quote:
Anthony Head doet het erg leuk idd! Vind het een leuke serie, alleen jammer dat ik het steeds voor elkaar krijg om het net te missen of in slaap te vallen bij de herhaling 's nachtsquote:Op maandag 7 februari 2005 14:25 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ik ben trouwens op het moment weg van de serie "True Horror" op Disc. Channel.
Ja, dat heb ik bij Discovery Channel wel vaker. Al het leuke komt midden in de nachtquote:Op maandag 7 februari 2005 14:29 schreef addie84 het volgende:
[..]
Anthony Head doet het erg leuk idd! Vind het een leuke serie, alleen jammer dat ik het steeds voor elkaar krijg om het net te missen of in slaap te vallen bij de herhaling 's nachts
Dit word niet meer uitgezonden of wel?quote:Op maandag 7 februari 2005 12:55 schreef Botje96 het volgende:
[..]![]()
Helemaal vergeten![]()
Verder Tanks!, Weapons of War, Battlefield en Battlefield Vietnam![]()
Maar dat wordt al een tijdje niet meer uitgezonden
Ja, ik ben WOII-freak.
Ja wel hoor. Battlefield hebben ze voorlopig opgeborgen, maar Tanks! en Weapons of war worden volgens mij wel uitgezonden. Alleen niet in het weekend. Weapons of war komt vanavondquote:Op maandag 7 februari 2005 15:42 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Dit word niet meer uitgezonden of wel?
Zit ik op t eblijven in mijn bedje, krijg je al die medical detectives troep![]()
Die is ook pas 3 keer geweestquote:Op maandag 7 februari 2005 18:26 schreef djkoelkast het volgende:
vanavond begint eindelijk dan weer seizoen 2 van Mythbusters!
De eerste paar afleveringen heb ik al gezien...die waren begin januari ook al te zien
vandaag o.a. of een duiker door een blushelikopter opgezogen kan worden
Ja, maar ben halverwege in slaap gevallen...quote:Op maandag 7 februari 2005 20:21 schreef Pumatje het volgende:
wie heeft gisteren true horror gezien...
iig die docu over die zombie op haitii
gezien ja, maar vond er niet echt veel aan.quote:Op maandag 7 februari 2005 20:21 schreef Pumatje het volgende:
wie heeft gisteren true horror gezien...
iig die docu over die zombie op haitii
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |