quote:
Op maandag 7 februari 2005 08:44 schreef Troel het volgende:Even een ander vraagje over discovery. Sinds vrijdag heb ik het gevoel dat het geluid bagger is. In plaats van mooi stereogeluid lijkt het alsof de zender niet geod afgestemd staat waardoor de helft van de tijd een van de luidsprekers geen geluid produceert. Het staat echter wel goed afgestemd en aan de tv ligt het ook niet.
Is hier meer over bekend?
JAJAJAJA!!!!! bij ons ook al! Kloten he?
IS er een keer iets op dat je nog NIET hebt gezien, en dat, lieve mensen, is op Discovery tres RARE!, is het geluid dermate KUD dat je er niet met een beetje fatsoen naar kijken kunt, allemachtig!!!!!
Ontopic: Disbobbery is over het algemeen ok, maar die herhalingen! RAHHHHHHAAAAA!!!
Wat een ergernis!! Ik ken ze allemaal, alle OC Choppers, alle Wheeler Dealers, iedere aflevering van A (vul-hier-een-of-ander-voertuig-in) Is Born, all Junk-Grave-en weet ik het wat voor een -Yard afleveringen, alle Medical Detectives, FBI-files, alle Myth buster afleveringen, alle afleveringen van die GeiteWollen sokken Bennie, in zn Country Cottage, Hitler's women/henchman/Doctors/history/warplans/vul-maar-iets-in, ik heb alle hoeken van de piramides van Cheops gezien, kan alle Mummy programma's meeplaybacken, Shark Week/Titanic Week/ Amazing Medical Stories/ om over die K* reclames maar te zwijgen!
En dan die lui waarmee ze je maar BLIJVEN confronteren, de hier al meermaals gewreekte Rex Hunt, en, mijn absolute afschiet-topper: Crocodile-Steve, je weet wel, die met dat enorme accent!!!
(LooAk at his teeAth, its amAiiizing!)
De vraag is nu: Heb ik gewoon ECHT niets te doen, en kijk ik dus 24h Discovery? Of is het gewoon zo dat IEDERE keer dat ik er langszap, wegens behoorlijk triest programma-aanbod elders, ik iets zie dat ik GVD al KEN!!!!
zo.... Dat lucht op...
[ Bericht 3% gewijzigd door MakzBokz op 07-02-2005 09:55:27 ]