`ll be really good you`ll see
this is gonna hurt!!!
pi_25979804
quote:
op maandag 4 april 2005 16:37 schreef no-way het volgende:

spank you very much.

i am getting better at it and one day when i grow up i`ll be really good you`ll see
ja en als je nou ook nog eens je nederlandse huiswerk deed ben je helemaal de man
- Michele Sciacca
  maandag 4 april 2005 @ 16:46:24 #245
118438 no-way
I need a hug !
pi_25979852
quote:
op maandag 4 april 2005 16:44 schreef flyin-hawk het volgende:

[..]

ja en als je nou ook nog eens je nederlandse huiswerk deed ben je helemaal de man
i can see you are very concerned about me and that touches me . thank you.

you are really a kind warm loving person
this is gonna hurt!!!
pi_25980164
quote:
op maandag 4 april 2005 16:46 schreef no-way het volgende:

i can see you are very concerned about me and that touches me . thank you.

you are really a kind warm loving person
i rest my case
- Michele Sciacca
  maandag 4 april 2005 @ 17:03:32 #247
118438 no-way
I need a hug !
pi_25980214
trouwens hoeft niet altijd in nederlands, toch?
this is gonna hurt!!!
pi_25980323
ik doe vooral lomp tegen jongens enzo
laatst man van een jaar of 30, komt naar me toe...zegt "je bent wel lief" dus ik kijk m zo aan van "ow" draai me om en ga met een vriendin van me staan praten
  maandag 4 april 2005 @ 17:09:26 #249
118438 no-way
I need a hug !
pi_25980356
quote:
op maandag 4 april 2005 17:07 schreef ilsjuhh het volgende:
ik doe vooral lomp tegen jongens enzo
laatst man van een jaar of 30, komt naar me toe...zegt "je bent wel lief" dus ik kijk m zo aan van "ow" draai me om en ga met een vriendin van me staan praten
ouch!!
this is gonna hurt!!!
pi_25980434
quote:
op maandag 4 april 2005 17:03 schreef no-way het volgende:
trouwens hoeft niet altijd in nederlands, toch?
nee het feit dat 99.99% van alle zinnen op fok in het nederlands geschreven is wil inderdaad niet zeggen dat het allemaal in het nederlands moet.

ga dus lekker op een engelstalig forum onzin lopen blaten
- Michele Sciacca
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')