helaas welquote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:59 schreef Botje96 het volgende:
Twee dingen.
Puntje 1: Geweldige zender.
Puntje 2: Veel te veel herhalingen.
Nu is er een docu op over Japanse superonderzeeërs. Interessante docu, ware het niet dat dit de derde keer is dat Disovery 'm in een week uitzendt. Jammer. De Nederlandse Discovery is de schim van de Discovery die ze in Amerika hebben. Waarom is in NL altijd alles zo beperktMet National Geographic is al hetzelfde het geval
RTL, SBS, etc. zijn geen optie, dus je wordt eigenljik gedwongen om een TV-avondje te vullen met docu's die je tig keer hebt gezien
Ja, dat was vorige weekquote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:09 schreef -DailaLama- het volgende:
Ik heb al iets van 3 keer die Virtual History gezien, met die Staufhausen die een aanslag op Hitler gaat plegen. Ik zit steeds te wachten op een volgende aflevering.
Heb jij maar drie zenders dan ?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:59 schreef Botje96 het volgende:
...
RTL, SBS, etc. zijn geen optie, dus je wordt eigenljik gedwongen om een TV-avondje te vullen met docu's die je tig keer hebt gezien
Eergisteren en gisteren nogquote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:35 schreef The_S het volgende:
ja, wat een hoere zender, ik wil de build van de Queen Mary II zien, die zenden ze nie vaak uit
Myhbusters!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:25 schreef S-Two het volgende:
Is inderdaag erg jammer. Maar zowiezo wordt op bijna elke zender constant herhaald. Toch mag ik graag wel af en toe naar Discovery kijken(MythBusters
)
Alleen voor F1 (noodgedwongen, want die Belgen zijn zoquote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:41 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
SBS6 een goede zender? Nee. Geef mij dan maar BBC of Ned1/2/3.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |