abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24990335
Gvd, wat is Bush toch slim zeg.
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 18:28:23 #27
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_24991105
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 17:24 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Idd, niet zelden de mensen die op hem gestemd hebben zoals ooit eens bleek uit een docu van NOVA.
Maar niet op dit punt. Uit verschillende peilingen voor en na de verkiezingen kwam toch wel naar voren dat de meeste Kerry qua binnenlandse, sociale politiek beter vinden. Maar voor Bush hebben gekozen omdat ze hem beter vonden in buitenlandse, veiligheidspolitiek en morele kwesties.
pi_24991458
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 18:28 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Maar niet op dit punt. Uit verschillende peilingen voor en na de verkiezingen kwam toch wel naar voren dat de meeste Kerry qua binnenlandse, sociale politiek beter vinden. Maar voor Bush hebben gekozen omdat ze hem beter vonden in buitenlandse, veiligheidspolitiek en morele kwesties.
Ik weet niet wat voor een peiling dat was en wat voor een mensen daar aan meegedaan hebben. Zijn het bijvoorbeeld mensen die daar altijd mee bezig zijn of ook de plattelandsmensen, of de man met de pet?

In het Zuiden stemt met toch vooral Bush omdat ie die-hard Christen is en tegen al die progressieve issues is. Daar zijn heel arme mensen onder die onder het bewind van Bush het niet beter krijgen maar juist slechter. Toch stemden ze geen Kerry omdat hij de antichrist is.

De vraag is, hoe groot die groep is. Maar ik kan me voorstellen als je genuanceerdere republikeinen gaat vragen dat je dan inderdaad zo'n uitslag krijgt. Dat zeg ik op basis van de beelden die ik gezien heb over de Amerikaanse verkiezingen en het beeld wat ik van de gemiddelde republikein kreeg. Het kan dus een verwrongen beeld zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')